Keşif Kaydı 2016
rating: 0+x

Keşif Kaydı 2016

Gün 1

Bulgular: Kulenin ilk keşfi. Binanın haritasını çıkartmak için ajanlar gönderildi. Toplamda beş kat bulundu, bu katların alanı yaklaşık olarak 360 metrekaredir. Kule taş bloklardan yapılmıştır, ve küçük mobilyalar içerir. İç alanın büyük bir kısmı laboratuvarlar ve kütüphaneler tarafından doldurulur. Katlarda birkaç adet saksılı bitki bulunur. Bitkilerden, havadan ve sudan örnekler alınmıştır. Yapılan analizler örnekler ve gerçek hayattaki karşılıkları arasında fark bulunmadığını göstermiştir.

Gün 2

Bulgular: Kütüphanelerin ileri derecede analizi yapıldı. 3400 üzeri kitap bulundu.Çoğu kitap İnsanları içermekle birlikte farklı türde hayvanlar hakkında anatomik çalışmalar hakkında bilgi içerir. Kitaplarda sık rastlanan başka bir konu ise elektriğin fiziksel prensipleri ve sinir sisteminde nasıl çalıştığı ile ilgilidir. Çoğu kitap bazı ortaçağ ders kitaplarında bulunan illüstrasyonları içermektedir, buna rağmen on yedinci yüzyıldan yirminci yüzyıla ait olan kitaplarda bulunmuştur. Kitapların sadece küçük bir kısmı ruhun ve ahiretin doğası hakkında yazılar içerir.

Gün 3

Bulgular: Laboratuvarların analizi yapıldı. Çoğu ekipman on dokuzuncu yüzyılda kullanılan kimya cihazlarına benzemektedir, şu anda diğer ekipmanların tanımı yapılmalıdır. Amino asitler ve insan organlarının dokularını bulunduran şişeler laboratuvarlar arasında bulunmuştur. Çoğu ekipmanın bariz bir işlevi yoktur, bu sırada diğer ekipmanlar Miller-Urey deneyinin birer replikası gibi görünmektedir.

Gün 4

Bulgular: Dördüncü katta gizli bir geçiş bulundu. Geçiş, küçük mobilyalar, çoklu aile tabloları ve kül vazolarının bulunduğu bir yaşam mahalline gider. Bazı tablolarda SCP-2016-1 ve SCP-2016-2'ye benzeyen bir figür görülebilir.

Gün 5

Bulgular: Bu sefer ilk katta bir gizli bir geçiş daha bulundu. Bu sefer geçiş bir tür bodruma gidiyor. Çürümenin farklı aşamalarında bulunan cesetler içeren tabutlar bulundu. Her tabut bir isim ve cesedin ölüm öncesi sağlığını ve tarihini içeren bir yazıyla işaretlenmiştir. Hiç bir ceset şiddetli bir ölümün işaretini taşımaz.

Gün 6

Bulgular: Bu sefer kulenin bodrumunda, bir gizli geçiş daha bulundu. Geçiş yuvarlak, birkaç cerrahi masa bulunduran parlakça ışıklandırılmış bir yer altı odasına gider. Her masa, içinde muhafaza edilmiş bir ceset ve cesede kablolarla bağlanmış bir kaç makine bulundurur. Cesetlerle ilgili deneyler hakkında detaylı bilgi içeren birkaç günlük bulundu. Makineler ve günlükler incelenmek için vakfın bir tesisine götürüldü.

Gün 10

Bulgular: Makinelerin işlevi keşfedildi. Birkaç gün süren araştırmalardan sonra, makinelerden biri kullanılarak bir ceset yeniden canlandırıldı. Canlandırılan kişi yaşadığı zamandan olan tüm hatıralarını hatırladı. Kişi ileri araştırmalar için vakfın gözaltında tutuldu.

Gün 12

Bulgular: Kulenin bodrumunda bit günlük bulundu. Ayrıca günlüğün içinde yetişkin bir insan dişisinin, genç bir kızın ve SCP-2016-1 ve SCP-2016-2'ye benzeyen figürlerin çizimleri bulundu. Bu çizimlerin üzerinde siyah mürekkeple yazılmış "Seni söz veriyorum ki seni getireceğim" yazan bir ifade bulunuyor. Aşağıda; günlükten kayda değer iki alıntı bulunmaktadır.

Ek belge 2016-Beta:

"Elizabeth dün bir kalp krizinden öldü. Sadece Susan ve ben kaldık. Ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. Susan korkmuş bir şekilde ağlıyor, ve dediğim hiç bir şey onu rahatlatmıyor. Onu suçlayamam, o sadece bunlardan geçen bir çocuk. Elizabeth'i çoktan bodruma gömdüm. Susan bana bunun neden olduğunu soruyor, neden Tanrı'nın bunun olmasına izin verdiğini. Ne demem gerektiğini bilmiyorum, ama doğru olmadığını bilsem bile ona sürekli her şeyin iyi olacağını söylüyorum. İkimiz için de güçlü olmalıyım. Her gece ağlayarak uyuyor ve Ben de ona en sevdiği hikayelerini anlatmaya çalışıyorum, ama bunların hiçbirini dinlemiyor. Sadece sürekli olarak annesini ve ailesinin geri kalanını istediğini söylüyor."

"Bir fikrim var. Çılgınca ve hiç insancıl değil, ama bunu denemek zorundayım. Kalan tek seçeneğim bu. Elizabeth'in örme aletlerini ve rüya ayıraçlarımızdan kalanları kullanarak bir kaç oyuncak bebek yaptım. Kuleden fiziksel olarak ayrılamıyorum, yani bunları kullanmak isteyen her kim olursa ona bunlardan göndereceğim. Umarım avcılardan hiç biri bu bebeklerden bulamaz. Buraya bu bebekleri kullanan kişileri getireceğim ve onlara ne biliyorsam öğreteceğim. Araştırmam için biraz zamana ihtiyacım var. Umarım Tanrı yapmak üzere olduğum şey için beni affeder."