SCP-087
rating: +5+x
scp-heritage-v3.png
rf.php

Görsel A: Birinci keşifin video görüntülerinden hareketsiz çerçeve çekildi.

Nesne #: SCP-087

Nesne Sınıfı: Öklid

Özel Saklama Prosedürleri: SCP-087, [SİLİNDİ] kampüsünde bulunmaktadır. SCP-087'ye giden kapı, elektro-serbest bırakma kilit mekanizması ile güçlendirilmiş çelikten yapılmıştır. Binanın tasarımıyla tutarlı bir temizlik klozetine benzemek için gizlenmiştir. Anahtarın saat yönünün tersine dönmesi ile birlikte ██ volt uygulanmadığı takdirde, kapı kolundaki kilit mekanizması serbest kalmaz. Kapının içi 6 santimetre endüstriyel köpük dolgu ile kaplanmıştır.

Nihai keşif sonuçlarına bağlı olarak (bkz. Belge 087-IV), SCP-087'ye erişim izni olan hiçbir personel bulunmamaktadır.

Açıklama: SCP-087, aydınlatılmamış bir platform merdivenidir. Merdivenler, yaklaşık 3 metre çapında yarım daire şeklinde bir platforma ulaşmadan önce 13 basamak için 38 derece açıyla iner. Düşme yönü, her platformda 180 derece döner. SCP-087 tasarımı, konuları yaklaşık 1,5 uçuş görsel bir menzile sınırlar. SCP-087'yi araştıran herhangi bir nesne için bir ışık kaynağı gereklidir, çünkü aydınlatma armatürleri veya pencereler mevcut değildir. SCP-087 aşırı ışık absorbe ettiği için, 75 watt'tan daha parlak ışık kaynakları etkisiz görünüyor.

Şahıs raporları ve ses kayıtları, █ ve ██ yaşlarındaki çocuğun neden olduğu rahatsız edici sesleri onaylıyor. Tehlike çağrılarının kaynağı ilk platformdan yaklaşık 200 metre aşağıda bulunacağı tahmin edilmektedir. Bununla birlikte, merdivenlerden inmeye yönelik herhangi bir girişim, konuları yakınına getirmek için başarısız olmuştur. En uzun keşif olan Exploration IV'ten hesaplanan iniş derinliği hem bina hem de jeolojik çevrenin muhtemel yapısının çok ötesinde gösterilmiştir. Şu anda, SCP-087'nin bir son nokta olup olmadığı bilinmiyor.

2.png

Görsel B: SCP-087-1; I. keşiften alınmış fotoğrafın iyileştirilmiş versiyonu.

SCP-087, D sınıfı personel tarafından dört video kaydı incelendi. Bir araştırmayı yürüten her kişi görünür öğrenciler, burun delikleri veya ağız olmayan bir yüz olarak görülen SCP-087-1 ile karşılaştı. SCP-087-1'in doğası tamamen belirsizdir, ancak bunun yalvarışın kaynağı olmadığı belirlenmiştir. Haklar SCP-087-1 ile karşı karşıya kaldığında aşırı paranoya ve korku duygusu sergiliyor ancak bahsedilen duyguların anormal veya basitçe doğal reaksiyonlar olup olmadığı belirsizdir.

Ek:
Keşif IV'ü takiben 2 hafta boyunca, [SİLİNDİ] kampüsten personelin ve öğrencilerin birkaç üyesi, SCP-087'nin içinden çıkan vuruş başına 1-2 saniye değişen bir oranda çaldığını bildirdi. SCP-087'ye giden kapı, 6 santimetre kalınlığında endüstriyel dolgu ile donatılmıştır. Çalınan tüm raporlar sona erdi.

Yetkili personel, Exploration I - IV'in transkriptleri için 087-I'den 087-IV'e kadar olan belgelere başvurabilir.
Doküman 087-I
Doküman 087-II
Doküman 087-III
[VERİ SİLİNDİ]