SCP-178
rating: +1+x
SCP-178.jpg

Kenarları kapalı halde SCP-178.

Nesne #: SCP-178

Nesne Sınıfı: Öklid

Özel Saklama Prosedürleri: SCP-178 ile test yapılmadığı durumda, en az Seviye 3 ve en az 2 silahlı personel tarafından korunan bir Sınıf 3 Anormal Nesne Konteynerinde saklanmalıdır. Nesne sadece Seviye 4 ve üzeri yetkiye sahip personelin yazılı izni ile konteynerinden çıkartılabilir. Kaza #178-14-Alfa'dan sonra yapılan tüm deneyler uzaktan izlenmelidir ve deney boyunca test alanında denekten başka diğer bütün personelin bulunması kesinlikle yasaktır.

Açıklama: SCP-178 dikdörtgen şeklinde, beyaz karton çerçeveli ve şeffaf kırmızı ve mavi (sırasıyla sol ve sağ lensler) plastik lenslere sahip bir stereoskopik ("3-D") gözlüktür. Nesne, yaşa bağlı olarak renginin solması haricinde sıra dışı bir fiziksel özellik sergilemez. Gözlük takıldığında, takan kişinin gördüğü sıradan çevreye ek olarak büyük çift ayaklı varlıklar algılamaya başlar. Varlıkların bir istina dışında, uysal ve genellikle meraklı bir davranış biçimi (Rapolar varlıkların, kişilerin omzuna yaslanıp yaptığı işleri gözlemlediğini de belirtmektedir.) sergilemektedir. Gözlüğü takan ya da herhangi bir başka personel (Kaza Raporu #178-14-Alfa'ya göz atınız) tarafından yapılan her türlü temas kurma girişimi, şahsın yüzünde oluşacak kesiklerle sonuçlanacaktır. Kesiklerin düzeni her daim birbirine paralel üç (3) adet, 14.2 ile 27.4 cm arasında değişen uzunluk, 2.9 ile 8.1 cm arasında değişiklik gösteren kalınlıkta ve konik keskin cisimlerce yapılmış kesikler ile uyuşmaktadır. Kullanılan kayıt ve ölçüm cihazları, şahsın yüzünde beliren kesikler de dahil olmak üzere herhangi bir anormalliği tespit etmekte başarısız olmuştur. Şahıslar varlıklardan kaynaklı bir ses duymadıklarını rapor etmiştir. Nesne üzerinde yapılan uzun vadeli incelemeler şahısda kronik bir etki bırakmadığını göstermiştir. Nesne aracılığı ile incelenen stereoskopik görüntüler üç boyutlu olarak gözlemlenmiştir.

Ek #1: Nesne ██/██/19██ tarihinde, ███████, Tennessee Eyaletinde, Sıradışı bir hırpalanma sonucu █ yaşındaki bir çocuğun ikinci kattaki yatak odasında ölü bulunmasının raporunun ardından kasabaya giden ve ABD Balık ve Vahşi Yaşam Servisi kurumunda gizli ajan olarak görev yapan Ajan [SANSÜRLENMİŞTİR] tarafından ele geçirilmiştir. Ajan [SANSÜRLENMİŞTİR] çocuğun bulunduğu çevrede bir stereoskopik kanla kaplı bir dönme dolap resmi bulmuştur. Biraz araştırma yaptıktan sonra, çocuğun ölüm sancısı çekerken yatağın altına attığı düşünülen nesneyi bulmuştur. Ajan [SANSÜRLENMİŞTİR] devamında bulunduğu konuma bir alıkoyma ekibi çağırmıştır. Alıkoyma ekibi vardığında, Ajan [SANSÜRLENMİŞTİR] gözlüğü takıp, kafasına sağa çevirip kafasından omzuna uzanan ve merakla stereoskopik resme bakan "bir inçlik" varlığı farkedene kadar bir anormallik olmadığını rapor etmiştir. Ajan [SANSÜRLENMİŞTİR] sorgusunda ele geçirme sırasında bulunduğu odada alıkoyma ekibinin inceleyen diğer varlıkları da gördüğünü belirtmiştir. Ajan [SANSÜRLENMİŞTİR] varlıklar ile etkileşime girmekten kaçınmıştır ve nesne kazasız bir şekilde ele geçirilmiştir.

Ek #2: Nesne ile yapılan bütün deneyler dosya #178-E üzerine kaydedilecektir.

Ek #3: Seviye 4 yetkiye sahip personelin Kaza Raporu #178-14-Alfa'yı gözden geçirmesi önerilir. Nesne üzerinde deney yapacak veya gözetecek bütün Seviye 4 ve üzeri personelin Kaza Raporu #178-14-Alfa'yı gözden geçirmesi zorunludur.
UYARI: Ek #3'e uymamak disiplin cezası gerekçesidir.