SCP-093
rating: +3+x
scp-heritage-v3.png

Madde #: SCP-093

Nesne Sınıfı: Öklid

Özel Muhafaza Prosedürleri: Deney koşullarının taslakları için test dokümentasyonu SCP-093-T1'e gözatın. SCP-093 sürekli bir ayna üzerinde ve devamlı olarak video gözetimi altında tutulmalıdır. SCP-093'ün barındırma alanına giriş izni yalnızca düzgün video kayıt ve denek geri alım prosedürleri yeraldığında verilmelidir. SCP-093'ü onaylanmış deney amaçları dışında kullanma çabaları, ölüm dahil ciddi cezalara sebebiyet verecektir.

Açıklama: SCP-093 temel olarak her tarafında 0.5 cm derinliğinde bilinmeyen sembollerin ve dairesel çizimlerin yer aldığı zincifre benzeri bir taş hammadesinden yapılmış olan kırmızı, yuvarlak bir disktir. Derinliği 1 ile 1.5 cm arasında değişen daha da derin çizimler de üzerinde yer almaktadır. SCP-093'ün çapı 7.62 cm'dir ve çoğu avuçlara kesiklere sebep olmadan kolayca sığmaktadır. SCP-093, yaşayan bir birey tarafından tutulduğunda renk değiştirir. SCP-093'ün aldığı renklerin arasında hala bir bağlantı oluşturma çabaları sürmektedir. Mevcut inanç; renk değişiminin, objeyi tutan kişinin pişmanlıklarına bağlı olduğu üzerinedir.

Eğer ki SCP-093 bir ayna yüzeyinden çıkarılırsa ve bir birey tarafından tutulmuyorsa, en yakın ayna benzeri yüzeye doğru hareket eder. SCP-093'ün dönerek oluşturabileceği en büyük çemberlerde hareket ederek inanılmaz hızlara ulaşabileceği gözlemlenmiştir. Bu hız artışının arkasında yatan mekanizma henüz bilinmemektedir. Eğer ki SCP-093 ile bir ayna benzeri yüzey arasında engel varsa, momentumunu kullanarak engeli deler ve aynı hızda ayna yüzeyine yaklaşmaya devam eder. Yalnızca ayna benzeri bir yüzeyle temasa geçtiği anda durur. Muazzam çarpış kuvvetlerine rağmen, ne ayna ne de SCP-093 herhangi bir hasar alır.

Ek Notlar: SCP-093'ün Vakıf'a ilk nasıl geldiği veya nasıl keşfedildiği hakkında hiçbir kayıt bulunmamaktadır. SCP-093'ün muhafaza metotlarının öncesinde bulunmamasından dolayı, neden muhafazada aynaların kullanılması gerektiğini anlamak için bir test prosedürü yürürlülüğe konuldu. SCP-093-T1'in sonuçları sayesinde SCP-093'ü elinde tutan canlıların aynaların içine girebildikleri keşfedildi ve SCP-093-T2 serisi testleri ise bu yolla varılan bölgeleri anlamak amacıyla yürürlülüğe girdi.

SCP-093 Orijinal Dokümentasyon

Item #: SCP-093

Obje Sınıfı: Öklid

Öklid Özel Muhafaza Prosedürleri: Obje SCP-093, 0.3x0.23m (1ftx9in)lik bir sütun üzerinde, yerden en az 1.22m (4ft) yükseklikte, muhafaza hücresi bloğu █████'da tutulmalıdır. Obje, alanı 3.66x3.05m den büyük hücrelerde tutulmamalı, veya muhafaza hücresi bloğu █████'nün 1. bölümünün ne üstünde ne de altında maun, çam, kiraz, aluminyumdan oluşan sütunlarda tutulmamalıdır. Obje, nazikçe davranıldığı sürece, güvenle taşınabilir. Muhafaza durumlarının üzerine yapılan testler ve sonuçları ekte bulunan raporun Bölüm-B:35-1'inde bulunabilir

Açıklama: Obje, 30 Ocak 1968'de, Kızıl Deniz'in kıyısında, düşük sesli bir uğultu sesi ve loş, mavi bir ışıltı yayarken bulunmuştur. Rengi şu an turuncu ile kırmızı arasında bir tona döndü ve yüksekliği değişen uğultu sesini yalnızca 34 ile 41 yaşları arasında kadın gözlemcilerin varlığında çıkarmaya başladı. SCP-093, 26 Nisan 1986, saat 1:23'te, 54 dakika 34 saniye boyunca, tesadüfen 194-9834'ün cesedi Araştırma Fakültesi █████'da bulunduğunda yazılmış olan mavi rengini göstermeye başladı.

SCP-093 ile 194-9834'ün arasındaki bağ henüz bulunamadı ve 093'e uzun süre mağruz kalmanın düzensiz sakinlik ve 242-0049 da olduğu gibi depresyon, dengesizlik ve intihara eğilime yol açtığı keşfedildi. Bu hisler asla on bir günden uzun sürmedi. 12 Mart 1993’te obje, 242-0056’nin varlığına, 2 saat 9 dakikalığına mor renge dönerek tepki verdi. Bu tepkinin efekti henüz bilinmiyor.

Ek Notlar: 093'ün kökeni hala bilinmiyor ve 093'ün nasıl ele geçirildiğini anlatan belgeler 9 Aralık 1989'da Araştırma Fakültesi █████'da çıkan bir yangında yok edildi.

SCP-093-T1: Muhafaza Testi

Önceden belirlenen muhafaza koşullarının ileriye yönelik geçerliliğini belirlemek amacıyla SCP-093'un mevcut muhafaza koşullarına karşı test edilişi. Objenin üstünde durduğu ayna türünü değiştirmekle başlanmıştır:

Ayna yüzeyi, pirinç çerçeveli, perakande tipi ayna: Aynanın üzerine yerleştirildiğinde hareketlilik göstermiyor. Bu test pahalı gümüş veya tahta muhafaza sistemlerine olan gereksinimi geçersiz kılmıştır.

Standart kalite masa: SCP-093 yukarı bakacak şekilde dönüp, yakınına bir ayna getirilene kadar tek bir yönde yuvarlanmaya, sonra U dönüşü yapıp diğer yöne, bir oval oluşturacak şekilde yuvarlanmaya başladı. Bir ayna getirildiğinde, SCP-093 aynaya doğru yuvarlandı ve düzlemesine, aynanın merkezinde olacak şekilde aynanın yüzeyine kaydı ve yapıştı. Burada göze çarpıcı bir nokta, SCP-093'ün pürüzlü bir yüzeye sahip olmasına rağmen aynanın yüzeyinde kayarken aynayı hiçbir şekilde çizmemesidir.

Standart kalite bir masanın iki ucuna yerleştirilmiş birer ayna: SCP-093; aynanın yönüne, kalitesine, tipine bakmadan, sadece uzaklık faktörünü ele alarak en yakındaki aynaya doğru yuvarlanıyor.

Bir insan tarafından tutulup hareket ettirilen bir ayna: SCP-093, hareket eden aynayı takip etmeye başladı, ██████ hızına erişene kadar hızlandı. Herhangi bir anda, herhangi bir hızda SCP-093'ün ayna yüzeyine çarpışı ne aynaya ne de SCP-093'e zarar verdi.

SCP-093'ü tutup aynaya yerleştiren bir insan: Bu test kazara gerçekleştirildi. Iki çalışan, öğle yemeği nöbetine kimin geçeceği üzerine kavga ederken SCP-093'ü tutup bir ayna yüzeyine yerleştiren insanların aynanın içine geçebileceği keşfedildi.

Ek not: Muhafaza testleri, SCP-093'ün yalnızca üstünde durabileceği bir aynaya ihtiyacı olduğu belirlenince durdurulmuştur. SCP-093'ü tutan insanların aynalarla etkileşimleri üzerine deneylerin yapılmasına Dr. █████ tarafından izin verilmiştir.

SCP-093-T2: Ayna Testi

Test Protokolleri: SCP-093'ü test eden deneklerin, 300 metrelik harekete izin veren bir makara sistemi ve deneğin göğsüne bağlı olan 3.sınıf kemer koşumu takmaları zorunludur. Hareketi arttırmak için fazladan makaralar gerektiğinde eklenebilir. Bu makaraları birbirine bağlayan kancalar yüksek kaliteli ve 0.2 tonluk kuvvete dayanıklı olmalıdır.

SCP-093 ile deney yapılırken, aşağıda belirtilenleri içeren kitler standart olarak deneklere verilmelidir:

  • Üç (3), fazladan güç kaynaklarıyla altı (6) saatlik ömre sahip, bileğe bağlı bir (1) ışık kaynağı.
  • Dört (4) 0.5 L su dolu su şişesi.
  • Dört (4) herhangi çeşit yenmeye-hazır-yemek (MRE) ve iki (2) sade tahıl gofreti (çikolata cipsleri de alınabilir).
  • Yirmi dört (24) kurşunlu, bir (1) standart Beretta 9mm silah, dolu. Bu nesne, denek SCP-093'ü kullanarak bir aynaya geçmeden verilmemelidir. Deneğin tamamıyla aynaya geçtiğini onaylamak için bu işlem silahlı gözetim altında yapılmalıdır. Bu objenin geri alınımı, deneğin dönüşünde öncelik olacaktır ve denek, SCP- 093'ün aynasının içinde gözden kaybolmadan bu konuda bilgilendirilmelidir.
  • Bir (1) standart orman bıçağı. Denek, bu obje hakkında bilgilendirilmemelidir ve kitte kendisi bulmalıdır.

Denekler ayrıca başlarına veya omuzlarına yerleşik bir video kamera sistemine bağlı olmalılar. Video cihazları kablolu ve geri dönüş sistemiyle aynı uzunluğa sahip olmalıdır. Kablosuz kameralar karışık sonuçlar göstermiştir ve yalnız SCP-093 önceden bilinen bir renk gösterdiğinde kullanılmalıdır. Yeni renklerin deneyleri kablolu sistemlerle test edilmelidir. SCP-093'ün rengini nasıl seçtiğini açıklığa kavuşturmak için deney sırasında, SCP-093'ün rengi ve deneğin mahkumiyet tarihi kaydedilmelidir. SCP-093'ün aldığı renklerin, deneğin suçluluk veya suçsuzluk hislerine dayalı olduğunu gösteren bir bağlantı bulunmaktadır. Ekteki deney sonuçları sırasıyla okunmalıdır.

SCP-093 'Mavi' Deneyi
SCP-093 'Yeşil' Deneyi
SCP-093 'Mor' Deneyi
SCP-093 'Sarı' Deneyi
SCP-093 'Kırmızı' Deneyi

Aşağıda yer alan bilgi gizlenmiştir. Bu bilgiye erişim isteyen çalışanların tüm açık bilgileri okumuş olması ve iki (2) 4.Sınıf çalışandan izin almış olması lazım.
SCP-093 Ele geçirilen Materyaller