SCP-063
rating: 0+x

Madde #: SCP-063

Nesne Sınıfı: Güvenli

Özel Saklama Prosedürleri: SCP-063 her zaman için Site 19'da bulunan personel karargahındaki Dr. ████'ın kişisel banyosunda tutulur. Nesne yirmi dört (24) saatte en az bir kez tasarlandığı şekilde kullanılacaktır veya bu nesne bilinmeyen özel bir radyasyon yaymaya başlayacak, bunun sonucunda 0.6 m yarıçapı dahilindeki nesneler ve materyaller yavaşça bozulacak ve sonuç olarak ince bir toz halini alacaktır. Radyasyon etkisi yaşayan deneklerde gözlemlenmemiştir.

Açıklama: SCP-063 sıradan, soluk mavi bir dışfırçası gibi görünür. Nesnenin yan kısmında "Dünyanın en iyi diş fırçası" anlamına gelen "The World's Best TothBrush [sic]" cümlesi bulunur. "Toothbrush" kelimesi hatalı yazılmıştır, fakat bunun nesnenin yaratıcıları tarafından yanlışlıkla mı yoksa kasıtlı olarak mı yapıldığı bilinmemektedir. SCP-063 zahmetsizce, efor sarfetmeden tüm ölü ve inorganik maddeleri parçalayabilme yeteneği sergiler, bu yeteneğinin odak noktası kıllarında saklıdır. Bununla birlikte, kıllar ile dokunulan madde bir bıçakta olduğu gibi ayrılmaz, fakat geride hiçbir şekilde bir iz bırakmadan varoluştan silinir. SCP-2207'yi anımsatan bu çalışma şekli, iki anomalinin de ortak bir bağlantı taşıdığı veya aynı varlık veya varlıklar tarafından yaratıldığını düşündürür. Ek olarak, SCP-063'ü kullanan denekler bu deneyimin dişlerini olağanüstü temiz hale getirdiğini iddia ettiler. Sıradışı özelliklerine rağmen, laboratuvar analizleri SCP-063'ün tamamen genel plastikten yapıldığını gösterdi.

Ek Not: SCP-063 başlangıçta St. Petersburg'da, SCP-063'ün yeteneklerini kasaları kırmak için kullanarak hırsızlık yapan █████████ adlı şahsın üzerinde bulundu. Obje hakkında sorulduğunda, cahili oynayarak bu objeyi yalnızca bir gün "bulduğunu" iddia etti. Bu konudaki sorgu kendi hayatına dönene dek devam etti. Bunu yapmasındaki neden henüz bilinmiyor.