SCP-1471
rating: 0+x
scp1471.jpg

Çalışmaz hale getirilmeden önce SCP-1471-9405'den alınan son görüntü

Madde #: SCP-1471

Nesne Sınıfı: Öklid

Özel Saklama Prosedürleri: SCP-1471 kurulu tüm cihazlara el konulmalı ve etkilenme ihtimali olan diğer cihazlarla herhangi bir bağlantı durumu analiz edilmelidir. Ardından etkilenmiş cihazların bataryaları çıkarılmalı, bir atama belirlenmeli (örn. SCP-1471-#) ve Araştırma Sitesi 45'teki Birim 91'in deposuna yerleştirilmelidir.

Mobil cihazlar için olan tüm online uygulama mağazaları SCP-1471'in herhangi bir hata sonucu edinimini engellemek adına izlenmelidir. Şüpheli cihazlar, cihazı devredışı bırakmak için saha ajanları tarafından ele geçirilene kadar kendi kendini yükleyen zararlı yazılımlar ile hedef haline getirilmelidir.

Açıklama: SCP-1471 "MalO ver1.0.0" isimli, 9.8MB büyüklüğünde, mobil cihaz marketlerinde bulunan ücretsiz bir uygulamadır. SCP-1471'in geliştiricisi sayfada yer almaz ve bir şekilde uygulama onaylama sürecini direkt olarak geçebilmiştir. SCP-1471 aynı zamanda başka görev yöneticisi uygulamalarıyla kapatılamaz.

SCP-1471 yüklendikten sonra uygulama için hiçbir ikon veya kısayol oluşturulamaz. SCP-1471 bu aşamadan sonra her 3-6 saatte bir kişiye özgü fotoğraflar göndermeye başlayacaktır. Tüm resimlerde SCP-1471-A ya arkaplanda, ya da önplanda bulunur. SCP-1471-A köpeksi bir kafatasına ve siyah saça sahip, büyük bir insansı figür şeklinde görünür.

SCP-1471'i yüklemeyi takip eden ilk 24 saat boyunca mobil cihaz birey tarafından son zamanlarda sıkça ziyaret edilen genel konumlardan fotoğraf alacaktır. Sonraki 72 saat boyunca mobil cihaz SCP-1471-A'nın içinde bulunduğu, şahsa oldukça yakın çekilmiş gerçek zamanlı fotoğraflar alacaktır.

Devam eden bu fotoğraflara 90 saat ve üzeri maruz kalan bireyler SCP-1471-A'yı kendi bakış açılarında, yansıtıcı yüzeyler üzerinde veya her ikisinin birleşimi olan biçimlerde görmeye başlayacaktır. Bu noktadan sonra SCP-1471'e maruz kalmaya devam etmek SCP-1471-A'nın geri dönülmez ve devamlı olarak görselleştirmelerine neden olur. Bu aşamadaki şahıslar SCP-1471-A tarafından görsel olarak iletişime geçme girişimleri ile karşılaştıklarını bildirmiştir, fakat bu eylemleri anlamak ve idrak etmek konusunda başarısız olunmuştur. Şimdilik SCP-1471'in etkilerini tersine çevirmeye yönelik bilinen tek tedavi, yüklemeden sonraki ilk 90 saat içerisinde şahsın görsel olarak maruz kaldığı bu fotoğrafları kaldırmak. Şu ana kadar SCP-1471-A ilgili olarak görülen düşmanca bir akvite rapor edilmedi.