Döküman-087 Keşif-III
rating: 0+x

Döküman #087-III: Keşif 3

D-9884, ortalama bir yapı ve görünüm sergileyen 23 yaşında bir bayandır. Psikolojik geçmiş, depresyon etkilerini gösterir. Denek, [VERİ SİLİNDİ] 'e aşırı güç kullanmadan dolayı bir suç kaydaına sahiptir. D-9884, 24 saat dayanabilen batarya gücüne sahip 75 watt'lık bir projektör, bir iletim akışı ile donatılmış bir el tipi kamera ve Kontrolde Dr. ██████ ile iletişim için bir kulaklık ile donatılmıştır. D-9884 ayrıca 3,75 litre su, 15 besin barları ve 1 termal battaniye içeren bir sırt çantasıyla donatılmıştır.
D-9884, SCP-087'nin zemin seviyesinde duruyor. projektör sadece ilk 9 basanağı aydınlatır. Son keşif sırasında duvara yerleştirilen LED ışıklar görünmüyordur.

Dr. ██████: Lütfen ilk kata inin ve duvarları inceleyin.
D-9884, 13 basamak iner ve inişte durur. Keşif II'den gelen yerdeki LED ışığın izinin
bulunmadığını belirtiyor.
D-9884: Evet, bu duvar sadece kirli, beton bir duvar. Üzerinde hiçbir şey yok. Hayır bekle. Burada biraz yapışkan bir madde var.
D-9884, LED ışığının yerleştirilmesi gereken duvardaki noktayı belirtir.
D-9884: Orada Ağlayan bir çocuk var! yardım için yalvarıyor ve ağlıyor!
Dr. ██████: Teşekkürler. Olağandışı bir şey fark edene kadar lütfen aşağı inmeye devam edin.
D-9884 aşağı iniyor. Bir sonraki kata varınca, ağlayan çocuğun önceki iki keşifle uyumlu sesi alınıyor. Duvarların hiçbirinde LED ışıkları görünmüyor. D-9884, 17. kata ulaşıncaya kadar hiçbir olaya rastlamadan devam ediyor.

D-9884: Ehh,yerde birşey var ve çok kötü kokuyor. Tamamen yapışkan ve ayakkabımın altaına yapıştı. Uh Bu çok iğrenç.
Videoda çapı yaklaşık 50 santimetre olan bir alanı kaplayan cismin varlığı gözükür.

Dr. ██████: Kokuyu tarif edebilir misiniz?
D-9884: Uh paslı metal ve sidik gibi kokuyor.
Dr. ██████: Teşekkürler. Lütfen başka bir şey fark edene kadar devam edin.

D-9884, 51. kata herhangi bir olaya rastlamadan inmeye devam ediyor. 51. kat önceki keşiften değişmeden kalır ve benzer gözlemler yapılır. Olağandışı bir şey fark edilinceye kadar D-9884 tekrar inmesi istenir. D-9884 89. kata ulaşana kadar inişine devam ediyor. Video akışında bazı değişmeler oluyor ve D-9884 bağırıyordur.

D-9884: Ahh, Siktir yerde kocaman bir delik var az kalsın düşüyordum

Videoda, yaklaşık 1 metre çapında bir deliğin varlığını doğrulanır. D-9884, projektör ışığını deliten aşağı doğru aydınlatır. Yaklaşık 4 saniye geçtikten sonra, yaklaşık 2 saniye boyunca deliğin aşağısına doğru belirsiz bir cismin ışığı yanar ve ardından tekrar kapanır.

D-9884: Aşağıda bir ışık vardı! Şimdi kapandı, 1 saniyede yanıp söndü Bunu gördün mü?

Dr. ██████: Evet. Bu deliğin derinliğini tahmin edebilir misin?

D-9884*: Olmaz. Bu çok derin. En az bir kilometre. Sanki bir kilometreden daha çok.

Dr. ██████: Teşekkürler. Ağlayan çocuğun seslerini hala duyabiliyor musun?

D-9884: Ahh. Hala çok uzak görünüyor. Daha yakınlaştığımı hissetmiyorum. İndiğim her adımda sanki oda bir adım atıyor.

Dr. ██████: Lütfen olağanüstü bir durumla karşılaşıncaya kadar inmeye devam edin.

D-9884, ek bir 164 katı kapsayan SCP-087'yi yaklaşık bir saat inmeye devam ediyor. 253 kat indikden sonra dinlenmek için durur, 1 besin barı ve birkaç litre su tüketir. D-9884 ilk kattan yaklaşık 1,1 kilometre aşağıdadır, ancak çocuğun ses seviyesi değişmemiştir. 4 dakika bekledikten sonra D-9884 merdivenleri inmeye geri dönüyor ve 1.5 saat sonra D-9884 469. kattadır yani,ilk katın yaklaşık 1.8 kilometre altında

D-9884*: Hiçbir yere gitmiyorum. Sanırım geri dönöe zamanı. Yani aşağı inmek bir şey değil ama, Yukarı çıkmak çok uzun sürecek.

Dr. ██████: Size 24 saat aşağıda kalmanız için yiyecek, su ve battaniyeler verildi. Lütfen devam edin.
D-9884: Hayır, sanırım geri döneceğim.

D-9884, önceki kata doğru dönüyor.

D-9884: [çığlık atar]

SCP-087-1'in yüzü, D-9884'ün arkasında, yukarı çıkmasını engelliyor. Yüz, kameranın lensinden yaklaşık 30 santimetre uzakta görünür; Gözleri doğrudan D-9884 üzerine sabitleniyor, bu sefer D-9884'e değil, video akışını görüntüleyen kişiye bakıyor. Video akışı, ses akışından gelen statik bir ses çıkarmasıyla birlikte 4 saniye boyunca donar ve donar. Daha sonra D-9884'ün merdivenlerden yukarı hızla çıkan donuk bir görsel ile kesiliyor.

D-9884: [paniklemiş ve çılgınca] Beni takip ediyor! Bütün bu zamanda tam arkamda oldu. Tanrım hemen arkamda bana bakıyordu! ██████ lütfen bir şey yap lütfen bana yardım edin ah lanet olsun hayır lütfen onu al lütfen hayır lütfen beni takip ediyor yardım edin lütfen bana bakma bana bakıyordu bana bakıyordu bu zaman boyunca beni izliyordu. Tanrım beni duyuyorsan bana lütfen yardım et lütfen [bu, sonuna kadar benzer bir şekilde devam eder.]

D-9884, merdivenleri hızla çıkarken çığlık atmaya devam eder. Daha önce duyulan statik gibi cızırtı sesi, ses yayınını örtüyor bunun altında hala ağlayan çocuğun orijinal sesi duyuluyordur. Yaklaşık 14 katı çıktıktan sonra video akışı, D-9884'ün hemen arkasındaki alanı gösterecek şekilde dalgalanır. Yüz, şimdi kamera lensinden yaklaşık 20 santimetre uzakta gözükür. D-9884'e bakmıyor; daha çok kamera lensi üzerine bakıyordur yansımaya yol açarak, görüntüleri izleyenler ile göz teması kurar. SCP-087-1'in görüldüğünden beri, ağlayan ve yalvaran kız sesinin ses seviyesinin arttığını ve D-9884'ün kaynağa yaklaştığında sesin daha fazla arttığı gözlemlenmiştir. SCP-087-1'in 3 görsel onaylaması ile yaklaşık olarak 150 katı panik ile çıktıkdan sonra, D-9884 bilinçsiz bir şekilde düşüyor. Ses yayını, ağlamanın ciddi bir şekilde yakın olduğunu doğrular. Statik cızırtı sesi devam ediyor. Video akışı, D-9884'ün merdiven boşluğunun ilk katına henüz ulaşmadığını belirten bir başka merdiveninin basamakları gözükür. Yüz, kameraya tam olarak görünmeden önce 12 saniyelik bir hareketsizlik geçirir, göz teması doğrudan video yayınını izleyen görünütülecilere yapılır.

Ses ve video kesilir ve hiçbir bağlantı kurulmaz.