D Sınıfı Personel Oryantasyonu
rating: +6+x

Affedersiniz. Lütfen, hepiniz dikkatinizi verebilirseniz… Tamam, şimdi sakin olun, ben… Eğer sessiz olabilirseniz! Sessiz olun! Hepiniz lütfen- lütfen dedim- KESİN SESİNİZİ!

Ahem. Dikkatinizi verdiğinize göre başlayabiliriz. Ben yardımcı araştırmacı doktor- KAPA ÇENENİ DEDİM! Tamam, dediğim gibi bu gün sizin yerleştimenizi yapacağım. Nerede olduğunuzu merak ediyor olmalısınız, bu gizli bilgi. Kim olduğunuzu da merak ediyor olmalısınız, bu da gizli bilgi. Size ancak bir çeşit araştırma merkezi olduğumuzu söyleyebilirim.

Hatırlayacağımız gibi, ajanlarımız her birinizle temasa geçerek size bir teklif sundu. Hapishanede idam sıranızı bekleyebilirsiniz ya da bir aylığına test tesisimizde çalışmak için gönüllü olabilirsiniz. Tabii ki siz de kabul ettiniz. Bu demektir ki- Ne? Ne demek sen gönüllü olmadın? Size söylediğimiz gibi, eğer katılırsanız bir ayın sonunda özgürsünüz, böyle bir anlaşmayı kim- Güvenlik! Güvenlik, lütfen onu götürün. Oraya… Evet, soldan üçüncü kapı, teşekkürler. Dediğim gibi test prosedürleri sonrasında- Hayır. Ben çığlık falan duymuyorum. Test prosedüründe başarılı olursanız, ayın sonunda sizi serbest bırakıyoruz. Tabii eğer tam olarak iş birliği yaparsanız. Kulağa iyi geliyor değil mi? Katılmayan başka biri var mı? Tamam o zaman, devam ediyoruz.

Dediğim gibi tüm ay boyunca hayatta kalmayı başarabilirseniz özgürsünüz. Hayır, tabii ki bu bir ölüm cezası değil. Ben- Hayır, 'hayatta kalabilirseniz' derken 'iş birliği yapabilirseniz' demek istedim. Yani evet biraz tehlikeli ama zaten bu yüzden idamlık mahkumları kullanıyoruz. Hayır, hayır buradaki çoğu şey zararsızdır. Tehlikeli derken, sadece bir mayının tehlikeli olduğu kadar tehlikeli. Etrafında dolaşmadığınız sürece zararsız. Yani evet etrafında dolaşıyor olacaksınız ama dediklerimizi yaptığınız sürece güvende olmalısınız. Gerçekleşebilecek en kötü şey sadece birkaç dakika ayaklarınızın karıncalanması. Son D-sınıfı grubu mu? Bir tanesi bile ölmedi, hepsi ay sonunda serbest kaldı. Ben de oradaydım. Doğaya doğru koşmalarını seyrettim. Bir sürü sevimli, katil kedicikler gibi. Size söylediklerimizi yapın ve sonrasında hepiniz sevgi dolu ailelerinize geri döneceksiniz. Şey, sen hariç.. Burada karını ve çocuklarını öldürdüğün yazıyor. Heh- hayır, hayır bize bunu nasıl yaptığını anlatmanı gerçekten istemiyoruz. Tahmin edebiliyorum.

Evet. Yerleştirmenin sonunda numaranızı bileğinize ve göğsünüze dövme yapacağımız koridora yönlendirileceksiniz. Bu çoğunlukla acısız olacak ve bir kez- Hmm? Neden mi göğüse? Yani, bir patlama durumunda büyük olasılıkla kalan tek et parçası olacaktır.

Hahaha! Şaka yaptım! Tabii ki şaka! Evet eminim. Bu hiç, hiç olası değil. Ha şuna bakın! Ciddi olduğumu sandı! Ehe eh, ama hayır göğsünüze bir dövme yapılacak, bu konuda şaka yapmıyordum. Eğer isterseniz ay sonunda sildirebilirsiniz, hem de bedava! Çok acısız bir prosedür.

Tamam, yeni dövmeleriniz yapıldıktan sonra size D-Blok Alfa-6 ya kadar eşlik edecekler. Burası sizin yeni yatakhaneniz olacak, burada yemek yiyecek, uyuyacak ve yıkanacaksınız. Hayır kendi hücreniz olmayacak, hapishanede sizi çok şımartmışlar. Benim bile kendi ofisim yok, sen kendi hücreni mi istiyorsun? Her neyse herhangi bir saçmalığın yaşanmaması için sürekli gözetim altında olacaksınız, burada o hapishane olaylarını istemiyoruz. Birini şişlerseniz, idam sırasına dönersiniz. Bizi kızdırırsanız, idam sırasına dönersiniz. Evet, gerçekten. Bir ay boyunca testlere girip özgür olacaksınız. Bunu batırmayın.

Evet, hemen hemen bu kadar. Sorusu olan var mı? Sen, yüzünde- Aman Allahım sen yüzüne bir tur mermi mi yedin? Evet, sorun? Tabii, harika doktorlardan oluşan bir ekibe sahibiz, alanının en iyileri. Sağlık sigortanız için endişelenmeyin, zaten ihtiyacınız olmayacak. Sonraki?

Ah… Sen arkadan ikinci. Hayır, artık hapishaneye idamlıklar sırasına dönmek için çok geç. Neden bunu tercih edersin bilemiyorum. Yüzündeki dev gamalı haç dövmesinden, hayatındaki seçimler konusunda pek iyi olmadığını anlayabiliyorum.

Son soru. Imm, evet sen. Kulağı olmayan. Bu bir soru değil. Nasıl olduğu seni ilgilendirmez, benim annem bir melektir, tek kelime daha edersen- Güvenlik… Güvenlik lütfen onu alın. Hayır, hayır sorun değil, temizlik görevlilerini göndeririz. Gördünüz mü, hizaya girin ve iş birliği yapın. Sadece bir ay ve gideceksiniz. Bir daha burayı görmek zorunda kalmayacaksınız. Bu kadar basit. Tamam, diğer D-sınıfı grubu geliyor, güvenlik lütfen Alfa-6 ya kadar bunlara eşlik edin. Tamam çok teşekkürler. Gerçekten, ne dediği umrumda değil, annem melek gibidir. Ay sonu, bu gruptan kalanları salarlarken bana haber ver. İzlemek istiyorum.

Ahem. Hoşgeldiniz. Ben yardımcı asistan- Gerçekten…. Şimdi, lütfen sessiz olun.