SCP-062

Madde #: SCP-062

Nesne Sınıfı: Öklid

Özel Saklama Prosedürleri: SCP-062 Site ██ deki kendine atanmış temiz koşullardaki saklama hücresinde tutulmaktadır. SCP-062 üzerinde yapılacak herhangi bir deney için en az iki(2) 3. Seviye personelden öncelikli izin alınmalıdır ve sadece bağımsız enerji kaynaklarıyla gerçekleştirilmelidir. SCP-062 asla herhangi bir dış ağa bağlanmamalıdır ve SCP-062 den alınan tüm veriler harici kalıcı medyada analiz edilene kadar depolanmalıdır.

Açıklama: SCP-062 kimin yaptığı belli olmayan alüminyum kasada saklanan markasız bir kişisel dizüstü bilgisayardır. SCP-062 alışılmışın dışında olarak 24kg ya yakın ağırlıktadır, herhangi bir üretici yada markaya dair bir etiketten yoksundur .”Bilgi özgürlüktür [bö]” sözcükleri arkasına büyük ihtimalle bir anahtar yada onun gibi bir madde ile kazılı halde bulunmuştur.
İçinin incelenmesi açıkladı ki SCP-062 standart kişisel bil bilgisayarının ana kartının olduğu yerde bulunan beyaz bir devre kartı dışında boştur. SCP-062 kasası tamamen mühürlenene kadar çalışmayacaktır ve çalışırken kasayı açma denemeleri anında kapanmasına yol açmaktadır. Buna rağmen, SCP-062 performansına olan beklentilere karşı normal bir bilgisayardan beklenilecek performansla çalışıyor, çalıştığı sistem, saklanılan veri ve dil her açıldığında farklı gibi gözüküyor. SCP-062 ████ Üniversitesinin bodrum katındaki Bilgisayar Bilimi Laboratuarlarının yanındaki [ÇIKARILMIŞ]ta bulunmuştur. Gizli bir vakıf ajanı ona el koyup Site ██ da saklandığı yere getirdi.

Ek Dosya 062-001: Not alınabilir aktivasyon sonuçlarının listesi

Tarih: █/██/██
Açıklama: SCP-062 görünüyor ki Katalan dilinde Windows XP işletim sistemini çalıştırıyor. Saklanan veri analizleri Fransa’daki [ÇIKARILMIŞ] bankacılık şirketinin Mayıs 1963 ten Nisan 1987 ye kadarki finansal raporunu gösteriyor. Bu kayıtlar gizli vakıf ajanlarının getirdiği gerçek banka raporları ile tutarsız gözüküyor.

Tarih: ██/█/██
Açıklama: SCP-062 görünüyor ki Latincede Debian Lenux işletim sistemini çalıştırıyor. Saklanan veri █ den fazla sesin saklandığı bir kütüphaneden oluşuyor, ███ kadar koro şarkıları ve ilahiler bulunurken bunlardan sadece ███ herhangi bilinen bir albümde bulunmamış yada hiç seslendirilmemiştir.

Tarih: █/██/██
Açıklama: SCP-062 görünüyor ki Portekizcede Solarisin bir versiyonunu çalıştırıyor. Saklanan bilgiler [ÇIKARIŞMIŞ]'ın promosyon ve pazarlama materyallerinden oluşuyor, bunlar hiç var olmayan bir uzay uçuşu şirketinin reklamı gibi görünüyor.

Tarih: ██/██/██
Açıklama: SCP-062 görünüyor ki bilinmeyen bir dilde görsel olarak OS/2 ye benzeyen bilinmeyen bir işletim sistemini çalıştırıyor, sonradan Voynich Manuscript ile aşırı güçlü benzerlikleri olduğu saptanmıştır. Saklanan verinin deşifre edilme işlemleri hala devam ediyor.

Tarih: █/██/██
Açıklama: SCP-062 Fransızcada [ÇIKARILMIŞ] işletim sistemini çalıştırıyor. Saklanan veri vakıf iş masasını gösteriyor, gösterilen konum verileri var olmayan Site ███ yi gösteriyor, soruşturma devam ediyor.

Tarih: █/█/██
Açıklama: SCP-062 Akkadian cuneiform scriptde OS X işletim sistemini çalıştırıyor. Saklanan data genellikle dinsel yazılar. seremonisel ve ritüel prosedürlerin açıklamalardan oluşuyor.

Tarih: ██/█/██
Açıklama: [ÇIKARILMIŞ]. Virüsün nasıl 3 iş masasını ve bir dosya sunucusunu SCP-062 zorla kapatılmadan önce tehlikeye attığı hakkında soruşturma devam ediyor. Etkilenmiş tüm iş masaları izole edildi.