SCP-149
rating: +2+x
5447624846.jpg

SCP-149 bir D Sınıfı deneği enfekte ederken.

Madde #: SCP-149

Obje Sınıfı: Keter

Özel Saklama Prosedürleri: SCP-149'un herhangi bir örneği gözlem için kapalı bir pleksiglas cam kutunun içinde tutulmalıdır. Oksijen ve besin sisi, her iki saatte bir muhafaza hücresine salıncaktır. Kaza 149-1'den sonra SCP-149'un hücresinden herhangi bir şekilde kaçışı durumunda Protokol-42-Charlie etkilenen tüm personel üzerinde O5-12 emri ile yürürlüğe girecektir.

Açıklama: SCP-149 insan hücrelerini rejenere ederek döllenmiş sivrisinek yumurtalarına dönüştüren bir retrovirüs (Burada SCP-149 şeklinde bahsedilecektir) taşıyan bir sivrisinek türüdür. SCP-149 beslenirken SCP-149-A doğrudan kan dolaşımına aktarılır. SCP-194-A hızla hücre çekirdekleri üzerinde çalışarak DNA'yı bozar. Bu değiştirilmiş direktiflerden elde edilen ilk hücreler kistlere çok benzemekte ve yemek borusunun ve sinüslerin iç yüzeyinde yoğunlaşmaktadır. Bununla birlikte tahlil sonrasında bu 'kistler' SCP-149 larvaları ile dolar ve kistler dış kuvvetlere karşı koruyucu bir kılıf gibi davranır. SCP-149 olgunlaşma döngüsünü birkaç saat içinde geçiriyor gibi görünüor; şahıs herhangi bir etki hissettiğinde SCP-149'un ilk jenerasyonu çoktan şahsın bedeninde büyümüş olur. SCP-149 ilk olarak ağız ve burun deliklerinden dışarı çıkarken, kimi zaman göz yuvalarından kaçmak için sfenoid sinüslerinden geçer. SCP-149 tarafından gerçekleştirilen enfeksiyon ölümcüldür ve bir ısırıktan gelecek enfeksiyon olasılığı %50 olarak tahmin edilmektedir.

Ek Belge:

Kaza 149-1: SCP-149'un tesadüfen bir kaçışı gerçekleşti ve birden fazla D Sınıfı deneği enfekte etti, bunların çoğu SCP-149'ların kendileriyle olan temasını bildirmedi. 5 saat içinde SCP-149 bu konak vücutlarda olgunlaştı, bunlardan birden yayıldı ve ███ ekibini enfekte etti. Yalnızca 12 ve 15 arası alt seviyeleri kumanda eden Dr. ██████'ın hızlıca düşünüp karar alması sayesinde tüm sitenin enfekte olmadığı düşünüldü. Buna karşılık, O5 komutası SCP-149'un sınırlarının dışına çıkması durumunda kullanılacak Protokol-42-Charlie'yi yarattı.