SCP-2176

Madde #: SCP-2176

Nesne Sınıfı: Güvenli

Özel Saklama Prosedürleri: A Sınıfı ektomorflar içeren SCP-2176 örnekleri, Site-96'daki Sınıf-4 Ektokoruyucu Muhafaza Kasasında saklanacaktır.

Titan Tüketici Aletleri ve Elektroniği, şirket tarafından geliştirilen herhangi bir yeni parateknoloji ürününün normalliği tehdit etmeyeceğinden emin olmak için Vakıf temsilcileri tarafından izlenecek.

Açıklama:SCP-2176, Titan Consumer Appliances and Electronics tarafından geliştirilen ve orijinal olarak "Ghostlight™" adı altında pazarlanan bir anormal ampul markasıdır.

SCP-2176 marka ampullerin dış görünümü, ev kullanımı için satılan, anormal olmayan floresan ampullere benzemektedir. Bununla birlikte çalışma prensipleri, bir tungsten filamentini ısıtmak için elektrik akımı kullanan akkor lambanınkine benzer. Benzer bir işlem SCP-2176 ampullerinde de kullanılır; tungsten filamanın yerini ektomorflardan oluşan yüksek yoğunluklu bir ektoplazma çözeltisi alır. Ampulden ektoplazma sızıntısını önlemek için iç yüzey ektogeçirmez bir kaplama ile kaplanır.

TCAE temsilcilerinden alınan belgeler ve ifadeler, SCP-2176'da kullanılan ektoplazmanın, başta "Fabrika" (GoI-010) olarak bilinen İlgi Grubu olmak üzere bir dizi üçüncü taraf tedarikçiden temin edildiğini göstermektedir. Yapılan analizler, Fabrikadan temin edilen ektoplazmanın A Sınıfı ve -B Sınıfı ektomorflardan oluştuğunu, diğer tedarikçilerden temin edilen ektoplazmanın ise değişen miktarlarda Sınıf B, -C ve -D ektomorflarından oluştuğunu ortaya çıkardı. TCAE'nin bu durumdan habersiz olduğu düşünülüyor. bu gerçek.

TCAE, SCP-2176'yı daha ucuz, daha güvenli ve daha uzun ömürlü yeni bir floresan ampul türü olarak pazarladı. Ancak bu ampuller, içlerinde A sınıfı ektomorfların bulunması nedeniyle tehlike oluşturuyordu. Bir SCP-2176 ampulü parçalandığında içindeki ektomorflar çevreye yayılır. Bu gerçekleştiğinde B, -C ve -D sınıfı ektomorflar güvenli bir şekilde dağılıp dağılırken, A sınıfı ektomorflar bölgede kalır ve genellikle elektrik arızaları dahil olmak üzere anormal olaylara neden olur.

Vakfın katılımı ve kontrol altına alma çabaları, evdeki elektrik çarpmalarının sayısındaki artışın ardından TCAE'nin SCP-2176'yı tüketicilere satmaya başlamasından yaklaşık altı ay sonra, 2006 yılında başladı. SCP-2176 ile nedensel bir bağlantı kurulduğunda Vakıf, TCAE'yi arızalı ampullerin geri çağrılması emrini vermeye ikna edebildi. Daha sonraki araştırmalar, tüm SCP-2176 ampullerinin yaklaşık %40'ında A Sınıfı ektomorfların varlığını ortaya çıkardı. Devam eden muhafaza, Hoffman Taşınabilir Elektro-Taumik Üniteler kullanılarak MTF Mu-13 ("Hayalet Avcıları") tarafından gerçekleştiriliyor.

Ek Belge 2176-1: TCAE o zamandan beri Fabrikayı tedarikçi olarak kullanmayı bıraktı ve parateknoloji içeren ürünler için Vakfın güvenlik standartlarına ve pazarlama kurallarına uymayı kabul etti. Bu, normalliği sürdürmenin TCAE'yi faaliyetlerini durdurmaya zorlamaktan daha ucuz ve daha güvenilir bir yöntem olduğu düşünülüyor. Bu anlaşmanın bir parçası olarak TCAE, gelişmiş Kardec Sayaçlarından başlayarak Vakfa gerekli parateknolojinin belirli parçalarını da sağlamaya başlayacak.

Dipnotlar

1. 1999 yılında Prometheus Laboratuvarlarının birkaç eski çalışanı tarafından kurulan, anormal teknolojinin tüketici uygulamalarına odaklanan bir parateknoloji şirketi.
2. Normal şartlarda şeffaf olan ve oda sıcaklığında buharlaşan yarı bedensel bir sıvı. Bir elektrik akımına maruz kaldığında, ektolüminesans olarak bilinen bir süreçte görünür dalga boyunda fotonlar yayar.
3. Ektomorflar, bazen canlı bir organizmanın ölümüyle oluşan, ektoplazmadan oluşan anormal varlıklardır. Daha az klinik dilde bunlara genellikle hayalet denir.
4. Ektomorflar zeka ve eylemlilik (fiziksel eylemde bulunma yeteneği) temel alınarak sınıflandırılır. Yalnızca A Sınıfı ektomorflar hem zekaya hem de eylemliliğe sahiptir. B Sınıfı zekaya sahiptir ancak eylemliliğe sahip değildir, C Sınıfı etkinliğe sahiptir ancak zekaya sahip değildir ve D Sınıfı da ikisine de sahip değildir.
5. Ektomorfları tespit etmek için ektolüminesans kullanan cihazlar.