SCP-2312
rating: 0+x
TRNC_location.png

SCP-2312'nin etki alanı yeşil renk ile işaretlenmiştir

Madde #: SCP-2312

Obje Sınıfı: Keter

Özel Saklama Prosedürleri: Mobil Görev Gücü Tau-20 ("Türk Keşif Araştırması") SCP-2312 örneklerini belirlemede görevlidir. Belirlenen SCP-2312 örneklerine sahip bölgeler, Kıbrıs Türk Barış Gücü Komutası eğitim alanı adı altında kordon altına alınacaktır. Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti' (KKTC)1 hükümeti ile işbirliği altında, uygun karşı-Ekstranormal olay önlemleri tüm 2312-Eris olaylarına karşı yürürlüğe sokulacaktır.

Güncelleme (05/05/2004): KKTC'nin de facto olarak talep ettiği mevcut sınırlara dayalı egemenliği tanınacak.

Açıklama: SCP-2312, Girne Dağları yüzeyinde bulunan ve "Kral Pan" (SCP-2312-A olarak anılacaktır) adlı bir kişiye atıfta bulunan bir dizi oyma anlamına gelmektedir, örnekler genellikle ayda bir kez ortaya çıkar. SCP-2312 örnekleri Koini Yunancası ile yazılmış ve SCP-2312-A'dan gelen kararlar ile şekillendirilmiştir. SCP-2312-A'nın kimliği ve varlığı kesin olarak tespit edilemese de, "Tüm Kıbrısların Krallığı" üzerinde egemenlik iddiasında bulunan bir hükümdar olduğu söylenebilir.

Bir SCP-2312 örneği ortaya çıktığında, ona karşılık gelen bir Olağanüstü Olay meydana gelecektir (2312-Eris Olayı olarak tanımlanmıştır). Tüm 2312-Eris Olayları KKTC'nin kontrolündeki bölgelerde konumlanır. SCP-2312'nin uzaklaştırılması, 2312-Eris Olaylarının gerçekleşmesini engellemez. Aşağıda SCP-2312 varlıklarının birkaç örneği ve bunlara karşılık gelen 2312-Eris Olayları yer almaktadır; derleme Seviye ≥3/2312 izni ile sınırlandırılmıştır.

Tercüme Edilmiş Alıntı 2312-Eris Olayı Kapak Hikayesi
"…Tüm Kıbrıslar benim altımda birleşecek ve çarpık erkek kardeşimin tekil Kıbrıs'ı küçük bir krallık haline gelecek…"2 N/A N/A
"…tüm Kıbrıslar et yesin…" KKTC şehirlerinin üzerine birden balık yağmaya başlar. Bir Akdeniz tropikal benzeri kasırga uydurması.
"…yardımcımın kutsal yazıları – kim bana sonsuzluğu verdi – tüm Kıbrısları yönetmek…" "Cennetsel Boynuz Eşyaları" reklamları tüm KKTC hane halkına gönderildi. Tanıtım dublörü yazar ██████ ████████.
"…uçan kuşlar – aldatıcı kardeşimin zevki – devrilecek…" KKTC kontrolündeki topraklardaki tüm kuşlar kanat kasları üzerindeki kontrolü kaybetti. Tahmini █,███ kuş majör travma nedeniyle öldü. Kuş kas hastalığı uydurması.

██/██/1992 tarihinden itibaren meydana gelen 2312-Eris Olayları ilk olarak bireysel Ekstranormal Olaylar olarak sınıflandırıldı. SCP-2312 belirtileri ve 2312-Eris Olayları arasında bir nedensellik ilişkisi keşfedilince ██/██/1998 tarihinde SCP-2312'ye göre sınıflandırıldılar.

Ek 2312-1: "Cennetsel Boynuz Eşyaları" ilanından alıntı

Aile mirasınız kısa sürede bitti mi? Üçüncü boyutu aşan topraklara yatırım yapmak ister misiniz? Daha yeşil çayırlar sonsuz! Cennetsel Boynuz Eşyaları'nda arazinin boyutlarası edinimini ve mülkiyetini garanti altına almak için geniş bir hizmet yelpazesi sunuyoruz.

Ek 2312-2: Kıbrıs, Yunan, Türk ve KKTC hükümetleri ile müzakereler yapıldıktan sonra aşağıdaki test gerçekleştirilir.

Aşama A Aşama B
Prosedür █████ üzerindeki egemenlik3 20/04/2003'ten 20/04/2004'e kadar KKTC'ye geçirildi. 20/04/2004'ten sonra, █████ tekrar Türk egemenliğine döndü.
Sonuçlar 2312-Eris Olayları █████'da ortaya çıktı. 2312-Eris Olayları █████'de sona erdi.
Analiz SCP-2312'nin etki alanı görünüşe göre KKTC'yi ilgilendiren toprak ve egemenlikle ilgili değişiklikleri barındıracak şekilde değişim gösteriyor. Statüko durumuna göre bakım isteği.