SCP-151
rating: +4+x
SCP-151(1).jpg

SCP-151'in dijital bir görüntüsü. Kopyalanmış görüntüleri görmek zarar verici bir etkiye neden olmaz.

Madde #: SCP-151

Nesne Sınıfı: Öklid

Özel Saklama Prosedürleri: SCP-151 opak bir kumaş ile örtülerek, bir depolama bölmesinde kilitli olarak tutulmalıdır. SCP-151 araştırma altında değilken bölmenin anahtarları bölge şefinin gözetiminde tutulmalıdır. Araştırma yürütülürken SCP-151, kullanılmadığı zamanlarda daima örtülmesi şartıyla kilitli bir laboratuvarda tutulabilir.

Açıklama: SCP-151, bir kişinin sualtı perspektifi olarak görünen 1 m x 1.3 m (3 ft x 4 ft) bir yağlı boya tablosudur. Tabloyu gören kişi ani bir etki göstermez. Ancak 24 saatlik bir süre boyunca kişinin nefes alışı gittikçe daha güç bir hale gelir ve kişinin ölümüyle sonuçlanır. Otopsiler kişinin akciğerlerinin deniz suyuyla dolduğunu gösterir. Boğulma sürecini tıbbi müdahaleler ile durdurma girişimlerinin kişinin ömrünü uzatmada başarılı olduğu görülmüş, fakat durum engellenememiş veya tersine çevrilememiştir.

Resimde bir imza yoktur, fakat arka tarafına birkaç isim yazılıdır.

Ek: SCP-151, organizasyonun açıklanamayan bir dizi boğularak ölme vakasını araştırmaya başlamasından sonra █████████, ███'daki bir antika dükkanında bulundu. ███ kara ile çevrili bir bölge olduğundan dolayı, kurbanların akciğerlerindeki suyun yapısı ve herbirinin kuru bölge ile çevrilmiş olması konusunda bilgi sahibi olunduktan sonra Organizasyon bölgeye sivil kıyafetli bir ajan ekibi gönderdi. Ajanlar, arkaya yazılmış isimlerin sanatsal eğilimli, herbiri ███████'de yurtdışı eğitim programı yaparken ortadan kaybolan bir grup öğrenciye ait olduğunu keşfetti. Akıbetlerine yönelik soruşturma devam ediyor ve bu, SCP-151'in doğasına ve kökenine ait birçok ipucu sağlayabilir.