Belge #087-III

SCP-087 » Belge #087-III

rating: 0+x

Belge #087-III: Keşif III

D-9884, ortalama yapılı 23 yaşında bir kadındır. Psikolojik geçmiş, depresyon etkilerini gösterir. Denek, [VERİ ÇIKARILDI]'e aşırı güç kullanmadan dolayı bir suç kaydına sahiptir. D-9884'e 24 saat pil ömürlü 75 watt'lık bir projektör, iletişim yayınlı bir video kamera ve Kontrol'deki Dr. ██████ ile iletişim için kulaklık sistemi verilmiştir. D-9884 ayrıca 3,75 litre su, 15 besin barı ve 1 termal battaniye içeren bir sırt çantasıyla donatılmıştır.

D-9884, SCP-087'nin zemin seviyesinde  duruyor. Projektör sadece ilk 9 basamağı aydınlatır. Son keşif sırasında duvara yerleştirilen LED ışıkları görünmez.

Dr. ██████: Lütfen ilk kata inin ve duvarları inceleyin.

D-9884, 13 basamak iner ve katta durur. Keşif II'de yerleştirilen LED ışığının yerinde hiçbir şey yok.

D-9884: Evet, sadece kirli, beton bir duvar. Üzerinde hiçbir şey yok sanki. Hayır, bekle. Burası biraz yapışkan.

D-9884, LED ışığının duvarda olması gereken noktasını belirtir.

D-9884: Aşağıda ağlayan bir çocuk var! Çocuk [duraklama] yardım istiyor ve ağlıyor.
Dr. ██████: Teşekkürler. Olağan dışı bir şey fark edene kadar lütfen aşağı inmeye devam edin.

D-9884 aşağı iner. Bir sonraki kata  varınca, ağlayan çocuğun önceki iki keşifle uyumlu sesi alınır. Duvarların hiçbirinde LED ışıkları görünmez. D-9884, hiçbir kazaya rastlamadan 17. kata ulaşıncaya kadar inmeye devam eder.

D-9884: Iyy, yerde bir şey var ve çok kötü kokuyor. Tamamen yapışkan ve ayakkabımın altına yapıştı. Ih, bu çok iğrenç.

Videoda çapı yaklaşık 50 santimetre olan bir alanı kaplayan cismin varlığı gözükür.

Dr. ██████: Kokuyu tarif edebilir misiniz?
D-9884: Şey… Paslı metal ve sidik gibi kokuyor.
Dr. ██████: Teşekkürler. Lütfen başka bir şey fark edene kadar devam edin.

D-9884, 51. kata kadar herhangi bir olaya rastlamadan inmeye devam eder. 51. kat önceki keşiften değişmeden kalmıştır ve benzer gözlemler yapılır. Olağan dışı bir şey fark edilinceye kadar D-9884'e inmeye devam etmesi istenir. Denek, 89. kata ulaşana kadar inişine devam eder. Video akışı sallanır ve denek bağırır.

D-9884: Ahh, siktir! Yerde bir delik var ve az kalsın düşüyordum.

Videoda, yaklaşık 1 metre çapında bir deliğin varlığını doğrulanır. Denek, projektör ışığını delikten aşağı doğru aydınlatır, ancak sadece karanlık görünür. Yaklaşık 4 saniye sonra, deliğin aşağısında belirsiz bir cismin ışığı yaklaşık 2 saniye boyunca yanar ve ardından tekrar kapanır.

D-9884: Aşağıda bir ışık vardı! Şimdi kapandı, ama 1 saniyede yanıp söndü! Gördün mü bunu?
Dr. ██████: Evet. Deliğin derinliğini tahmin edebilir misin?
D-9884: Olmaz. Bu çok derin. En az bir kilometre. Hatta bir kilometreden daha fazla.
Dr. ██████: Teşekkürler. Çocuğun seslerini hala duyabiliyor musun?
D-9884: Ih hıh. Hala çok uzak gibi. Daha yakınlaştığımı hissetmiyorum. İndiğim her adımda sanki oda bir adım aşağı iniyor.
Dr. ██████: Lütfen olağanüstü bir durumla karşılaşıncaya kadar inmeye devam edin.

D-9884, SCP-087'yi yaklaşık bir saat boyunca inmeye devam eder, fazladan 164 kat iner. 253. katta dinlenmek için durur, 1 besin barı ve birkaç yudum su tüketir. D-9884 ilk kattan yaklaşık 1.1 kilometre aşağıdadır, ancak çocuğun ses seviyesi değişmemiştir. 4 dakika dinlendikten sonra, D-9884, 216 kat durmadan merdivenleri inmeye geri döner, 1.5 saat boyunca. D-9884, 469. kattadır, ilk katın yaklaşık 1.8 kilometre altında.

D-9884: Hiçbir yere gelemiyorum. Sanırım geri dönme zamanı. Yani, aşağı inmek bir şey, fakat yukarı çıkmak çok uzun sürecek.
Dr. ██████: Size 24 saat yetecek yiyecek, su ve battaniye verildi. Lütfen devam edin.
D-9884: Hayır, sanırım geri döneceğim.

D-9884, önceki kata doğru döner.

D-9884: Ben- [çığlık atar]

SCP-087-1, yüz, D-9884'ün tam arkasında, yukarı çıkmasını engelliyor. Yüz, kameranın lensinden yaklaşık 30 santimetre uzakta; gözleri doğrudan lens üzerinde, bu sefer deneğe değil ancak video akışını görüntüleyen kişiye bakıyor. Video akışı, ses akışından gelen statik bir çığlıkla birlikte 4 saniye boyunca bozulur ve donar. Daha sonra D-9884'ün merdivenlerden yukarı hızla çıkan donuk görsellerini gösterir.

D-9884: [paniklemiş ve isterik] Beni takip ediyordu! Bütün zaman boyunca tam arkamdaydı Tanrım hemen arkamda bana bakıyordu! Dr. ██████ lütfen bir şey yap lütfen bana yardım edin hay lanet olsun lütfen alın onu lütfen hayır biliyordum beni takip ediyordu yardım edin bana bakıyordu bana bakıyordu beni izliyordu Tanrım lütfen bana yardım et lütfen [bu, sonuna kadar benzer bir şekilde devam eder.]

D-9884, merdivenleri hızla inerken çığlık atmaya ve yardım istemeye devam eder. Daha önce duyulan statik çığlık, ses akışını kaplarken bunun altında hala ağlayan çocuğun orijinal sesi duyulur. Yaklaşık 14 kat aşağıda video akışı, D-9884'ün hemen arkasındaki alanı gösterecek şekilde sallanır. Yüz şimdi kamera lensinden yaklaşık 20 santimetre uzaktadır. Deneğe bakmaz; daha çok kamera lensi üzerine bakarak kaydı izleyenler ile göz teması kurar. SCP-087-1'in görüldüğünden beri, ağlayan ve yalvaran kız sesinin ses seviyesinin  arttığını, D-9884'ün kaynağa yaklaştığını göstermiştir. SCP-087-1'in hala orada olduğunu kanıtlayan 3 görsel onaylaması ile yaklaşık olarak 150 katı panikle indikten sonra, D-9884 bilinçsiz bir şekilde yere düşüyor. Ses akışı, ağlamanın kaynağına ciddi bir şekilde yakın olunduğunu doğrular. Statik ve çığlık sesi devam eder. Video akışı, D-9884'ün merdiven boşluğunun sonuna henüz ulaşmadığını belirten başka bir merdivenin basamaklarını gösterir. 12 saniyelik durgunluktan sonra yüz kameranın önünde durur, kaydı izleyenle göz teması kurar.

Ses ve video kesilir, ve hiçbir bağlantı tekrar kurulmaz.