SCP-2207
rating: 0+x

Madde #: SCP-2207

Nesne Sınıfı: Güvenli

Özel Saklama Prosedürleri: SCP-2207, köpük dolu küçük bir karton kutuda, standart bir güvenli-sınıf depolama dolabında saklanacaktır (test yapılmadığında.). SCP-2207 ile yapılan bütün testler Kapsama Laboratuvarı 8803’te gerçekleştirilecektir. Testlerden sonra, Kapsama Laboratuvarı 8803 arındırılıp hasar gözlemi yapılacaktır.

Test 42’den itibaren, SCP-2207-1 örneklerinin içerisinin D-Sınıfı ve/veya Vakıf personeli tarafından keşfi, test içeriği fark etmeksizin yasaktır.

Kaza 2207-01’den itibaren, SCP-2207’yi içeren bütün testler süresiz ertelenmiştir.

Açıklama: SCP-2207, ████ markalı bir kullan-at plastik bıçaktır. Testler, SCP-2207’nin anormal özellikleri dışında diğer anormal olmayan plastik bıçaklardan bir farkının olmadığını göstermiştir.

SCP-2207’nin keskin tarafı minimum 6 m/s’lik bir hıza ulaştığında, yerel zaman-mekanı bozarak rastgele bir alternatif evrene açılan bir yarık oluşturur. Bu yarıklara SCP-2207-1 adı verilir.

SCP-2207-1 örnekleri dış etkiye maruz kalmadan yaklaşık 5 dakika açık kalmaktadır ve yarığın uzunluğu da SCP-2207’nin 6 m/s’de veya üstünde hareket ettiği uzunluğa eşittir. Örnekler sabit durmaktadır ancak kenarlarından çekilerek genişletilebilmektedir. Örneklerin açık kaldığı zaman, örneğin açıklığına herhangi bir maddenin konmasıyla arttırılabilir, ancak 24 saat sonra örnek zorla kapanıp arasındaki maddeye zarar vermektedir.

Keşif Günlüğü 2207-1: Bu kısmı takip eden günlük, kısmi ve kısaltılmış keşif günlüğüdür. Bütün günlükler, testler ve kurtarılan materyal için lütfen Doküman 2207-24’e bakınız. Bütün testlerde, mekanik bir kol SCP-2207-1 örneğini açmak için kullanılmış ve SCP-2207-1 örneği bir set metal destek ile açık tutulmuştur. Sonradan berlirlendiği üzere, SCP’ler tarafından erişilebilen SCP-1165 de dahil olmak üzere en az üç farklı alternatif gerçekliğin SCP-2207 ile daha önceden yapılan testlerin sonucu olabileceği ortaya çıkmıştır.

Olay 2207-01: 19██-10-16 tarihinde, takip eden mektup Bölge-██’in yönetimine gönderilmiş olarak bulunmuştur:

İLGİLİ KİŞİLERİN DİKKATİNE

YAKIN ZAMANDA OLAN BİRDEN ÇOK YGGDRASIL-BOZULMASI OLAYLARI ORGANİZASYONUNUZ SCP Vakfı’NA BAĞLANMIŞTIR. BU OLAYLAR ÖNCESİNDE EVREN 8d57-fE2ξ-D'NİN (ORGANİZASYONUNUZUN BULUNDUĞU EVREN) ÇOKLU EVREN SEYAHAT KAPASİTESİNİN AZ OLDUĞU BİLİNDİĞİNDEN DOLAYI, ORGANİZASYONUNUZ TARAFINDAN GERÇEKLEŞTİRİLEN HAREKETLERİN KÖTÜ AMAÇ OLMADAN VEYA SONUÇLARI HAKKINDA TAM BİLGİ SAHİBİ OLMADAN YAPILDIĞINA İNANILMAKTADIR.

BU SEBEPTEN DOLAYI BU YAZIŞMA ████████ TARAFINDAN YASALAR DAHİLİNDE BİR DURDURMA VE VAZGEÇİRME UYARISI OLARAK KABUL EDİLMEKTEDİR. ORGANİZASYONUNUZ TARAFINDAN BİR YGGDRASIL-BOZULMASI OLAYINA KATKI SAĞLAYAN YENİ HAREKETLER AŞAĞIDAKİ BİR VEYA BİRDEN FAZLASINA SEBEP OLABİLİR:

  • EVREN 8d57-fE2ξ-D’NİN VE SAKİNLERİNİN RESMİ OLARAK KINANMASI
  • YGGDRASIL-BOZULMASI OLAYI BAŞINA Φ87,000,000.00’A ÇIKABİLEN PARA CEZASI
  • YGGDRASIL-BOZULMASI OLAYI BAŞINA EN AZ ÜÇ BİN (3000) YILDIZ DOLAŞIMI HAPİS CEZASI
  • ████████ SİLAHLI KUVVETLERİ TARAFINDAN ENGELLENME
  • EVREN 8d57-fE2ξ-D’E ZORLA YGGDRASIL-BOZULMASI OLAYI AÇILMASI

SİZİN KOLAYLIĞINIZ İÇİN, YGGDRASIL-BOZULMASI OLAYLARININ ALGILANDIĞI TARİH VE ZAMANLARIN BİR LİSTESİ EKLENMİŞTİR. BU YASAL UYARIYA UYULMASI İÇİN BU LİSTEYE BAŞVURMAKTAN ÇEKİNMEYİN.

İŞBİRLİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİZ.

İMZA
Sigma-Xotoxin, ÇOKLU EVREN KAZALARI OFİSİ.

Bu mektup alındıktan sonra cevap olarak bütün testler durdurulmuştur. 2015-08-03 itibariyle Sigma-Xotoxin varlığı veya ████████ tarafından başka yazışma alınmamıştır.