Kara Kraliçe Merkezi
rating: +3+x

Kime: Alison Chao (Theta),
Kendi dünyasında Kara Kraliçe olarak biliniyor,

Umarım bu mektubu sıhhat içinde okuyorsundur. Dünkü davranışlarımızdan dolayı bizzat özür dilemek istedim. Her ne kadar kuvvetli biri olsan bile, kişinin mahiyetini ve aynı biçimde de Yılan’ın Eli’ni keşfetmesi biraz afallatıcı olabiliyor. Diğer Kız Kardeşlerle ilk karşılaştığımdan beri o kadar uzun zaman geçti ki, bana nasıl hissettirdiğini unuttum. Çaresizlik hiçbir zaman hoş bir duygu olmamıştır, özellikle dünyandaki herkesten beş adım ilerideymiş hissine alışıksan. Bu yüzden sert çıkışın bizim için anlaşılır bir şeydi. Hepimizin talihsizliğine… Gelecekte bir gün Kütüphanede bize tekrar katılmayı gönlünde bulabileceğini umuyorum.

Bu mektubun Kütüphanede cevaplanması gereken sorularının bazılarını cevaplayabileceğini umuyorum. İlk olarak, her durumda bir Gears var. Her durumda olağandışı bir kuruluşa katılmak için karısını geride bırakıyor. Her durumda duygu hissetme yeteneğini yitiriyor. Bazı durumlarda bu düzeltilebiliyor, bazen ise düzeltilemiyor. Bazen Gears, bulunduğu evreni nihayetinde yok edecek bir olaya bulaşıyor.

İkinci olarak, bu Gears’ın sıklıkla bir kızı oluyor. Hayatı her zaman onun gidişiyle şekillenir. Birkaç yıl sonra babasını aramaya çıkar. Bazen bu onu bir canavara çevirir, en belirsiz anlamda insan sayılır. Bazen ise vicdanını öyle ya da böyle saklar. Bazen başarılı olur ve babasını kurtarmayı başarır ancak karşısında eski halinden eser kalmayan, kırık bir adamı bulur. Bazen, onu gerçekten kurtarır ve bir zamanlar olduğu gibi ailesini tekrar inşa eder. Çoğu zaman, tamamen sıradan, olmadı ruhen dengesiz bir kadın olarak kalır. Ve bazen, çok nadiren de olsa, Kütüphane’yi bulur.

Durumunun sana özel olmadığını, çektiğin acının sonsuz sayıda yaşanan benzer acılardan sadece bir tekerrürünün olduğunu veya bir zamanlar sahip olduğunu düşündüğün kontrolün neredeyse bir hiç olduğunu bilmek, kulağa hoş gelmiyordur. Çaresizliğe düşme. Dünya’lar (dünya değil. Dünya’lar) üzerindeki etkin, hayal edebileceğinden daha çok. Bazı Kız Kardeşler kendilerini sadece kendi dünyalarıyla sınırladı, Kütüphaneyi kaynakları için ve güvenli bir ev olarak kullanmaktalar. Diğerleri ise dünyalarını geride bıraktılar, kadim ve gizli dünyalar aramaya başladılar. Bazıları Gears’ın peşini bıraktı, bazılarında ise takıntı haline geldi. Bazıları ise bütün bunların bir ya da birden fazla tanrının işi olduğuna karar verdi. Bazen insanlar anlaşmazlığa düşebiliyor.

Buna bir grup demek muhtemelen biraz fazla alçakgönüllülük olur. Daha çok benzer deneyime sahip bireylerden oluşan bir topluluk diyebiliriz.

Nihayetinde neye karar verirsen ver, bizi tekrar bulmanı umuyorum. Şu an korkuyor ve kafan karışık ve hatta belki de kızgınsın. Bir noktada, ben de aynı şeyleri yaşadım. Ama seni, diğer herkesten daha iyi tanıyoruz. Eğer kalmayı seçersen, yapabileceklerimizin bir sınırı yok.

Senin Kız Kardeşin,
Alison Chao (Epsilon)
Kendi dünyasında Kara Kraliçe olarak biliniyor