SCP-2006
rating: +9+x
SCP%20Ro-Man.jpg

Robot Monster. filminden bir görüntü.

Madde #: SCP-2006

Nesne Sınıfı: Keter

Özel Saklama Prosedürleri: SCP-2006 Site-118'de hava geçirmez bir hücrede saklanmaktadır. SCP-2006 hemen bildirilecek olan form değişimleri için sürekli izlenmek zorundadır. SCP-2006 ile etkileşime geçecek tüm personeller korkmuş ve şaşırmış bir şekilde davranmalıdır.

Her ay SCP-2006'ya en az bir tane aşırı derecede düşük kaliteli bir korku filmi ya da korku öğeleri içeren bir bilim kurgu filmi izlettirilmelidir. SCP-2006 ile olan tüm etkileşimin SCP-2006'nın gösterilen eserlerin aşırı derecede korkutucu olduğuna inanmaya devam ettiğini doğrulaması gerekir.

Açıklama: SCP-2006 normal halinde yaklaşık olarak 50 santimetrelik bir çapa sahip olan anormal bir varlıktır. SCP-2006'nın şu anki hedefi olabildiğince çok insanda korku ya da gerilme hissi yaratmaktır. Bu amaca ulaşmak için, SCP-2006 şeklini, kütlesini, hacmini,yoğunluğunu, kimyasal yapısını ve sesini istediği şekilde değiştirebilme özelliğine sahiptir. Şu anda, SCP-2006'ya zarar vermek için bilinen hiçbir yol yoktur. Şekil-değiştirme özelliğinin sınırları bilinmemektededir, ve şu anda sınırsız olduğu düşünülmektedir.

Şu anda, SCP-2006 izlediği filmlerdeki varlıkların veya kötü karakterlerin formunu almayı tercih ettiği gözlemlenmiştir. SCP-2006'nın en sık olarak aldığı form 1953 filmi Robot Monster'dan Ro-Man'dir.

SCP-2006 büründüğü varlığın konuşma yeteneği olmasa bile konuşabilir. SCP-2006 genelde karşılaştığı herkesi ürkütmeye/korkutmaya çalışır ama yaptıktan sonra, sıcakkanlı ve nazik davranır. Bunun sebebi ise şu anda bilinmemektedir.

Fakat SCP-2006 sürekli asıl amacınının ne olduğunu belirtse de, SCP-2006 insanlarda korkuya sebep olan kavramlara hakim değildir,ve sürekli hedefine ulaşmak için yeni yollar arar. Bu algılama şekli insanların duygusal tavırlarına dayanır, SCP-2006 insanların farkedebildiği ince duygu değişimlerini ayırt etme özelliğine sahip değildir.

Ek belge: Site-118'in şu anki başkanı SCP-2006 ile ilgili bu bildiriyi yapmıştır:

Bazılarınızın SCP-2006 ile ilgili gevşekçe davranışlar sergilediğinizi duydum. Çoğu personelin SCP-2006 gözetim altında yeni bir film izlerken, veya birilerini korkutmaya çalışırken görüntülerine güldüğü duyuldu. Bazı personeller ise SCP-2006'nın neden Keter olarak sınıflandırıldığını sorguladığı duyuldu.

Size bir Keterin ne kadar masum göründüğü farketmeksizin bir Keter olduğunu hatırlatmalıyım.
SCP-2006 delirmiş bir yarı-tanrı veya her şeye adapte olabilin bir süper-kertenkele olmayabilir.

SCP-2006'nın amacını düşünün. İnsanları korkutmak istiyor. SCP-2006'ın korumadan çıktığını, ve insanları gerçekten neyin korkuttuğunu öğrendiğini düşünün. Savaşın korkunçluğunu ve korkusunu, ya da çoğu insanın sahip olduğu paranoya ve fobileri keşfettiğini düşünün.

Hayal edin ki bir Nükleer Holokost'un ya da bir XK-Senaryoyu keşfettiğini ve bütün bunları Şekil değiştirme özelliklerinin sınırı bilinmeyen bir varlığın öğrendiğini düşünürseniz neden bir Keter olduğunu anlayacaksınız.

Biraz önce bahsedilen tüm personeller uygun şekilde cezalandırılmıştır. Bir daha bu konuyu duymak istemiyorum

Dr. Randall Owings
Site 118 Yöneticisi