SCP-2851
rating: 0+x
300px-Color_icon_red.jpg

Aşılama Resmi

Madde #: SCP-2851

Nesne Sınıfı: Güvenli

Özel Saklama Prosedürleri: Bölge-47'deki 9.cu Kanadın bütün duvarları kırmızıya boyanacaktır.
Bölge 47'de çalışan personel en az bir parça kırmızı kıyafet giymeye, evlerini ve işyerlerini kırmızı renk ile dekore etmeye teşvik edileceklerdir.
SCP-2851 ile ilgili bütün belgeler kırmızı bir yazı içermek veya kırmızı bir arka plana sahip olmak zorundadır.

Açıklama: SCP-2851 Bölge-47'nin 9.cu Kanadını ve SCP-2851'in Kırmızı olmayan dökümanlarını etkileyen anormal bir olgudur.
Bunlardan herhangi birine maruz bırakılan denekler sürekli olarak onlarla konuşan bir ses halüsinasyonu duyacaklardır. (SCP-2851-1)
Halüsinasyonlar bir saatten iki güne halisinasyon maruziyetinin sonuna kadar sürecektir.

SCP-2851-1 denekleri kleptoman dürtüler uygulamaya, cinsel ilişkiye girmeye, ölümüne tahrik duellosu yapmaya, "Taros'Zedbreet" olduğu idda edilen bir tanrı için kan kurban törenleri yapmaya teşvik edecektir.

SCP-2851-1 kırmızı rengi tarafından kolaylıkla avutulabilir. Kırmızı bir madde veya obje sunulduüında, SCP-2851-1 deneğe onun güç gösterisi, diriliği, ve kanasusamışlığından dolayı iltifat eder,ve bunu takiben geçiçi bir süreliğine denek ile etkileşimi kesilir.
SCP-2851 aktif iken, sabit bir şekilde kırmızıya maruz bırakılmasının konuşma sıklığını azalttığı, ve denekler üzerinde anormal olmayan negatif psikolojik etkilerinin azaldığı gözlemlenmiştir.