SCP-066
rating: 0+x
yarn1.jpg

SCP-066, prior to Incident 066-2.

Nesne #: SCP-066

Nesne Sınıfı: Güvenli-prodest Öklid-impetus

Özel Saklama Prosedürleri: Scp-066 21. bölgede güvenli bir kutu içinde saklanmalıdır. Seviye 2 araştırma görevlileri belirli formları doldurduktan sonra SCP-066 üzerinde deneyler gerçekleştirebilir.Araştırmacılar araştırma sonuçlarını 066-Beta'ya kaydedebilir.

SCP-066 Bölge 21'de tungsten bir saklama kutusunda saklanmalıdır. Ayda bir kere kutu zarar görüp görmediğini kontrol etmek için incelenmelidir.1; Eğer kutu zarar görürse SCP-066 başka bir kutuya aktarılmalıdır. Bu işlem aktarımı üç saniyede yapabilecek bir robot kolu ile yapılmalıdır.

Açıklama: SCP-066 neredeyse bir kilo ağırlığında bir yün ve ip yığınıdır. SCP-066'nın yünleri ve ipleri tek tek ayrılabilir; bu işlem yapıldığında diyatonik skalada(C-D-E-F-G-A-B) bir nota oluşur.

Altı veya daha fazla nota oluştuğunda iyimser bir etki yaratılır. SCP-066 bu etki sırasında çeşitli durumlar oluşur. 66-2 numaralı kazadan önce olanlar aşağıda listelenmiştir:

*SCP-066 on yedi dakika boyunca bir sokak kedisine dönüştü. Kedi normalin üstünde bir oyunculuk ve sevimlilik gösterdi ve tırnakları alınmıştı.
*Dört dakika süren bir şarkı, klasik gitar ile çalınarak [SANSÜRLENMİŞTİR] tarafından söylenmiştir. Şarkı dinleyenleri ebeveynleri olmadan sivri eşyaları kullanmamaları konusunda uyarıyor.

  • Küçük bir cupcake, çikolatalı ve çikolata kaplı. Dikkat çekici olarak bu etkiyi yaratmadan önce çıkan sesler ''Doğum günün kutlu olsun'' Şarkısına benzemektedir. SCP-066 kek yendikten sonra tekrar etkin hale geldi.

Kaza 066-2: Nisan 18, 2008'de , D-066-4437'ye SCP-066'dan makasla bir kısmını kesmesi emri verildi. Ancak tam işleme başlarken SCP-066 hızlıca bir metre uzağa yuvarlanıp daha önce duyulmamış bir çığlık sesi çıkardı . Aksi söylenemeden önce D-066-4437 tekrar kesmeye çalıştı ; bunun üzerine SCP-066 ''Sen Eric misin ?'' diye bir soru yöneltti. D-066-4437 Eric olmadığını söylediğinde SCP-066 garip sesler çıkarmaya başladı ve şu an ki haline dönüştü.

Kaza 066-2'den sonra , SCP-066 önceki davranışları ile uyuşmayan davranışlar göstermeye başladı. SCP-066 artık çok fazla hareket ediyor,bu hareketleri dokunaca benzeyen kısımlarını çekerek sağlıyor. SCP-066 istemediği yada yapamadığı için mi bilinmese de bu yöntemi çok kullanamıyor bunun yerine bu yöntemi tutulduğu kutuya zarar vermek için kullanıyor. Bu yöntem alışılmışın dışında bir şekilde etkili.

Ayrıca , SCP-066 bir insanın yakınındayken anında not ve eşyalar ortaya çıkarıyor, kişinin SCP-066 ile etkilişime geçip geçmemesi bunu etkilemiyor .Bu işlem yaklaşık altı saniye sürüyor. Kaza 066-02 sonrasında ortaya çıkan objeler:

[[[[include component:image-block
name=new066-2%281%29.jpg|
caption=SCP-066, after Incident 066-2. Note: The "eyes" are capable of swiveling to track movement and light sources. Photograph taken by Agent Boggs.
]]

*Tek bir arı, D-4436'yı soktuktan sonra kaçtı[[Arı yakalanamadı. Arının nasıl hayatta kaldığı halen bilinmiyor.]]]

  • Beethoven’ın ikinci senfonisi 140'de çalındı, üç kişide kalıcı sağırlık ve sekiz kişide duyma kaybı yaşandı.
  • SCP-066'nın tutulduğu oda beş saat boyunca tamamen karanlık kaldı.Odadaki personel nerden geldiği belli olmayan nefes alma sesleri ve omuzlarının arkasında birilerini hissettiğini söyledi.

Herhangibir anormal etki yaratmadığı zamanlarda , SCP-066 Eric ismini derin maskülen bir ses ile tekrar ediyor.