Scp 053 Tr
rating: 0+x

Nesne #: SCP-053

Nesne Sınıfı: : Öklid

Özel Koruma Prosedürleri:
SCP-053, 5 m x 5 m (16 ft x 16 ft) den küçük olmayan bir alanda bulunacak ve hareket edecek yeterli alan sağlanacaktır. Oyuncaklar, kitaplar, oyunlar ve diğer eğlence araçları her üç ayda bir verilecek ve değitirilicektir . Uygun yatak takımları, banyo ve tıbbi tesisler her zaman sağlanmalıdır. Yiyecekler günde üç kez verilmeli ve istenirse iki tane atıştırmalık alınmalıdır.

SCP-053 ile, atmosferik ortamlarda ve göz koruması ve koruma takımları olmadan fiziksel temas sağlanamaz. Herhangi bir sebepten dolayı SCP-053 ile göz teması kurulmayacaktır. SCP-053 tarafından personele verilen herhangi bir nesne kaldırılabilir, ancak muayene için karantinaya gönderilmelidir. Herhangi bir zamanda SCP-053'ün koruma odasında sadece bir personel girebilir ve güvenlik kablosu çelik kablo ile emniyete alınmalıdır. Tüm personel, girilen 10 dakika içerisinde SCP-053'ün koruma odasından çıkarılmalıdır.

Düzensiz davranmaya, çığlık atmaya veya SCP-053'ü yakalamaya çalışan herhangi bir personel çıkarılmalı ve karantinaya alınmalıdır. Koruma Takımlarını çıkarmaya çalışan herhangi bir personel de Karantinaya alınmalıdır. SCP-053'ün muhafaza odasında keskin nesneler veya ateşli silahlar ile girilmesine izin verilemez.

Açıklama : SCP-053, 3 yaşında küçük bir kız gibi dış görüntüye sahiptir. Temel konuşma yeteneğine sahiptir ve zihinsel gelişimdeki ortalamanın biraz üzerinde görünmektedir. Genel olarak hoş bir kişiliğe sahip ve nadiren üzgün görünüyordur, sadece insanların yanında heyecanlanıyor .

Gözle temas eden, fiziksel olarak dokunan veya SCP-053'ün etrafında 10 dakikadan uzun bir süre kalan üç yaşın üzerindeki her insan hızla irrasyonel, paranoyak ve insan öldürmeye meyilli olur. SCP-053'te bu duyguların çoğu olmasada çoğu kişi ilk kez öldürüldükten ya da onlara görünen tüm insanları öldürdükten sonra SCP-053'ü öldürmeye çalışacaktır. SCP-053'ü öldürmeye teşebbüs edenler, kalp krizi veya nöbet geçirecek ve SCP-053'e herhangi bir fiziksel hasar verdikten sonra saniyeler içinde öleceklerdir. SCP-053, şiddetten bağımsız olarak, hemen hemen her türlü yarayı iyileştirir

SCP-053, bu etkilerden tamamen habersiz görünür ve etkilenen tüm olayları göz ardı eder. Etkinin Nasıl birşey olduğu hakkında sorgulandığında, SCP-053 yanıt verememektedir.