Mobil Görev Gücü Omega 7 Kaza Kaydı
rating: +2+x

KİMDEN: Direktör Maria Jones, Kayıt Tutma ve Bilgi Güvenliği Yönetimi
KİME: Seviye 4 Yöneticileri
KONU: Güvenlik Protokolü RAISA Güncellemesi Re: Ek Bilgi Re: SCP-076
Dosya Adı: Ek 076-1: "Proje Habil" ve "Mobil Görev Gücü Omega-7"
Sınıflandırması: O5
Yeni Sınıflandırma: Seviye 3, Bilmesi Gerekenler.
Etkinlik Tarihi: ██-██-████

Varlığın Psikolojik Profili SCP-076-2

SCP-076-2 ya bizimkinden çok farklı bir şekilde yapılanmış bir zihne sahiptir ya da tamamen çıldırmıştır. Bizim anlayacabileceğimiz çok az fikir ve empatiye sahip. Sevgi, seks ve eşitlik gibi kavramlar SCP-076-2'ye tamamen yabancı fikirlerdir, ya da bunları çok farklı bir şekilde görmektedir. Varlık, sekse tamamen ilgisiz olduğunu ve görsel farklılık dışında cinsiyetler arasında zor ayrım yapabildiğini göstermiştir. Ayrıca öldürme eyleminden büyük ölçüde zevk aldığını itiraf etmekte iken, acıya (duygusal veya fiziksel) neden olmanın onun için hiçbir önemi yoktur. Kısacası, mükemmel bir sosyopat.

SCP-076-2'ye uygulanan zeka testleri son derece kifayetsiz kaldı ve henüz kesin bir sonuç elde edilemedi. Bu, varlığın farklı düşünce yapısından kaynaklanıyor olabilir. Bununla birlikte, SCP-076-2'nin insan anatomisi (vahşice bir bağlamda olmasına rağmen), savaş ve harp taktikleri, metalurji ve garip bir şekilde hayvancılık bakımı hakkında büyük bilgiye sahip olduğu görülmüştür. Varlık, İngilizce de dahil olmak üzere birçok dil konusunda bilgilidir. Ancak en dikkat çekeni, tercih ettiği dil gibi görünen eski Sümer lehçeleri hakkındaki bilgisidir.

SCP-076'nın insanlar için küçümseme dışında bir şey hissetmemektedir. Bir istisna dışında: üstün olduğunu kabul ettiği kişilere karşı ihtiyatlı bir saygısı var gibi görünüyor. Bu, daha önce SCP-076-2 ile çok miktarda deneyime sahip olan bir ajan olan Ajan ███████'ın, varlık tekrar kaçtığında orada olmaması ile keşfedildi. Varlık sıkıntılı görünüyordu ve birkaç personele ajanın nerede saklandığını sordu. Sonunda Ajan ███████'in (SCP-███'i durdurmayı amaçlayan bir hava saldırısında öldürüldü) kaderini öğrendiğinde, SCP-076-2 saldırısını durdurdu ve bağlanarak götürülmesine izin verdi.

Valık daha sonra davranışındaki bu ani değişik hakkında sorgulandı.

<Kayıt Başlangıcı>

Dr. ██████: Ajan ███████'in ölümü ile neden bu kadar ilgileniyorsun?

SCP-076-2: (Varlık eski Sümerce olarak küfretmeye başlar.)

Dr. ██████: Onun ölümü neden seni rahatsız ediyor? Daha önce birçok insan öldürdün, neden o- (sözü SCP-076-2 tarafından kesilir)

SCP-076-2: (İngilizce konuşarak) Farklı mı? Çünkü senin aksine [Sümerce, tercüme edilemedi], o gerçek bir meydan okumaydı, gerçek bir düşman.

Dr. ██████: Bu senin için neden iyi bir şey olsun ki? Her uyandığında kaçmaya çalıştın ve o da bir çok kez seni engellemeyi başardı. Öldüğüne sevinmelisin.

SCP-076-2: Anlamanı beklemiyorum. Beni ██'den fazla kez kafamdan vurmayı başarmıştı. Böyle bir adam çarpışırken ölmeyi hak eder, rakibinin nefesini hissedebilecek kadar yakınken. Bazı ödlek kralların ve prenslerin saraylarında güvende iken verdikleri [Sümerce kelimeler, tercüme edilmemiş] yıkım emirleriyle değil. Geri kalanınız… (SCP-076-2 tükürür) beni tiksindiriyorsunuz. Seni öldürmek bile istemiyorum.

(Denek bu andan itibaren sessiz kalmıştır, konuşmayı veya cevap vermeyi reddetmiştir)

<Kayıt Sonu>

Bu, SCP-076-2'nin zihninde olası bir psikolojik algı ve kontrol mekanizması olabileceğini göstermektedir. SCP-076-2'nin kaçış denemelerinin yol açtığı büyük kayıplar ve Bowe Komisyonu'nun SCP nesnelerini taktiksel olarak silahlandırma arzusu göz önüne alınarak mümkün olan en kısa sürede bu taktiği denememizi öneririm.

Dr. P█████ G████

KİMDEN: Dr. █████ █. █████
KİME: Dr. P█████ G████, Project Omega Seven
KONU:

████,

Kabul etti.

███

PROJE ÖNERİSİ: MOBİL GÖREV GÜCÜ OMEGA-7 ("PANDORA'NIN KUTUSU")

Görev Beyanı: Yüksek riskli durumlarda, sahada SCP-076-2 ("Habil" ) desteği.

Görev Gücü Organizasyonu: Görev Gücü Özel Varlığı "Habil", Görev Gücü Lideri ████ ████████████, 10-20 saha ajanı 3-5 kişilik beş takıma ayrılmıştır. Görev gücü ve varlık arasında düzgün bir ilişki sürdürebilmek adına, ekip üyeleri varlık Habil tarafından uzman saha ajanları arasından bizzat seçilmiştir.

Güvenlik Protokolü: SCP-076-2 ("Habil"), boyuna bağlı ve tetiklendiğinde veya kurcalandığında derhal SCP-076-2'nin omurilik, trakea ve boyundaki büyük kan damarlarını parçalayarak yok edecek bir cihaz takacaktır. SCP-076-2'nin üzerine bir izleme cihazı da takılmıştır. Emir verilmedikçe öldürmekten ve kurum tesislerine zarar vermekten kaçınacaktır.

Silah ve Donanım: Ekip üyeleri MGG prosedürüne göre silahlandırılmalı ve donatılmalıdır. Varlık Habil'in ateşli silah kullanma eğilimi göstermediği veya daha doğrusu bunların kullanımı veya taktikleri hakkında hiçbir anlayışı olmadığı için, onun yerine kendi seçtiği bir veya daha fazla keskin kenara sahip yakın muharebe silahıyla silahlandırılacaktır.

Ek: Tanrı aşkına, ████, bu adamlara yapacak bir şeyler bulun. Habil sıkılıyor ve ekibini gerçek yangın tatbikatlarına sokmaya başladı. Onlar kurşun, Habil ise eğitim kılıçları kullanıyor. Hiç sadece Nerf kılıcı kullanılarak bir adamın çenesinin kırıldığını gördün mü? Biri öldürülünceye kadar durmayacak. - Dr. █████ █. █████

Dr.P█████ G████ Raporu, Omega Yedi Projesi

SCP-076-2'nin Sümer dilini etkili bir şekilde kullanması üzerine, araştırmacılar ondan birkaç belgeyi çevirmesini istedi. Başlangıçta ilgisiz kalırken, dikkatine değer bulduğu bazı belgeleri tercüme etmiştir. SCP-076-2 tarafından seçilen belgelerin çoğu savaşlar veya efsanevi kahramanlarla ilgilidir, özellikle favorilerinden biri "Gılgamış Destanı"dır.

Ancak bir araştırmacı kendisine SCP-073 'den bir sembol gösterdi. SCP-076-2 bunu görünce son derece öfkelenerek, öldürme cihazı etkinleştirilmeden önce birkaç araştırmacıyı öldürdü. Yeniden canlandığında bu konudaki sorulara, agresif bir şekilde cevap verdi ve bu konuda sorgulama bırakıldı. SCP-073 ile ilgili herhangi bir şeyin asla SCP-076-2'nin dikkatine sunulmaması ve ikisinin asla aynı tesiste olmaması tavsiye edilir.

Ek 076-07: Kısa süre önce, SCP-105 Mobil Görev Gücü Omega-7'ye kabul edildi. SCP-105, her biri başlangıç ​​noktasından ve birbirlerinden bir mil uzağa yerleştirilmiş cihazların etkinleştirimesi gereken bir yarışmada, kendine özgü yeteneklerini kullanarak SCP-076-2'den çok daha yüksek bir skor elde etmeyi başardı. SCP-076-2 yenilgiyi kabullendi ve SCP-105'in gruba girmesine izin verdi.

Ek 076-09 SCP-076-2'nin SCP-682 ile karşılaştırılma önerisi süresiz olarak askıya alındı. Güvenlik Seviyesi 4 veya daha yüksek olanlar, belge Acil Durum 076-2 # 3'e erişim isteyebilir.

Ek 076-23: Bowe Komisyonu'nun talebi üzerine, Mobil Görev Gücü Omega-7, ███████████ bölgesinde [VERİ ÇIKARILDI]'a karşı sahaya sürüldü.

KİMDEN: Dr. █████ █. █████
KİME: Dr. P█████ G████, Proje Omega Yedi
KONU: Yapma bunu P███

████,

Tanrı aşkına, yapma. Iris'i de silahlandırmaya çalışıyor olmaları yeterince kötü zaten. Ordunun bizi zorla ██████████' daki kum çiftçilerine karşı kullanarak pis işlerini yaptırmasına izin verme.

███

KİMDEN: General ██████ Bowe, ████
KONU: İyi Bir İş Yapıldı

Mükemmel iş, doktor. Görev tam olarak beklendiği gibi gitti. Yardımınıza ihtiyacımız olursa sizi tekrar arayacağız.

General ██████ Bowe, ████

KİMDEN: Dr. █████ █. █████
KONU: Umarım kendinle gurur duyuyorsundur orospu çocuğu.

<dedeler.exe>

çünkü sen bu adamdan daha büyük bir pisliksin.

KİMDEN: Dr. P█████ G████, Proje Omega Yedi
KİME: Omega Yedi Takımı
KONU: Yeniden Atama

Şu an itibariyle Dr. █████ █ SCP-682'ye Seviye 1 personeli olarak atanmıştır.

[VERİ ÇIKARILDI]

KİME: General ██████ Bowe, ████
KONU: Problemler

[VERİ ÇIKARILDI]

Tüm çabalarımıza rağmen, varlık Habil'in kontrolünün zor olduğu anlaşılıyor. Onu meşgul etme girişimlerimiz hemen hemen başarısız oldu.

Sorun şu ki, o mükemmel bir ölüm makinesi ve yapmak istediği tek şey de bu. Bu tam olarak istediğimiz şey gibi görünüyor olabilir ama sorun şu ki, onu durduramıyoruz.

[VERİ ÇIKARILDI]

Ona verebileceğim görevler tükeniyor ve geri kalanlar onu ​​zihinsel olarak meşgul etmiyor. Diğer ekip üyelerine saldırmaya başladı. Bir şeylerin ters gitmesi an meselesi. Ona yapacak daha fazla şey bulana kadar projeyi durdurmak ve Habil'i geçici olarak etkisiz hale getirmek için izin istiyorum.

KİMDEN: General ██████ Bowe, ████
KONU: Re: Problemler

Kabul edilemez. Onu nötralize etmek bu noktada kabul edilemez bir gecikmeye neden olacaktır. Birkaç hafta içinde sizin için başka bir görevimiz olacak. Tek yapman gereken o zamana kadar meşgul etmek. Onu bir tatile falan gönderin.

KİME: Tüm Çalışanlar
KONU: ALARM

BU OTOMATİK BİR MESAJDIR

SCP-076-2 patlayıcı tasma sistemini devre dışı bıraktı ve kontrolden çıktı. Bütün çalışanlar acil alarm durumuna geçmelidir.

KİMDEN: MUHAFAZA ALAN-25 OTOMATİK ALARM SİSTEMİ
KİME: Tüm Siteler
KONU: SON ÇARE DEVREDE

BU OTOMATİK BİR MESAJDIR. LÜTFEN YANITLAMAYIN.

██-██-████, ████:██, itibariyle Muhafaza Alan-25 site içi nükleer başlıkları etkin hale getirilmiştir. 10 saniyelik geri sayım başlamıştır.

KİMDEN: O5 Konseyi
KİME: Tüm Siteler
KONU: Muhafaza Alan-25 Son Çare: Cevap

> ██-██-████, ████: ██ itibariyle, Muhafaza Alan-25, sahadaki nükleer savaş başlığının patlamasıyla imha edildi. 67 ve 68 numaralı siteler FEMA protokolünü etkinleştirecek ve en kısa sürede bölgeyi güvenli hale getirecektir. Olayı örtmek için hazırlacak resmi hikaye RAISA tarafından tüm personele gönderilecektir..

Yeniden Yazılmış Varlığın Psikolojik Profili SCP-076-2

SCP-076-2'ye uygulanan zeka testleri son derece kifayetsiz kaldı ve henüz kesin bir sonuç elde edilmedi. Bunun sebebi, varlık 'öfke' halindeyken iletişim kurulamaması olabilir. Varlık, İngilizce de dahil olmak üzere birçok dil konusunda bilgilidir. Ancak en dikkat çekeni, tercih ettiği dil gibi görünen eski Sümer lehçeleri hakkındaki bilgisidir.
SCP-076'nın insanlar için küçümseme dışında bir şey hissetmemektedir. Varlık ile hiç bir iletişim çabasına girilmemiştir.