SCP-297
rating: 0+x
Rabbit_Vibrator_682_436364a.jpg

Ajan Beatrix Maddox SCP-297'nin nasıl güvenli bir şekilde tutulacağını gösteriyor

Eşya #: SCP-297

Nesne Sınıfı: Güvenli

Özel Saklama Prosedürleri: SCP-297 Site 19'da yüksek değerli eşya bölümünde standart bir kilitli kutuda tutulur. Standart pozitif-aksiyon savunma(patlayıcı, kimyasal, biyolojik ve memetik) standart çalışma prosedürüne göre her zaman meydanda bulunmalıdır. SCP-297'yi deneysel veya saha amaçları için kullanmak isteyen personeller bir adet Form-32 doldurmalı ve Araştırma ve Saklama liderine ibraz etmelidir.

Açıklama: SCP-297 plastikten yapılmış transparan bir vibratördür, yaklaşık olarak 30 cm uzunluğunda ve 5 cm kalınlığındadır. İnceleme, iç yapısının ağır bir şekilde değiştirildiğini ve standart 6V güç kaynağının cüzi miktarda plütonyumla çalışan küçültülmüş bir nükleer reaktöre çevrildiğini saptamıştır.

Ek olarak, standart açma-kapama/güç kontrolleri açma kapama düğmesi ve ikincil bir güç kadranından, 5 ayarlı bir düğmeyle değiştirilmiştir. Alttaki 4 güç ayarı (kapalı, düşük, orta, yüksek) bu türden cihazlar için normal seviyelerdedir, ve istenirse yapılma amacına uygun olarak kullanılabilir.

En yüksek güç ayarına çekildiğinde ("intihar" olarak geçen), SCP-297'nin titeşme frekansı hızlıca 200.000 kHz'ye yükselir. Eğer cihazın üst kısmı herhangi bir katı maddeye dokundurulduğunda, SCP-297 frekansını dokunduğu nesnede pozitif harmonik geri bildirim döngüsüne sebep olacak şekilde ayarlar, altmış saniye içinde temas kesilmezse SCP-297 dokunduğu nesnenin tüm kohezyonunu kaybetmesine sebep olur. Bu her zaman temas kurduğu organizmaların ölümüne sebep olur.

Deneyler, SCP-297'nin bir metrelik beton kübünü on saniye içinde toza çevirebildiğini saptamıştır. Bunun olma süresi materyalin yoğunluk ve harmonik özelliklerine göre değişir.

Ek belge: Bulunması: SCP-297 Los Angeles, California'da ██-██-████ tarihinde otuz katlı bir apartmanın park yapısında bulunmuştur. Görgü tanıklarına göre, cihaz binanın tüm kuzeybatı cephesinde 30. kattan başlayarak bir bakım işçisinin cihazı kapatarak etkisizleştirmesine kadar kat kat, tüm binaya dikey bir delik oymuştur. Tüm tanıklar gözaltına alınmış ve A-Sınıfı amnestik verilmiştir. Büyük bir miktarda organik bulamaç (sonradan sıvılaşmış insan vücudu olarak adlandırılan) cihazın binaya zarar vermeye başladığı otuzuncu katta bulunmuştur.