SCP-1109
rating: +1+x

Madde #: SCP-1109

Nesne Sınıfı: Güvenli

Özel Saklama Prosedürleri: SCP-1109 depolanacak Standart prosedüre göre Site-██'de Güvenli sınıftaki bir depolama alanında tutulmalıdır. test için Seviye-2 Araştırmacı’dan (şu anda Dr. ████████) izin alınmalıdır.

SCP-1109 içerisinde bulunan keskinleştirilmiş aletlerin kenarları depolama sırasında örtülecektir, böylece aletlerin kullanılması kazayla yaralanmaya neden olamaz. Test sonucunda tüm sağlam aletler SCP-1109 içine geri yerleştirilmelidir. Hasarlı aletler veya artık amaca uygun olmayan aletler atılmalı, ancak kullanılmamalıdır. Aletlerin atılması veya taşınması sırasında, SCP-1109'un etkilerine kazara maruz kalmayı önlemek için aletler kapalı tutulmalı ve kesilmeye dayanıklı bir kaba yerleştirilmelidir.

SCP-1109'dan etkilenen personel, SCP-1109'un etkileri nedeniyle meydana gelen yaralanmaları tespit etmek için düzenli temel tıbbi muayenelere katılmalıdır. Ayrıca, üç aylık muayene aşamasına girenlerin düzenli psikoloji inceleme muayenelere katılmaları gerekmektedir. Mümkün olduğunca, eylemlerinden kaynaklanan yaralanma veya hasarları önlemek için temel ilk yardım eğitimine sahip başka bir personel tarafından eşlik edilmelidir. SCP-1109'dan etkilenen personel, hassas motor becerilerini gerektiren veya dövüş içeren kırılgan malzemelerin taşınmasını içeren herhangi bir teste katılmamalıdır.

Açıklama: SCP-1109, yaklaşık 44cm x 21cm x 22cm siyah delikli bir doktor çantasıdır ve açıklığın üzerinde metal bir tutturucu ve deri taşıma sapı vardır. 'Aceso Medical: Acınızı gidereceğiz' kelimeleri çantanın alt kısmında yazılı. Aceso Medical şirketi 19██'da kapandı ve henüz nesnenin ya da malın özelliklerini bilen hiçbir şirket bulunamadı.

Keskin bir bıçağı veya noktası olan herhangi bir alet veya alet torbaya yerleştirildiğinde ve torba kapatıldığında SCP-1109'un anormal etkileri belirgin hale gelir. Testler, etkiler fark edilmeden önce cihazın yaklaşık 30 saniye boyunca torbada bırakılması gerektiğini göstermektedir. Torbanın içinde bırakılan herhangi bir tıbbi alet, torbadan çıkarıldıktan sonra steril hale getirilir ve temizlenir.

Ancak, bilenmiş bir alet torbaya yerleştirildiğinde ikinci bir özellik alır. Bir insan üzerinde bu maddeler kullanılarak yapılan herhangi bir kesik, enjeksiyon veya diğer prosedürler ağrısız görünmektedir. Denekler, ameliyat edildiklerinin farkındadırlar ve prosedürler sırasında dokunma hissi veya uyuşma azaldığını bildirmezler ve deneyimi hoş olmayan olarak tanımlayabilirler, ancak herhangi bir acıyı kaydetmezler.

İlk muayeneden yaklaşık iki hafta sonra, denekler herhangi bir bağlamda ağrıyı kaydedememektedir. Bu, ağrıya dayalı refleksleri baskılar ve hastanın yaralandığını fark edememesi nedeniyle kazara yaralanmalara ve bazen de yargılamada ciddi hatalara yol açabilir. Maruz kalmadan yaklaşık bir ay sonra, denekler herhangi bir fiziksel hazzı algılama yeteneğini kaybeder. Duygusal zevk etkilenmez ve denekler çoğu normal aktiviteyi zevkli bulabilir, ancak herhangi bir tamamen fiziksel uyarandan zevk veya zevk elde etme yeteneğini kaybeder. Bu etki, tat alma duyusuna ve en azından kısmen koku duyusuna, etkilenenlerin gıdadaki tatlar ve dokular arasında ayrım yapamamasından da anlaşılacağı gibi uzanır.

Maruz kaldıktan yaklaşık üç ay sonra, denekler tüm dokunsal hislerin istikrarlı bir şekilde azalmasından muzdarip olmaya başlar. Bu, ekstremitelerin kademeli olarak uyuşmasıyla başlar, ancak birkaç gün boyunca herhangi bir dokunma hissini tamamen hissedememe noktasına kadar hızla ilerler. Bu sürece tabi tutulan bazı deneklerin mazoşist eğilimler geliştirdiği gözlemlenmiştir ve fiziksel hissi kaydetmeye devam etmek için kendine zarar verebilirler. Bununla birlikte, durum ilerledikçe, en şiddetli veya şiddetli fiziksel duyumlar bile tamamen uyuşur. Bu aşamada, birçok denek ciddi bir şekilde depresyona girer ve başkalarından yalıtılmış veya yabancılaşmış hissettirmeye başlar. Bu anormal bir etki olarak kabul edilmez ve sadece duyulardan birinin kaybına psikolojik bir yanıttır. Sadece tat ve dokunma hissi etkilenir ve vücudun işlev kabiliyetinde bir azalma gözlenmez. Hasta bunun bir sonucu olarak ince motor işlevlerinin çoğunu ve tamamen dokunsal veya ağrı temelli bir tepki ile uyaranlara bir refleks tepkisinin eksikliğini kaybeder. Bu aşamadaki denekler, kendileriyle temasın kaydedilememesi nedeniyle kazara başkalarına da zarar verebilir; birçoğu bir nesneye kuvvet uygularken hasar veya yaralanma ile sonuçlanabilecek şekilde aşırı telafi eder.

SCP-1109'a yerleştirilen ve bu anormal özellikleri geliştiren aletler, çantadan ayrılsa bile süresiz olarak onları tutacaktır. Cihazın bilenmiş kenarı veya noktası bir şekilde donuklaştığında veya yok edildiğinde bu yeteneklerini kaybederler. Alet üzerinde, hasarın neden olduğu pürüzlü noktalar gibi tesadüfi keskin noktalar veya kenarlar herhangi bir anormal etki göstermez: bir öğenin yalnızca birincil kesme kenarı veya bilenmiş noktası etkilenir. Etki yalnızca cildi delebilen keskin bir noktaya veya kesici kenara sahip olması amaçlanan öğelere uzanır. Örneğin, SCP-1109'a yerleştirilen keskinleştirilmiş bir kalem, noktası insan derisini delse bile anormal özellikler göstermezken, SCP-1109'a yerleştirilen bir ekmek bıçağı anormal özellikler geliştirecektir.

Ek 1109-2: Dr. ████████, yoğun fiziksel ağrıya veya zevke neden olan bazı nesnelerin işlenmesinde yer alan D Sınıfı personelinde SCP-1109 kullanma taleplerini almıştır. Bu istek şu anda onay bekliyor.