SCP-023
rating: 0+x
scp-023.jpg

SCP-023, SCP-███ tarafından yapılan bir saklama ihlali sırasında geçici odasında

Madde #: SCP-023

Obje Sınıfı : Öklid

Özel Saklama Prosedürleri: SCP-023 standart 5×5 bir saklama odasında tutulmalıdır . SCP-023 Bölge ██' in kapatılmış iki (2) koridorunda tutulmalıdır , koridorun her duvarı arası en az üç (3) metre mesafe olmalıdır , dört (4) çıkıştan üçü (3) sahte olmalıdır. Dört (4) kapının da üstüne güvenlik kameraları konulmalıdır.

SCP-023 'ün göz çukurları her zaman sert lastik bir madde ile doldurulmuş olmalıdır . Plastik madde çürüdükçe yenisi ile değiştirilmelidir. Çürüme etkisi güvenlik kameralarına yansıyan gözlerdeki "yanma" etkisinden anlaşılabilir.12 kandela gücünden yüksek yansımalarda plastik madde 12 saat içinde değişmelidir . Göz çukurlarına yerleştirilen maddeler tek tek ve sadece güneş battıktan sonra değiştirilmelidir.Personel asla SCP-023'un gözlerine direk olarak bakmamalıdır.

Kaza 023-27'den itibaren hiçbir yansıtıcı yüzey SCP-023 'ün 30 metre yakınına yaklaştırılmamalıdır . Bu güvenlik kameralarına bağlı monitörler içinde geçerlidir . Iki koridorun da başındaki güvenlik görevlileri bu kuralı kontrol etmeli ve uygulanmasını sağlamalıdır.

SCP-023 ile ilgili tüm deneyler süresiz bir şekilde askıya alınmıştır.

Açıklama : SCP-023, orta boy, (omuzdan ayağa 1.5 metre) yırtık ve siyah kürklü bir köpek türüdür . Büyük kırmızı , turuncu gözleri ve belirgin dişleri bulunmaktadır — ( Kaza Raporu 023-26 ' a bakınız ). Ne zamanki bir birey SCP-023 'ün gözlerine bakarsa bir (1) yıl içinde yakın ailelerinin bir üyesi bir şekilde ölür . Ölecek olan kişinin seçilmesi üzerine yapılan araştırma ertelemeler nedeniyle hiç tamamlanamadı ancak büyük bir aileye sahip olan kurbanların kendilerinin ölme ihtimali azalıyor . Bu da seçilen kurbanın tamamen rastgele olduğu kanısını ortaya çıkarıyor , ancak kurbanın bir yıllık süre başlamadan mı yoksa bittikten sonra mı seçildiği bilinmiyor . SCP-023 ile göz teması olan kişiyi veya ailesini yok etme denemeleri bir yılın sonunda hep [SANSÜRLENMİŞTİR] .

SCP-023'ün etkisi ile ölen kişilerin otopsileri yapıldığında organlarının sıkıştırılmış kül ile dolu olduğu görülmüştür . Kas dokusu , beyin ve kemik dokusunun hepsinin ██°C üstünde sıcaklıklara maruz kaldığı görülmüştür.

En azından bir yol ayrımına benzemeyen bir bölgede saklandığı zaman , SCP-023 en yakındaki yol ayrımına gitmeye çalışacaktır ve bu süreçte içinden geçmesi gereken herşeyi yakarak yok edecektir.

SCP-023 Vakfin dikkatini ilk ███████' da bir kiliseye saldırdığı zaman çekmiştir , █ sivili öldürmüş ve [SANSÜRLENMİŞTİR] kadarıyla da göz teması kurmuştur . SCP-023'ün yakalanması sonrasında olaya şahit olan herkese B sınıfı hafıza silici ilaçlar verilmiştir . Olay bir kundaklama olarak gizlenmiştir.

Ek dosya 023-001
SCP-023 ██/██/████ tarihinde bulunduğu saklama odasından kaçmayı başardı (Kaza 023-01). SCP-023 daha sonra bölge-███'da başka bir yol ayrımında bulundu . Ajan █████ SCP-023'ün [SANSÜRLENMİŞTIR]'a benzediğini farketti . Özel saklama prosedürleri buna göre tekrar düzenlenmiştir.Yardımcı araştırmacı ███████ bunu daha önce fark etmediği için uyarı almıştır.

Ek dosya 023-002
SCP-023 10/12/██94 tarihinden beri ███ personelin ve ██ sivilin ölümüne yol açmıştır.

Ek dosya 023-003:
Keter sınıfına çıkarılması için başvuruldu.

Ek dosya 023-004:
Iki anormalliğinde belli bölgelere saplantılı olması , benzer yetenekleri ve köpek görünümlü olması nedeniyle SCP-1111-1 aynı olayın farklı bir çeşidi olabilir . Iki anormalliğin de nerden geldiğini bulmak için çalışmalar sürüyor . SCP-1111-1 yakalanamamasından ötürü araştırmalar şimdilik SCP-023 üzerinde yoğunlaşıyor.