SCP-2539
rating: +3+x
highway.jpg

SCP-2539

Madde #: SCP-2539

Nesne Sınıfı: Öklid

Özel Saklama Prosedürleri: SCP-2539 yol çalışması adı altında ulaşıma kapatılmıştır. Vakfın güvenlik personeli SCP-2539'a erişmeye çalışan sivillerin gözetlenmesi ve müdahale etmesi için görevlendirilmiştir.

Açıklama: SCP-2539 Rhodehampton, Yeni Güney Galler yakınlarında bulunan 3.1 kilometrelik bir yoldur. SCP-2539 üzerinden herhangi bir motorlu taşıt ile geçmeye çalışan şahıslar beş yüz metre ilerledikten sonra kaybolduğu ve yedi ile sekiz saat sonra yolun diğer bitiminde yeniden ortaya çıktıkları gözlemlenmiştir. Geri döndükten sonra şahıslar, önüne geçmek için gerekli malzemeler sağlanmasına rağmen şiddetli susuzluk ve sıcaklık çarpması belirtileri göstermişlerdir.

SCP-2539'un ana anormalliğinden etkilenenler yok oldukları andan beri SCP-2539 üzerinde gittiğini rapor etmiştir ve bütün raporlar şahısların "Miriam Wells" adında bir figür için durduklarını göstermektedir. Dış görünüşü için yapılan tanımlamalar, 2009 yılının sonlarında rutin devriyesi esnasında ortadan kaybolan karayolu devriye memuru Miriam Wells ile eşleşmektedir. Şahsın genellikle sivil kıyafetler giyip yoldan geçen şahıslara yol tarifi sorma girişiminde bulunduğu rapor edilmiştir.

Gözlemlenen durumların ufak bir kısmında, şahıslar kadını ikna edip araçlarına aldıklarını rapor etmiştir. Bu şahıslar daha sonra, araçlarının depo kısmında ağır şekilde kavrulmuş ve çözünmüş insan eti bulduğunu rapor etmişlerdir. Bunun kaynağı bilinmemektedir.