UY4N1NK0YUNL4R 12/04/18 (Per) 12:06:22 #12766349
![]()
UYANIN KOYUNLAR
AL GORE BİR UZAYLI KUKLASI
AL GORE BİR UZAYLI KUKLASI
AL GORE BİR UZAYLI KUKLASI
AL GORE BİR UZAYLI KUKLASI
AL GORE BİR UZAYLI KUKLASI
AL GORE BİR UZAYLI KUKLASI
AL GORE BİR UZAYLI KUKLASI
AL GORE BİR UZAYLI KUKLASI
AL GORE BİR UZAYLI KUKLASI
AL GORE BİR UZAYLI KUKLASI
AL GORE BİR UZAYLI KUKLASI
AL GORE BİR UZAYLI KUKLASI
AL GORE BİR UZAYLI KUKLASI
AL GORE BİR UZAYLI KUKLASI
AL GORE BİR UZAYLI KUKLASI
AL GORE BİR UZAYLI KUKLASI
AL GORE BİR UZAYLI KUKLASI
AL GORE BİR UZAYLI KUKLASI
AL GORE BİR UZAYLI KUKLASI
AL GORE BİR UZAYLI KUKLASI
AL GORE BİR UZAYLI KUKLASI
AL GORE BİR UZAYLI KUKLASI
AL GORE BİR UZAYLI KUKLASI
AL GORE BİR UZAYLI KUKLASI
AL GORE BİR UZAYLI KUKLASI
AL GORE BİR UZAYLI KUKLASI
AL GORE BİR UZAYLI KUKLASI
AL GORE BİR UZAYLI KUKLASI
AL GORE BİR UZAYLI KUKLASI
AL GORE BİR UZAYLI KUKLASI
AL GORE BİR UZAYLI KUKLASI
AL GORE BİR UZAYLI KUKLASI
[KULLANICI BU GÖNDERİDEN DOLAYI BANLANDI]
🗿 mr_sen 12/04/18 (Thu) 12:19:20 #12766349
Tabi canım. Bir dahakine daha makul bir şey dene.
Başlık kitlendi ve arşivlendi.
🗿 mr_sen 12/04/18 (Per) 12:06:22 #12766349
![]()
[IMG 3422523534.PNG]
YILLIK İBSZ STOK BAŞLIĞI
Yılın o zamanı yine geldi beyler. İBSZ malzeme listenizi paylaşın ve olası İBSZ senaryolarını tartışalım.
S.S.S.
S: "İBSZ nedir?"
C: İşler Boka Sardığı Zaman. Yaklaşan o paranormal kıyametin, ne olacaksa artık, koptuğu zaman için kullandığımız bir terim.
S: Bir İBSZ senaryosu için nasıl hazırlık yapabilirim?
C: Kısacası, pek çok şey. Yiyecek, su, alet edevat, silah, kaynak ve daha birçok şey depolaman gerekecek. Acil durum planlarını uzun vadeli olarak düşün.
Q: "LARPçı mısınız?"
A: Hayır. Gözümüzün uzağında bir şeyin pusuya yattığını bilen bir avuç insanız. Paranormal şeyler hakkında bilmediğimiz pek çok şey var, ama burada olmamızın sebebi de o; ötemizde ne olduğunu birbirimize öğretmek ve öğrenmek için.
Ne olacağına dair kendi düşüncelerimle başlatayım.
KOCA AYAK AYAKLANMASI!!
Bana sorarsanız, sonumuz koca ayakların, yetilerin, sasquatchların, ya da her ne diyorsanız artık, küresel ve eşzamanlı isyanı ile gelecek.
Bizi analiz ettikleri için insan medeniyetine hızlıca yaklaşıyorlar. Sayıca üstün olabiliriz, ama bizden daha iri, hızlı, güçlü ve dayanıklılar. two-egg'in yazısındaki Darlene Wuornos (Bu arada eline sağlık, harika olmuş.) o şeyle burun buruna gelmişti ve baltayı geçirmişti ama yaratık bana mısın dememişti. Bence onları indirmek için birkaç mermiden çok daha fazlası gerekecek biz daha ne olduğunu bile anlamadan orduyu ezip geçmiş olacaklar.
Oklahoma'da kendi küçük köşeme kapanmış durumdayım. Dünyadaki hiçbir şey sığınak kapımın içerisine giremez ve aylar boyu yetecek yiyecek ve suyum var. Peki sizde durumlar nasıl?
so-many-lost-throwaways 12/04/18 (Per) 12:17:00 #18937751
puahahaha silahlarını niye öyle sergiliyorsun amk malı
[KULLANICI BU GÖNDERİDEN DOLAYI BANLANDI]
ursula_qu33n-of-the-C 12/04/18 (Per) 12:18:06 #1897851
Güzel raflar 🗿 mr_sen. Sunuma verdiğin emeğe bayıldım.
Her neyse, kız kardeşim ve ben bu aralar İBSZ'da daha hazırlıklı olmak için ok tüylemeye başladık. İkimiz de henüz yay kullanmayı bilmiyoruz ama yavaş yavaş öğreniyoruz. Ayrıca yiyecek içecekleri turşulamaya ve budalamaya da başladık, yani daha da hazırlıklıyız. Tüm faydalı rehberlerin için teşekkürler!
Ne olacağına dair düşünceme gelirsek, bilmem, belki küresel ısınma falandır? Kız kardeşim ve ben Florida'da yaşadığımız için sıçtık hahaha
CALEB 12/04/18 (Per) 12:20:06 #18937751
ikiniz de istediğiniz zaman evime uğrayabilirsiniz ;)
🗿 mr_sen 12/04/18 (Per) 12:21:13 #12766349
Kes şunu artık CALEB. Bunu konuşmuştuk seninle. Kullanıcılara yavşama.
Yönetici değilseniz bu paylaşıma yanıt vermeyin. Bu yorum dizisi kilitlenmiştir.
🗿 pandapandapanda 12/04/18 (Per) 12:54:00 #18937751
Olanları şaka mı zannediyorsun 🗿 mr_sen? :/ Şu gündem sırasında böyle bir İBSZ başlığı?
🗿 mr_sen 12/04/18 (Per) 12:54:56 #12766349
??????
🗿 pandapandapanda 12/04/18 (Per) 12:55:10 #12768742
La dünyadan haberin yok. Hemen yönetici sohbetine bak. Kırmızı Alarm.
LLLLLLL 12/04/18 (Per) 12:56:55 #65478245
HASSİKTİR
LAN KOSKOCA ÜLKELERİ YOK EDEBİLECEĞİ YAZMIYORDU SADECE KOCA AYAK AVLIYORUZ ZANNEDİYORDUM
SİLAHLAR BUNA İŞLEMEZ!
alicia-en-el-mundo-d-maravillas 12/04/18 (Per) 12:57:20 #18937751
ne diyon olm
LLLLLLL 12/04/18 (Per) 12:57:33 #18937751
Televizyonda herhangi bi kanalı aç amk
cetaceanhussbuster 12/04/18 (Per) 12:59:38 #12766349
![]()
BİR ŞEYLER OLUYOR
HASSİKTİR BEYLER
AÇIN LAN TELEVİZYONLARINIZI!!!!!!!!!!!
BİR ŞEYLER OLUYOR LAN
BİR ŞEYLER OLUYOR LAN
YOK OLMUŞ! TAMAMEN YOK OLMUŞ AMK!
NE BOK YİYECEZ BİZ
LAN NAPACAZ
AAAAAAAAAAA
ETA- KOSKOCA ÜLKE YOK OLMUŞ AMK
ETA 2- SCP KİM AQ
ETA 3- HASSİKTİR!!!!!
ETA 4- NEDEN KİMSE KONUŞMUYOR BUNU?!
ETA 5- pardon ana başlık olduğunu fark etmemişim
[BAŞLIK KİLİTLENDİ.]
catlady92 12/04/18 (Per) 13:00:05 #69998245
Ahirette görüşürüz. Harikaydınız. Erkek arkadaşım ve ben sığınağımıza giriyoruz. Sizler için en iyisini diliyorum.
Bol şanslar.
[BAŞLIK KİLİTLENDİ.]
rex_alces 12/04/18 (Per) 13:01:12 #65478245
Merhaba ^_^
bu foruma yeniyim, adım rex, sizi tanıdığıma sevindim.
korku hikayeleri bayağı ilgimi çekiyor ve gerçek olanları öğrenmek için heyecanlıyım
capitalism will win 12/04/18 (Per) 13:01:25 #65478245
O zaman College Humor sonunda şu berbat 'Adventures of Kim Jong Un' bölümlerini keser mi sizce?
[BAŞLIK KİLİTLENDİ.]
t4ylor_itk1n 12/04/18 (Per) 13:03:06 #63252222
Dünyanın sonu geliyor beyler, paylaşın malzemelerinizi. Görsel ektedir, gördüğünüz gibi yok, sıçtım.
[BAŞLIK KİLİTLENDİ.]
arthurisabitch 12/04/18 (Per) 13:03:56 #65478245
UN'deki şu al Fine abla All Fine duruyor anlayan anladı. 😏
[BAŞLIK KİLİTLENDİ.]
fistulafucker 12/04/18 (Per) 13:04:28 #65478245
Beyler korkuyorum. Diğer ülkelerle savaşa gireceğimiz anlamına mı geliyor bu?
[BAŞLIK KİLİTLENDİ.]
🗿 mr_sen 12/04/18 (Per) 13:06:22 #12766349
![]()
Olay yeri
KUZEY KORE OLAYI ANA BAŞLIĞI
DİĞER BÜTÜN BAŞLIKLAR KİLİTLENECEKTİR.
KUZEY KORE OLAYI HAKKINDAKİ HER ŞEYİ BURADA TARTIŞIN.
BİLİNENLER
- Kuzey Kore ülkesinin çoğu az önce yok oldu.
- Henüz net bir açıklama yapılmadı.
- Birleşmiş Milletler'in gizli paranormal grubu 'Küresel Gizli Koalisyon' ortaya çıktı ve gizli Kuzey Kore hükümet projelerini suçlayıp 'SCP Vakfı' adlı ikinci bir gruba durum hakkında açıklama yapma çağrısında bulundu.
- SCP Vakfı, görünüşe göre Küresel Gizli Koalisyon'a benzer bir grup.
- BM yardım çalışmaları devam ediyor.
- Küresel Gizli Koalisyon ve BM temsilcisi al Fine, SCP Vakfı'ndan durum hakkında açıklama yapmasını istedi, ancak henüz gelişme yok.
SPEKÜLASYON
- 'SCP Vakfı' muhtemelen başka bir paranormal grup, büyük ihtimalle devlet destekli.
- BM destekli değiller, çünkü o Küresel Gizli Koalisyon'un olayı.
- Güney Kore projesi olabilir belki?
- Hatta belki Amerikan?
- Muhtemelen paranormal şeyleri silahlandırıyor?
Her ne kadar hiçbirinizin Kuzey Kore'de akrabası olmadığını düşünsem de kimseye zarar gelmesini istemiyoruz. Güncel bilgileri aşağıdaki yorumlardan bulabilirsiniz. Bu gönderi elimden geldiğince güncellenecektir.
ursula_qu33n-of-the-C 12/04/18 (Per) 13:17:00 #18937751
ananı sikeyim
rat-boner 12/04/18 (Per) 13:19:22 #18937751
Hiç böyle olacağını düşünmemiştim amk
two-egg 12/04/18 (Per) 13:32:56 #18937751
SON DAKİKA!!!
SCP Vakfı, açabildiğim bütün tv kanallarını az sonra konuşacaklarını söyleyen bir mesajla kestiler.
CALEB 12/04/18 (Per) 13:33:19 #18937751
biraz daha geç olsaydı
cthulahoop 12/04/18 (Per) 13:40:42 #18937751
olanlar mı yoksa scp vakfının laboratuvar kıyafetli bir bilim adamının bizi daha iyi hissettireceğini düşünmesi mi daha korkunç bilmiyorum
two-egg 12/04/18 (Per) 13:43:06 #18937751
Köpek konuştu lan
rex_alces 12/04/18 (Per) 13:50:10 #12766349
Bayağı iyi ARG oynuyorsunuz O_o
🗿 pandapandapanda 12/04/18 (Per) 13:50:10 #12766349
Yeni Kullanıcı Rehberi'ni okumanı söylerdim ama dünyada hala ne olduğunu bilmeyen birisi olması beni gerçekten şaşırttı.
🗿 mr_sen 12/04/18 (Per) 13:52:20 #18937751
Herkese selamlar. Aşağıdakiler küresel haber ağları ve içerideki kaynaklarım tarafından doğrulandı: Kuzey Kore'nin yok oluşunun sorumlusu gerçekten de SCP Vakfı. Sadece uzamsal olarak yer değiştirdiğini söyleseler de insanların hayatta kalıp kalmadıklarından kendileri de emin değiller.
Öte yandan, çoğunuzun şu anda fena paniklediğinizi (IRC'de gördüğüm kadarıyla) biliyorum ama burada olanlar için hemen resmi bir duyuru yapmak istiyorum. Biz Parawatch Wiki'de bir aileyiz ve bunu hep birlikte atlatacağız. Paranormal ortaya çıktı ve beklediğimiz gibi değildi, ancak yine de hazırlıklıyız.
Yeni hedefimiz paranormal olan şeyler hakkında her şeyi öğrenmek. Amacımızı kaybetmedik, sadece hedeflerimizi biraz kaydırdık. Ve evet, her şeyin yıllık İBSZ başlığımızı paylaştığımız günde olması bence de komik.
Kendinize iyi bakın gözcüler.
Three6serpent 12/04/18 (Per) 13:40:19 #65814523
Selam! :3
Yılanın Eli üyesiyim! Gerçekten uyanmış dünyaya sizleri karşılamaktan çok mutluyuz.
Aklınızda çok soru olduğuna eminim, istediğinizi sorun!
[KULLANICI BU GÖNDERİDEN DOLAYI BANLANDI]






