SCP-1504
rating: +4+x

BU DÖKÜMAN SITE ███ KIYMETLİ BELGE DEPOSUNDAN KURTARILMIŞTIR.

Madde #: AO-1504-WGGYXJK

Açıklama: Zarar görmeme özelliğine sahip sıradan bir adam.

ELE GEÇİRİLME TARİHİ: ██-██-████

ELE GEÇİRİLDİĞİ YER: ████████, ████

MEVCUT DURUMU: AO-1504 standart insansı muhafaza hücresinde tutulmaktadır Kayıp

Ek-1504-1:

Görüşülen: AO-1504

Görüşmeci: Dr. Loyd

Önsöz: AO-1504 geçmişi hakkında sorgulanıyor.

Ek-1504-2:

Onun gerçek anomalisini bilmiyorduk. Gerçekten ne yapabildiğini bilmiyorduk.

[DATA HASARLI]

[DATA HASARLI]

Sanırım bilgisayarları da etkiliyor. Otomatik güvenlik sistemimizde bir takım "atlamalar" oluşmaya başladı. Orada bir muhafaza ihlali, burada bir başka ihlal. Ama bunda bizi şaşırtan bir şey yoktu. Fakat sonra Keter'imiz kaçtı. Ve personelin sadece yarısı bunu fark etti. Diğer yarısı? Hepsi öldüler. Onu tekrar kontrol altına almayı başardık.

Vakıftan daha fazla personel göndermesini istedik, ancak hiç cevap vermediler. Malzemelerimiz azalıyordu, biz de eksikler için talepte bulunduk. Yine hiç birşey olmadı. Bizim varlığımızın farkında bile değillerdi. Daha fazla muhafaza ihlali yaşadık, daha fazla ölüm. Ancak bu ihlallerin neden olduğunu ve ölümleri hiç sorgulamadık. Neden bunları sorgulamadığımızı bilmiyorum.

[DATA HASARLI]

Bu gün site çapında bir muhafaza ihlali yaşadık. Bütün kapılar bahsettiğim güvenlik 'atlamaları' sebebiyle açıldı. Geriye kalan çalışanların da çoğu öldü. Hayatta kalanlar çok az ve birbirlerinden çok uzakta. Bu çapta bir ihlali kontrol altına alamayız. Diğer vakıf siteleri de muhtemelen görmezden gelecek. Tamamen normalmiş gibi görecek ve yok sayacaklar.

Bu belgeyi kasaya koyacağım ve nükleer başlıkları aktif hale getireceğim. Zaten kötü şekilde yaralandım. Patlama, ölenlerden çok daha fazla insanın hayatını kurtaracak. Eğer bunu bulan olursa, karıma onu çok sevdiğimi söyleyin. İşime bu kadar çok zaman harcadığım için özür dilerim. Ona veda ettiğimi ve ölürken onu düşündüğümü söyleyin.

— Araştırmacı Darryl Loyd

Not: Bu kısım, muhtemelen belge kasaya koymadan önce el yazısı ile yazılmış. Belgenin üzerinde kan lekeleri vardır. Sonradan yapılan analizler bunun doktor Loyd'un kanı olduğunu doğruladı. Belgenin bazı kısımları bu bulaşma sebebiyle okunmaz halde.

Ek-1504-3: Site ███ nükleer başlıkları ██/██/████ tarihinde, Seviye-7 Muhafaza İhlali sebebiyle ateşlendi.

Toplamda █ anomali patlamada yok edildi, █ anomali kurtarıldı, ve AO-1504 de dahil olmak üzere █ anomali kayıp. ███ Vakıf personeli Site-███ de öldü.

BU BELGE SITE ███DEN KURTARILAN YENİ BİLGİLERLE GÜNCELLENMİŞTİR.

Madde #: SCP-1504

Nesne Sınıfı: Keter

Özel Saklama Prosedürleri: SCP-1504 şu anda kontrol altında değildir. Eğer personel varlığı görecek olursa proje başkanı ile iletişime geçmelidir. SCP-1504'un bulunması durumunda Alan-114'e nakledilmesi ve 3 metre³ bir hücrede muhafaza edilmesi gerekmektedir.1

Varlığın muhafaza odasına girilmesi için toplam dört Seviye 3 personele ihtiyaç duyulmaktadır. İki personel, ihlal gerçekleşirse hücre içi güvenlik sistemlerini aktive edebilmek için kontrol odasında kalmalıdır. Güvenlik sistemi, muhafaza alanı ve çevresini Halotan gazı ile doldurmalıdır ki bu SCP-1504'ü etkisiz hale getirmenin kanıtlanmış tek yoludur. Kapsamlı araştırmalar, SCP-1504'ün kafasına sert bir darbe ile de etkisiz hale getirilebildiğini göstermiştir. Varlık, muhafaza hücresinde sürekli olarak Halotan gazı ve kelepçeler ile etkisiz halde tutulmalıdır. Personel simultane bir şekilde kilitleri açarken, minimum 4 güvenlik personeli onları korumalıdır. Bütün kilitler açıldıktan sonra bir personel içeri girebilir, korumalar bir muhafaza ihlaline karşı her an hazırlıklı olmalıdır.

Alan-114'te otomatik kilit sistemi kullanılmaz. Tüm kapılar ve hücreler, şifreli kilitler veya standart asma kilitler kullanılarak kilitlenir. Alan-114'te çalışan tüm personel, parapsikoloji konusunda yüksek bir kabiliyete veya algı değişimlerine karşı güçlü bir dirence sahip olmalıdır.

Açıklama: SCP-1504, 1.95 metre boyunda duran beyaz bir erkektir. Varlığın görünümünde, sağ omzundaki küçük bir doğum lekesi hariç dikkat çekici bir şey yoktur. SCP-1504’ün anormal özellikleri arasında zarar görmemesi veya öldürülememesi de vardır.

SCP-1504'un yaptığı tüm hareketler, çevresindeki bireyler tarafından olağan ve normal olarak görülmektedir. SCP-1504 tarafından saldırıya uğrayan bireyler bile bunu fark etmeyecek ve başka bir sebepten dolayı yaralandıklarını düşüneceklerdir. Varlığın bu etkisi elektronik ve otomatik sistemler üzerinde de etkili olmaktadır.

SCP-1504 zarar görmemesi özelliği ile vakfın dikkatini çekti ve ilk testten sonra anomali olarak sınıflandırıldı. Site ███ in Anomali varlık sektöründe tutuluyordu. ██/██/████, tarihinde oluşan site çapında bir güvenlik açığını takiben çok sayıda muhafaza ihlalleri gerçekleşti ve olay nükleer başlığın ateşlenmesi ile son buldu.

Aramalar sonucu SCP-1504'un ölümü kanıtlanamadığından kayıp ilan edildi. Düşük öncelikte bir arama yapıldı fakat yukarıdaki belge bulunduktan sonra yüksek önceliğe alınarak SCP-1504'ü bulmak için Mobil Görev Gücü Eta-6 (Farkındalık Filtresi) oluşturuldu.

Ek-1504-1: Uzun analizler ve birden fazla filtrelerden geçirildikten sonra SCP-1504'un yanıtlarının röportaj kaydındakinden farklı olduğu ortaya çıktı. Belge gerçeği yansıtacak şekilde düzenlendi.

Görüşülen: SCP-1504

Görüşmeci: Dr. Loyd