SCP-1171

Madde #: SCP-1171

Nesne Sınıfı: Öklid

Özel Saklama Prosedürleri: SCP-1171 şu anda bir teknik yazar kimliğine bürünmüş Dr. ██████ tarafından kullanılmaktadır. Evin arka bahçesine uzun bir duvar örülmüş ve evin önünden görünen bütün anomal pencereler kepenklerle donatılmıştır. Güvenlik için birtakım ajanlar kiracı kılığıyla bu eve taşınmışlardır.

Açıklama: SCP-1171 Avustralya, Queensland, ██████'da yer alan iki katlı bir evdir. 1958'de inşa edilmiş ve büyük çoğunluğu olağandışı aktivite bildirmeyen birçok aileye ait olmuştur.

SCP-1171'in anomal özellikleri evdeki çeşitli pencerelerde belirmektedir. Evin bağıl nemi ne olursa olsun, pencere camlarında buğulaşma olur. Bu nemin kaynağı hâlâ bilinmemektedir. Bir varlık (burada SCP-1171-1 diye bahsedilmiştir) bir vücut uzantısını pencere yüzeyine sürermişçesine buğulanan cama yazı yazarak iletişim kurar. SCP-1171-1'e bağlanabilen hiçbir pencerede biyolojik bir kalıntıya rastlanmamıştır. Pencereye geri yazılarak iki taraflı iletişim kurulabilir.

SCP-1171-1 açıkça başka bir dünyadaki bir canlıdır, kendisini Beauremont diye çağırır. İnsan olmadığını iddia eder ve bilfiil insanlığa karşı saldırgandır. Dr. ██████'ın da kendisine benzeyen bir varlık olduğuna inanır. Lütfen Görüşme Kaydı SCP-1171-1-3 ve SCP-1171-1-4'e bakın.

En yeni sahip, John Wertham, hayaletlerden şikayet edip sivil makamların ve sonuç olarak Vakıf ajanlarının araştırma yapmasını sağlamıştır. Araştırma sonucunda, ev bir paravan şirket tarafından satın alınmıştır ve Bay Wertham'ın hatıraları değiştirilmiştir.

Görüşme Kaydı SCP-1171-1-3

SCP-1171-1: "KARBON BAZLI MAYMUNLAR EVE DÖNÜN"

Dr. ██████: "Merhaba."

SCP-1171-1: Bir duraklama olur. "ORADA BİRİSİ Mİ VAR?"

Dr. ██████: "Ben Dr. ██████."

SCP-1171-1: "TANIŞTIĞIMIZA MEMNUN OLDUM. BEN BEAUREMONT."

Dr. ██████: "Neredesin?"

SCP-1171-1: "OTURMA ODAMDA. SEN NEREDESİN?"

Dr. ██████: "Başka bir oturma odasında."

SCP-1171-1: "GÜZEL. BUNU NASIL YAPIYORSUN?"

Dr. ██████: "Bilmiyorum. Senin yaptığını sanıyordum."

SCP-1171-1: "KONUŞACAK ZEKİ BİRİNİN OLMASI GÜZEL." Beş noktalı ve kavisli bir çizgili bir oval belirir. İki nokta çizginin altında, birisi üstünde, ikisi de soldadır. Bunun SCP-1171-1'in "gülen yüz" versiyonu olduğuna karar verilmiştir.

Dr. ██████: "Orada başka kimse yok mu?"

SCP-1171-1: "HA, ÇOĞUNLUKLA BİR SÜRÜ GAMET VE KARBON SEVİCİLER. ŞU SİYASAL OLARAK DOĞRU SAÇMALIKLARA DAYANAMIYORUM."

Dr. ██████: "Gametler?"

SCP-1171-1: "EVET, BİLİRSİN, İNSANLAR. ORADA ONLARDAN YOK MU?"

Dr. ██████: Bir anlığına durur, sonra cevaplar, "Hayır. Bana insanlardan bahset."

SCP-1171-1: "AH, BETERİN BETERİLER. YANİ, BENİ YANLIŞ ANLAMA,IRKÇI FALAN DEĞİLİM. BAZI EN İYİ ARKADAŞLARIM İNSANLAR. AMA EĞER BİZİM KADAR İYİYSELER, NEDEN DERİYE İHTİYAÇ DUYUYORLAR? HAKLI MIYIM?"

Dr. ██████: "Sanırım. Söylesene, nasıl görünüyorsun?"

SCP-1171-1: "HA, EPEY ORTALAMA. YEDİ FİLİZ BOYUNDAYIM. KAHVERENGİ KABUK. YEŞİL BİYOLUMİNESANS. MAVİ GÖZLER. SEN?"

Dr. ██████: "Aynen."

Görüşme Kaydı SCP-1171-1-6

SCP-1171-1: "DOKTOR, ORADA MISIN?"

Dr. ██████: "Şimdi öyleyim. Nasılsın, Beauremont?"

SCP-1171-1: "DAHA İYİ OLDUĞUM OLMUŞTU. BİR PROMOSYONU LANET BİR PRİMATA KAYBETTİM."

Dr. ██████: "Bunu duyduğuma üzüldüm."

SCP-1171-1: "ÖNEMLİ DEĞİL. SADECE ACITIYOR. BEN HERHANGİ BİR HAVA SOLUYAN PROTOPLAZMADAN DAHA İYİ OLDUĞUMU BİLİYORUM. SIKI ÇALIŞIYORUM, BİLİYOR MUSUN?"

Dr. ██████: "Biliyorum."

SCP-1171-1: "GELİP, İŞLERİMİZİ ELİMİZDEN ALIYORLAR… SANA SÖYLÜYORUM, DOKTOR, BİR GÜN BİZİ ÇOK ZORLAYACAKLAR. ŞİDDETE BAŞVURMAMIZ GEREKTİĞİNİ SÖYLEMİYORUM, AMA İŞLER BÖYLE GİTMEYE DEVAM EDERSE BU DOĞAL SONUÇ OLACAK.

Dr. ██████: "Umarım işler o noktaya gelmez."

SCP-1171-1: "EVET, ELBETTE, KİMSE BUNU İSTEMEZ. YANİ, OLDUKLARI GİBİ OLMAK ELLERİNDE DEĞİL. AMA GELMEYE DEVAM EDİYORLAR. YANİ, BİRKAÇININ KOMŞUM OLMASINI ÇOK UMURSAMIYORUM, AMA YAVRUNUN BİRİSİYLE EVLENMESİNİ İSTER MİYDİN?"

Dr. ██████: "Sanırım hayır."

Görüşme Kaydı SCP-1171-1-13

SCP-1171-1: "DOKTOR, ORADA MISIN?"

Ajan █████: "Dışarıda. Şu an eviyle onun için ben ilgileniyorum."

SCP-1171-1: "SEN KİMSİN?"

Ajan █████: "Adım John Doe. Bir insanım."

SCP-1171-1: "HA. DOKTORUN HİÇ İNSAN TANIDIĞINI BİLMİYORDUM."

Ajan █████: "Bu bir problem mi?"

SCP-1171-1: "HAYIR, HAYIR, HAYIR. DOKTORUN BİRKAÇ İNSAN ARKADAŞ EDİNMESİNİN ZAMANI GELMİŞTİ. YENİ İNSANLARLA TANIŞMASINI GÖRMEK HARİKA."

Ajan █████: "Bunu duyduğuma sevindim."

SCP-1171-1: "ÇEŞİTLİLİK HAYATIN TADI TUZUDUR, BU BENİM İLKEM. NASILSIN? CİLDİN GÜZEL VE ESNEK Mİ? İÇİN SIVILARLA DOLU FALAN?"

Ajan █████: "Her şey yerli yerinde, teşekkürler. Gitmem lazım."

SCP-1171-1: "KENDİNE İYİ BAK, JOHN DOE!"

Görüşme Kaydı SCP-1171-1-14

SCP-1171-1: "DOKTOR! DOKTOR! ORADA MISIN?"

Dr. ██████: "Buradayım, Beauremont."

SCP-1171-1: "EVİNDE BİR İNSAN OLDUĞUNU BİLİYOR MUYDUN?"

Dr. ██████: "Evet, geçenlerde buraya taşındı."

SCP-1171-1: "PEKALA, ONA BİRAZ FIRÇA ÇEKTİM. BİRAZ KÜSTAHTI, AMA O GAMETE HADDİNİ BİLDİRDİM."

Dr. ██████: "Anlıyorum. Sana çok bela olmadı, değil mi?"

SCP-1171-1: "KALDIRAMAYACAĞIM BİR ŞEY DEĞİL. ONLARLA NASIL KONUŞACAĞINI BİLECEKSİN, O KADAR. ONLARA KİMİN PATRON OLDUĞUNU GÖSTER. TAKTİK BU."

Dr. ██████: "Bunu aklımda tutacağım."