Belge #087-I

SCP-087 » Belge #087-I

rating: +1+x

Belge #087-I: Keşif I

D-8432, orta yapılı ve bilinmeyen psikolojik geçmişe sahip 43 yaşında beyaz bir erkektir. Sınıf-D ataması, SCP-███'nin yanlış kullanımı nedeniyle indirgemesinin sonucudur. D-8432'e 75 wattlık 24 saat pil ömürlü projektör, iletişim yayınlı bir video kamera ve Kontrol'deki Dr. ██████ ile iletişim için kulaklık sistemi verilmiştir.

D-8432 ilk platforma doğru adım atar. Watt miktarına rağmen projektör sadece ilk 9 basamağı aydınlatır. İkinci platform görünmez.

D-8432: Çok karanlık amına koyayım.
Dr. ██████ : Projektörünüz düzgün çalışıyor mu?

D-8432, ışığı kapının dışındaki akademik binanın koridoruna doğru tutar. Işık önemli derecede daha uzağı aydınlatır.

D-8432: Evet, çalışıyor, sadece aşağı inen basamakları aydınlatmıyor.
Dr. ██████: Teşekkürler. Lütfen devam edin.

D-8432 ikinci platforma ulaşmadan merdivenlerden 13 adım daha iner. Platform, yarım daire şeklinde olup beton bir yüzeye ve duvarlara sahiptir. Tipik bir beton merdiven boşluğunda bulunan klasik toz, kir veya aşınmış lekeler dışında belirgin bir işaret yoktur. D-8432, ikinci kattan aşağı inmek için 180 derece döner, ardından duraklar.

Dr. ██████: Neden durdunuz?
D-8432: Sen de duydun mu? Aşağıda bir çocuk var lan. En azından öyle bir ses duydum.

Açıklanan seslerden hiçbiri kamera veya mikrofon aracılığıyla duyulamıyor.

Dr. ██████: Sesi açıklayabilir misiniz?
D-8432: Çocuk sesi. Ya kız ya da çok küçük bir erkek. Ağlıyor ve yalvarıyor ve [duraklama] lütfen [duraklama] yardım [duraklama] lütfen [duraklama] Evet, tekrar ediyor ve ağlıyor.
Dr. ██████: Bulunduğunuz yerden uzaklığını tahmin edebilir misiniz?
D-8432: Ih, siktir, bilmiyorum, belki 200 metre aşağıdadır?
Dr. ██████: Lütfen merdivenlerden inmeye devam edin.

D-8432 13 basamak daha iner. Aşağı ulaştığında, anlatılan çocuğun sesi alınır. Çocuğun hıçkıra, ağlama ve "lütfen", "yardım" ve "aşağıdayım" kelimelerini duyar. Ses seviyesi, D-8432'nin yaklaşık 200 metre altındaki raporuyla uyuşuyor.

Dr. ██████: Hala ağlamayı duyabiliyor musunuz?
D-8432: Evet.
Dr. ██████: Biz de duyuyoruz. Lütfen devam edin. Ses veya ortamda herhangi bir değişiklik fark ederseniz durun.

D-8432 durmadan önce 3 kat daha iner.

D-8432: Devam mı?
Dr. ██████: Evet lütfen.

D-8432, durmadan önce başka bir 17 kat daha aşağı inmeye (toplam 22 kat) devam eder. Çevrede görsel değişiklikler yoktur ve her kat toplamda 13 adımdır.

D-8432: O siktiğimin çocuğuna daha fazla yaklaşamıyorum.

Ses, ağlama sesinin ses seviyesinin artmadığını ve nesnenin yaklaşık 200 metre altında kaldığını doğrular.

Dr. ██████: Not edildi. Lütfen devam edin.

D-8432 durmadan önce 28 kat aşağı devam eder. (toplamda 50 kat.) D-8432, ilk iniş seviyesindeki iniş sayısını sayarken 51. inişte duruyor. D-8432'nin ilk platformun 200 metre altında olduğu tahmin ediliyor. 34 dakika geçti. Ağlamanın sesi artmadı.

D-8432: Biraz huzursuz hissediyorum.
Dr. ██████:Bilinmeyen, karanlık bir merdiven boşluğunda çok zaman geçirdiniz. Bu doğal. Lütfen devam edin.

D-8432 bir sonraki merdivenden inmeden önce tereddüt eder. Denek ileriye doğru hareket ederken, lamba yaklaşık olarak katın altında bulunan bir yüzü aydınlatır (SCP-087-1). Bir ağız, burun delikleri ve göz bebekleri haricinde bir insan kafasına benzemekte ve aynı büyüklükte görünmektedir. Yüz tamamen hareketsizdir, ancak D-8432'ye doğrudan göz teması yapmaktadır.

D-8432: [Bağırıyor] Siktir! O ne lan? Lan! Hay sikeyim. O ne amına koyayım!
Dr. ██████: Gördüğünüz şeyi tarif edebilir misiniz?
D-8432: Siktiğimin insan yüz gibi bir şeyi ve tam da bana bakıyor siktir siktir siktir tam bana bakıyor be —
Dr. ██████: Hareket ediyor mu?
D-8432: [duraklama, ağır soluma] Hayır, sadece bana bakıyor. Çok korkunç be.
Dr. ██████: Lütfen yaklaşın ve varlığı aydınlatın.
D-8432: Siktir et be istemiyorum —

Yüz D-8432'ye yaklaşık 50 santimetre kadar ileri sıçrar.

D-8432: [bağırıyor] Siktirsiktirsiktirsiktir [VERİ ÇIKARILDI]

D-8432 panikler ve SCP-087'nin merdivenlerinden hızlıca yukarı çıkmaya başlar. D-8432 18 dakika içerisinde zemin kata ulaşır ve yere çöküp bayılır. Üzerinde SCP-087'den kaynaklanan hiçbir belirti yoktur. Çekimlerin gözden geçirilmesi eşit sayıda inişi ve çıkışı gösterir. Ağlama ve yalvarma seslerinin
SCP-087-1'in D-8432 ile karşılaşmasına kadar ağlama ve yalvarmanın sesleri aynı kalmıştır. Tıbbi raporlar D-8432'in çöküşünün kaynağını merdivenlerden hızlıca yükselişinin bir sonucu olduğunu doğruladı.