SCP-093 Mor Deneyi
rating: +4+x

Ayna Testi 3: Renk (Mor)

Denek D-84930, erkek, 21 yaşında, ortalama fizik. Denek geçmişinde, uyuşturucu baskını sırasında bir polis memuruna karşı ikinci dereceden cinayet işlemiştir. Normalde bu suç ağır olsa da d-class personel olarak alınmak için yeterli değildir, ancak memurun öldürülme şekli son derece acımasızcadır. Denek işbirliğine yanaşmıyordu ve işbirliğinin sadece kendisine fayda sağlayacağının hatırlatılması gerekti. Denek aynaya mor rengi yayan SCP-093'ü tutarak girmiştir. Dışarıdaki teknisyenler aynanın, denek içine tamamıyla girene kadar normal bir yansıma gösterdiğini denek tamamıyla içine girince de önceki teste benzer şekilde hafifçe mor renkte bir şehir manzarasına dönüştüğünü gözlemlemiştir. Video yayını aşağıda bulunduğu gibidir:

Kamera açılıyor ve etrafı gösteriyor. Denek, New York gibi modern bir şehir bölgesinde gibi görülüyor. Bilinmeyen marka ve modeldeki birkaç araba dışında sokaklar çoğunlukla boş. Bu arabalar son derece gelişmiş ve aerodinamik görünüyor. Denek, talimat verilmeden araç camlarına bakmaya çalışıyor, ancak etrafında 'boktan bir koku' olduğunu söyleyerek geri çekiliyor.

Denek bir araca yaklaşmaya ikna ediliyor ve öksürerek yaklaşıp, kirle kaplı bir pencereyi siliyor. Arabanın içi tamamen garip bir kahverengi madde ile dolu gibi görünüyor, kahverengi madde dışında hiçbir şey görünmüyor. Diğer iki otomobilde de aynı sonuçla karşılaşıyor ancak dördüncü araç diğer otomobillerden daha yeni görünüyor ve içi kusursuz. Aynı zamanda bu aracın kapıları kilitli değil. Denek hızlıca içeri girerek, kapıları kapatıyor. Denek bu davranışından dolayı uyarılıyor, kontrol onu hayata bağlayan tek şeyin kablo olduğunu hatırlatıyor. Kablo, arabanın kapısını kapatmasıyla koparamayacağı kadar sağlam ancak hareket halindeki bir kişiyi geri kurtaramaz.

Denek bu noktada kontrol ile tartışıyor. İstese dahi araba ile kaçamayacağını belirterek, gösterge panosunu işaret ediyor. Bilinen herhangi bir kontrolün, pedalın, direksiyonun bulunmadığı, GPS sistemi olduğu düşünülen birkaç küçük boş ekrana sahip olduğu görülüyor. Denek arabada beklerken, kontrol şehir alanı önceki test yerlerinden çok daha büyük olduğundan nasıl ilerleneceğini tartışıyor.

Denek arabadan şehir manzarasına bakarken kontrol bu sorunu tartışıyor. Araca doğru bakarak deneği inceleyen bir yüz açıkça görülüyor ancak, test sonrası çekimin incelemesine kadar bu fark edilmiyor. Denek bu varlık ile ilgili herhangi bir yorum yapmıyor. Kısa süre sonra kontrol, deneğe bulunduğu yerde kalmasını, kendisine eşlik etmek için bir ekibin gönderileceğini söylüyor.

Dört silahlı personelden oluşan bir ekip aynadan gönderiliyor ve deneğin bulunduğu yere gidiyor. Deneğe bağlanılan kabloları çıkarması talimatı veriliyor. Deneğin video yayını sona eriyor, yerini gönderilen ekip tarafından kullanılan bir kablosuz sistem alıyor. Bu ünitedeki video kalitesi daha fazla parazite maruz kalıyor ancak ayna çıkışını işaretlemek için bir alıcı sistemi yerleştiriliyor.

Denek arabayı terk ediyor ve şimdi ekip ile seyahat ediyor. Sayısız seçenek göz önüne alındığında, sadece en yakın binaya gitmeleri ve bu binaya girmeye çalışmaları isteniyor. Binada 'X.E.A. Araştırma Ortakları A.Ş. adı kazınmış cam kapılar var ve kapılar aralık. Manyetik bir kilit sistemi mevcut ancak gücü kesilmiş. Ekip binaya ve ana lobiye giriyor.

Bu alan standart bir şirket lobisine benziyor. C şeklinde resepsiyonist masası bulunmakta ve sandalye biri acele ile orayı terk etmiş gibi masadan uzağa itilmiş. Masada bir PC terminali de mevcut. Takım masaya yaklaşıyor ve kamera taşıyıcısına bilgisayarı incelemesi söyleniyor. Ünitede güç var gibi görünüyor. Ekranda kullanıcı adı ve şifre isteyen "Faithful OS" beliriyor. Bir klavye var, ancak basmak yerine dokunmaya duyarlı tuşlarla oldukça ince. Bir başarısız denemeden sonra kilit ekranı maksimum denemenin aşıldığını ve bilgisayarın kapatıldığını bildiriyor. Bir kasa veya güç düğmesi bulunamadığından takım devam ediyor.

Resepsiyon masasının arkasında, biri solda ve diğeri sağda olmak üzere iki adet dokunmatik kapı var. Soldaki asansör kırılmış, kapısı açık ve şaft boş. Sağdaki asansör işlevsel görünüyor ve güç var. Kesin bir hedef olmadan takımdan, şehrin bir krokisini alması için en üst kata çıkması isteniyor. Tuş takımında eksik olan 112, 13 ve 113 hariç, en yüksek olan 114 dahil tüm katlar ulaşılabilir görünüyor.

Bu süre zarfında asansör sorunsuz şekilde yukarı çıkıyor, asansör 13 ve 113. katlarda yavaşlıyor. Bundan, bu katların mevcut olduğu fakat asansör ulaşımının koyulmadığı anlaşılıyor. 114'te kapılar açılıyor ve ekip geniş, salon tipinde bir alana giriyor. Üzerleri tozlu birçok kanepe var, yaklaşık 60+ inç büyüklüğünde geniş bir LCD TV, önlerindeki duvarda kapalı bir şekilde duruyor. İçeriye gün ışıklarının girmesine izin veren bir dizi pencere açık. Takım ilerleyerek kamera açısını dışarıyı gösterecek şekilde ayarlıyor.

Binanın diğer tarafından şehrin sınırları görülebiliyor. Daha önceki testlerde görüldüğü gibi, kendisini elastik kollarıyla sürükleyen, yarım gövdeli dev insansılardan birine dikkat çekiliyor. Varlık yol boyunca dolaşarak gözden kayboluyor. Ekip asansöre geri döndüğünde 74. Katın düğmesinin etkinleştirildiğini fark ediyor ve takım bu kata girmeye karar veriyor.

74. katda kapılar açılarak doktor ofisinin gibi görünen bir bekleme alanını ortaya çıkarıyor. Resepsiyonda isim ve tarihleri içeren bir sayfa var. Sayfadaki tarihler 1953 yılına ait. Resepsiyonist alanındaki bir bilgisayar açık, arka planda "Faithful OS" sözcüğü ile dua eden eller simgesi var. Masaüstünde, farenin orta düğmesi tıklanarak açılabilen ve üzerinde yıl etiketleri olan bir dizi klasör var. Tüm dosyalar randevu bilgisi gibi görünüyor.

Masanın üzerinde 'Kutsanmış Arındırma Uzmanı Dr. Borisizki'nin masasından' etiketli bir not defteri var. Doktor alanının kapısında aynı unvan ve bir haç işareti görülüyor. Bu kapı, iki muayene odası ve anahtar kodlu bir kapı bulunan beyaz tozsuz bir koridora çıkıyor. Muayene odaları dikkate değer değil ve tipik bir doktor ofisinden farksız. Tüm ilaç dolapları boş. Kontrolün talebi üzerine anahtar kodlu kapının kilidine az miktarda C4 yerleştirilerek patlatılıyor ve kapı açılıyor.

Açıldığı alan, resepsiyonun kendisinden çok daha büyük ve bir dizi büyük muhafaza kapsülü içermekte. Bu kapsüllerden toplam altı tane var, ikisi kırık ve bunlardan gelen kahverengimsi bir malzeme zemini kaplıyor. Biri boş, son üçünün içinde solunum maskeleri ile yüzen çıplak insanlar var. Bu tüplerin önüne yaşam belirtileri ve durumu gösteren tıbbi çizelgeler eklenmiş. Çizelgedeki semptomlar bölümünde, garip bir İngilizce ile yazılmış kişilik veya karakter kusurları gibi görünen rahatsızlıkları veya sadece hastanın başına gelen olayları açıklanıyor.

Kontrol, kameranın grafikteki hasta sayfalarından birine yakınlaştırılmasını istiyor. Odaklandığında şu sözcükler okunuyor, 'Vatandaş Jennifer McZirka, kocası evden ayrıldığı geceler komşusu ile iki kez yatmasına neden olan kalp acıları çekti. Hasta zihin ve bedeni temizlemek için kendini Tanrımızın ve bizim ellerimize bıraktı. Yüksek Baba Uwalakin tarafından hastamıza dua verildi, hasta üç gün süreyle tanrının gözyaşları ile sistemini temizledi ve serbest bırakıldı.

En üstteki sayfa 'Vatandaş Alberious Farafan bir vaaz sırasında Yüksek Baba'ya saldırdı. Tanrının gözyaşlarının kızını yanlış yönlendirdiğini ve fahişe gibi hareketlerinin sorumlusunun Yüksek Baba'nın kutsaması olduğunu söyleyerek küfretti. Bu küfürlerin hiçbir kanıtı olmadığından Affedici Hakim ve Cezalandırıcı Hakim, Alberious Farafan'ın akıl ve ruhunun bir hafta boyunca tanrının gözyaşları ile yıkanmasına, böylece kızının yanlışlarını Yüksek Baba'ya mal etmemesine ve kendini ona vermesine hüküm veriyor.

Ekiple birlikte sessizce seyahat eden denek artık paniğe kapılmaya başlıyor. Kamera ona odaklandığında etrafının ilk iki testte görülenlere benzer varlıklarla çevrili olduğu farkediliyor. Ekip deneğin panik atak geçirdiğini belirtiyor. Denek etrafındaki varlıklara bağırmaya başlıyor. Fakat bu varlıklar takım komutanı tarafından görülemiyor ve komutan deneğin köşede yalnız olduğunu söylüyor. Kontrol, takımdan birinin deneği bulunduğu köşeden almasını istiyor. Ekip üyesi söylendiği gibi deneğe yaklaştığında etraftaki varlıkların onun geçmesi için iki yana ayrıldığı görülürken onlar geçtikten sonra tekrar sıralanıyor ve nereye giderse gitsin sürekli olarak deneğe bakıyorlar. Kontol takımın geri dönmesini istiyor. Takım dönerken üyelerden biri resepsiyonda tanrının göz yaşları etiketli bir cilt gördüğünü belirtiyor. Kontrol tarafından onu da almaları söyleniyor ve deneğin çantasına koyuluyor.

Ekip asansöre binerek zemin kata geri dönüyor. Binadan ayrıldıktan sonra denek aynanın giriş noktasının yönünü gösteriyor. Kamera, büyük bedenlerden birinin yavaşça sürdüğü yükseltilmiş bir otoban bölümüne dönüyor. Varlık, ekibe bakmak için yüzü olmayan kafasını çeviriyor, kafasını gökyüzüne kaldırıp bir feryat sesi çıkarıyor. Takım lideri, kablosuz video alıcısı tarafından işaretlenen noktaya hareket emrini veriyor. Otoyoldaki yaratığın bir kolunu aşağı doğru uzatmaya başladığı görülüyor ve kamera dönüyor. Ekip üyeleri giriş noktasına doğru geldiğinde denek giriş noktasından geçiyor ve ayna yansıtıcı yüzeye dönüyor.

SCP-093 panik yapan ve odadan çıkmak için savaşan denek tarafından düşürülüyor. Denek, saha kiti tabancasını çektiğinde takım lideri tarafından infaz ediliyor. Takım lideri portalın yeniden açılmasını istiyor ancak SCP-093'ün aynı rengi yaymasını sağlayacak birini bulmak birkaç dakika sürüyor. Eşleşen bir renk görülüp aynaya uygulandığında, video alıcısı beliriyor ve korkunç bir koku herkes tarafından farkediliyor. Takım Lideri bir kontrol elemanı ile giriş yolunda ilerleyerek geride kalan takım üyesinin üniforması ve eşyalarını buluyor. Ancak üyenin kendisi görülemiyor ve seslenmelere cevap vermiyor. Üye görevde öldürüldü olarak kabul edildi. Kablosuz alıcı geri alınarak giriş noktasından geri dönüldü ve ayna yansıtıcı yüzeye geri döndü.

Kurtarılan kameranın gözden geçirilmesi ile geride kalan ekip üyesinin giriş noktası olması gereken yere doğru kollarını salladığı daha sonra büyük gövdeye bakmak için arkasını döndüğü görülüyor. Kahverengi bir jel yaratık hareket ettikçe damlıyor ve buharlaşmış gibi yok oluyor. ██████ tarafından ateşlenen otomatik silah, yaratığın yüzündeki 'yaralardan' daha fazla kahverengi sıvının püskürtülmesine neden oluyor. ██████ kendisine doğru eğilen yaratığa bağırıyorken kamera yere düşüyor.

██████'in yaratık tarafından “emildiğine” ve belki de sindirildiğine inanılıyor. Bu, bu bilinmeyen varlıkların canlı malzeme ile doğrudan temas yoluyla nasıl beslendiğinin bir örneği olabilir. Bu konuda daha fazla çalışmanın önlenmesi önerilir. İade edilen defter ██████ olarak sunuldu.

Bir sonraki deney "Sarı Deneyi" olarak adlandırıldı.