siyah beyaz siyah beyaz siyah beyaz siyah beyaz siyah beyaz gri
rating: +4+x

Dün,

üç adamın kan, bok ve ışık dolu bir odada aralarından biri hapşırdığı için öldüğünü izledim.

Bugün,

üç adam daha içeriye ellerinde ucuz paspaslar ve birbirlerinin canları ile içeriye giriyorlar.

Dün,

takdir ettiğim bir adamın, hayatı hak etmediği bir travmadan paramparça olan bir kıza gül bıraktığı için silahla tarandığını izledim.

Bugün,

o hatırlamıyor ve üç koridor aşağıda çığlıklarını duyabiliyorum.

Dün,

bir grup askerin onlardan önce ölmüş yoldaşlarının cesetleri ile savaşıp perişan olduklarını izledim.

Bugün,

başka bir numune test ediyoruz, bu defa çocukların üzerinde.

Dün,

beş adam ve kadının kimsenin umursamadığı terk edilmiş bir fabrikada vurulmasını izledim.

Bugün,

yine ve yine oluyor. Her onbir saniyede. Daima.

Dün,

rahatça güzel bir sandalyede oturan bir adamın viskisini yudumlayıp gülerken, bir kadının kolayca nefesinin kesilmesini emretmesini izledim.

Bugün,

iyi davrandığından dolayı bugün onun izin günü.

Dün,

yüzlerce adam ve kadının turuncu tulum içinde hayvanlar gibi, içi gaz ve ateşle doldurulmuş boş bir odaya güdülmesini izledim.

Bugün,

daha yüzlercesine daha hafif hükümler ve ülkelerine hizmet etmeleri için şansları olduğu söyleniyor.

Dün,

bu dünyanın binlerce ama binlerce korkunç yolla neredeyse ölümün kıyısında olduğunu gördüm. Bazen çığlık atacak zamanımız oluyor.

Bugün,

Hayatta olduğum için bunu yazabiliyorum. Mutlu son mu istiyorsun? Siktir git.

Hayatta olduğun için bunu okuyabiliyorsun.

Tanrı hepimize yardım etsin.

Yakala. Sakla. Koru.