Dr. Clef'in Seminer Kaydı "Gerçeklik Bükücüler Ve Gerçek Var Olmadığında Nasıl Hayatta Kalırsınız"
rating: +6+x

"Tünaydın. Yerlerinize oturun. Kek ve bir fincan kahve alın.
Seminer Odalarına silahla girilmediğini hatırlatırım. Lütfen silahlarınızı resepsiyona teslim ettiğinizden emin olun. Evet biliyorum, saçmalık ama istediğim en son şey, siz mavi alanda emanetle dolaşıyorusunuz diye 05'in bana şikayetlenmesi. Herkes tamam mı? Güzel."

"Bu günün seminer konusu benim en içten ve kalpten sevdiğim konu hakkında: Gerçeklik Bükücüler. Yeşil kodlular. Şekil değiştiriciler. Büyücüler. Tanrılar. Şeytanlar. Gözetleyiciler, ne derseniz diyin. Onlar, iradeleriyle gerçekliği değiştiren adamlar. Kariyerimi bu elemanları muhafaza altına almak ve öldürmek üzerine yaptım. Siz de aynı şeyi yapabilmek için gerekli belgenizi almak üzere buradasınız."

"Sırrımı öğrenmek ister misiniz? Buna daha sonra geleceğiz. Herşey den önce, seminer odasının kapılarına bir bakmanızı istiyorum. Birşey farkettiniz mi? Tekrar bak. Hangi kapılar?"

"Evet. Kapılar yok. İsterseniz daha yakından bakın. Dokunun. Orada değiller. Tamamen kayboldular. Ama problem değil, değil mi? İsterseniz hala pencerelerden dışarı çıkabilirsiniz. Yalnız küçük bir sorun var. Bu odanın pencereleri de yok? Bütün pencereler gitmiş. Boş duvarlar, tavan ve zeminden başka hiç birşey yok, hiç bir çıkış yok. Peki buraya nasıl girdiniz?"

"Korkmaya mı başladın? Merak etme, derin bir nefes al. Sorun yok, sadece odanın düzeni değişti. Daha kötü birşey olacak değil ya… Daha kötüsü de olabilirdi değil mi? En azından güvendesin. Masalar canlanıp seni öldürmeye çalışmıyor sonuçta? Hayır bir dakika, evet çalışıyor. MASALAR SENİ ÖLDÜRMEYE GELİYOR! "

"Ne yapacaksın? NASIL HAYATTA KALACAKSIN? BÜTÜN ODA CANLANDI VE SENİ YİYECEK! MASALARA DİKKAT ET DİŞLERİ VAR, HEMEN ORADAN UZAKLAŞ. YAŞAMAK MI İSTİYORSUN? SAVAŞMAK ZORUNDASIN! İNKAR ETMEYE ÇALIŞMAYIN SİZİ PİÇLER, HEPSİ GERÇEK. HEPSİ ŞU AN YAŞANIYOR. İŞTE BU BİR GERÇEKLİK BÜKME VE EĞER ŞİMDİ ONUNLA SAVAŞAMAZSANIZ ÖLECEKSİNİZ!"

"Ah, sen sert erkeksin öyle mi? O 9 milimlikle ne bok yiyeceğini sanıyorsun? O silahın gerçekten işe yarayacağını mı sanıyorsun? BİR GERÇEKLİK BÜKÜCÜYE KARŞI!? Boktan mermilerini kuma dönüştürebilirim. Gözlerini jöleye dönüştürebilirim. O LANET SİLAHINI BİR EKMEĞE ÇEVİREBİLİRİM, ŞİMDİ O SİLAHI GELDİĞİ YERE GERİ SOK VE YERE YAT SENİ GÖT LALESİ. BEN BİR TANRIYIM VE SEN KÜÇÜK BİR BÖCEKTEN BAŞKA BİRŞEY DEĞİLSİN!"

"Ne mi istiyorum? NE Mİ İSTİYORUM!? Senin gibi bir pislikten ne isteyebilirim? HİÇBİR ŞEY oyuncağım olmak dışında bana hiç birşey veremezsin. Siz de bunu yapacaksınız! Sonsuza kadar bu Tanrı-Kralın oyuncakları olacaksınız. Bundan kaçış YOK, kurtuluş YOK. Yaşa dediğimde yaşayacak, izin verdiğimde öleceksiniz. BENİM İRADEM DIŞINDA HİÇBİR ŞEY YOK, VE SİZ DE ONUN KÜÇÜK PARÇALARISINIZ. "

"…"

"… pekala, ışıkları açın. Herkes derin bir nefes alsın. Nefes al, nefes ver. Nefes al , ver… Şimdi daha iyi hissediyor musunuz? Size ne olduğunu söyleyeyim."

"Her biriniz kötü bir yolculuk geçirdiniz. Masadaki tüm yiyecekler halisünojen içeriyordu. Benim kendi tarifim. Halisünasyonların yanı sıra telkinlere açık açık hale geldiniz. Basit bir hipnoz ve biraz efektle bir gerçeklik bükücünün saldırısında hissedeceğiniz etkileri yaşadınız. Destek personeli şu anda havalandırmadan anti halüsinatif gaz pompalıyor. Bir süre bok gibi hissedeceksiniz. Sandalyelerinizin altında kusmuk torbaları var. Çıkarmak isterseniz çekinmeyin. "

"Neler olduğunu anladığınızdaki anı tekrar yaşamanızı istiyorum. Hissettiğiniz çaresizliği hatırlıyor musunuz? Gerçekliğin artık var olmadığı ve HER ŞEYİ kontrol eden düşmanın oyuncağı olmak nasıl hissettiriyordu?"

"Bunu hatırlayın. Ve ilk kez bir Gerçeklik Bükücü ile karşılaşacağınızda bu hisse tutunun. Eğer onlarla anlaşabileceğinizi veya muhafaza altına alabileceğinizi düşünürseniz, bunu hatırlayın. Nasıl ödünüzün koptuğunu ve hiç bir şeyin gerçek olmadığını hatırlayın."

"Ve o orospu çocuğunu, sizin orada olduğunuzu bile anlayamadan öldürün."

"Artık hepiniz yetkilendirildiniz. Dağılabilirsiniz."