SCP-2158
rating: 0+x

Madde #: SCP-2158

Nesne Sınıfı: Güvenli

Özel Saklama Prosedürleri: SCP-2158 17.ci bölgedeki bir kilitli kutuda saklanmaktadır. SCP-2158-1 ise 47.ci Bölgenin morgunda tutulmaktadır.

Açıklama: SCP-2158 Joshua Graham'ın (1868-1893) kopmuş elinde kenetlenmiş olan 1875 Remington Model bir altıpatlardır. Silahın kabzası değiştirilmemiş ve inek boyuzundan yapılmıştır. Ateş ettiği fişekler .44-40 boyutundadır. Bu altıpatlardan ateşlenen her kurşun, silahın namlusundan çıkması ile yön değiştirip, doğrudan SCP-2158-1'e giden en yakın yolu takip eder ve ona girer. Bunu yaparken yol üzerindeki bütün engellerden geçer.

SCP-2158-1 Stanley Tewksbury'in (1871-1924) mumyalanmış cesedidir, normalde Punkin Center, Arizona'da gömülmüş bir çiftçidir. Şu anda vücudunda 130'dan fazla mermi bulunmaktadır, Bu mermilerden 80 tanesi ele geçirilmeden önce bulunmuştur.

SCP-2158 Punkin Center'daki terkedilmiş bir çiftlik evinde, Joshua Graham isimli başka bir çiftçinin elinde bulundu. Otopsi sonucunda ölüm nedeninin Asılma olduğu ortaya çıktı. Cesedin çoğu kısmı çürümüştür, fakat el mumyalanmıştır ve silahtan ayrılamamaktadır.

İlginçtir ki, Stanley Tewksbury Joshua Graham vefat ettikten otuz sene sonra doğal yollardan hayatını kaybetmiştir.