Kaza Raporu 023-026
rating: 0+x

Bahsi geçen SCP : SCP-023

Bahsi geçen personel : Dr. ████████, 5 adet D sınıfı personel

Tarih : ██/██/██ - ██/██/██

Yer : Bölge ██

Açıklama :

SCP-023 tarafindan maruz kalınan risk üzerine Dr. ████████ SCP-023'ün iki gözü ve dişlerinin alınmasını onayladı. İki göz de alındıktan hemen sonra SCP-023 bir anda yok oldu. SCP-023 daha sonra eyalet otoyolu ███'da bir yol ayrımında saat 4:37 P.M. de bulundu, ve tekrar saklama odasına getirildi, ardından D sınıfı personel dişlerini de çekti. SCP-023'u bu sırada kaç sivilin gördüğü bilinmesede, ölüm kayıtları 9 sivilin bu sebeple öldüğünü bulmuştur.

Zaman kayıtları SCP-023'ün sadece güneş bölge-██'ün üzerinde güneş doğduğu zaman kaybolduğunu göstermektedir.

Ek dosya-023-026-1:

██/██/████'dan itibaren, Dr. ████████ kaza 023-26'ya sebebiyet vermek veya kasıtlı olarak neden olmaktan ötürü açığa alınmış ve disiplin raporunu beklemektedir. Dr. ████ şu an SCP-023'ün gözetimindedir.

Dr. ████████ yüzünden ortaya çıkan saklama zorlukları tüm SCP personeline vakfın görevini hatırlatmalıdır. Güvence altına al, Muhafaza et, Koru. Araştırma, deney, gözlem ve hatta vakıf personelinin güvenliği her zaman ikinci planda olmalıdır. Kendimizi korumak için çalışmıyoruz.

O5-██

Ek dosya-023-026-2:
█ ceset tam olarak bir yıl sonra bulunmuştur ve bu ölümlerin kaza 023-26 ile alakalı olduğu düşünülmektedir.