SCP-3062
rating: +1+x
sand.jpg

SCP-3062'nin bilinen ilk fotoğraflarından biri, 20. yüzyılın başlarında çekilmiştir.

Madde #: SCP-3062

Nesne Sınıfı: Keter

Özel Saklama Prosedürleri: SCP-3062 şu anda bilinen hiçbir yöntemle muhafaza edilememektedir. Saklama Prosedürleri, dezenformasyon ve SCP-3062'yi izlemekle sınırlıdır. SCP-3062 ile karşılaştıktan sonra hayatta kalan kurbanlara, yaşadıklarının dehidrasyon ve yüksek sıcaklıktan kaynaklanan halüsinasyonlar olduğu söylenmelidir. Bu açıklamaya inanmayı reddeden SCP-3062 kurbanlarına amnestik uygulanmalıdır.

Sahra'da tek başlarına kaybolduğu bilinen siviller, SCP-3062 ciddi psikolojik hasara veya strese neden olmadan önce bulunmalı ve kurtarılmalıdır. Cezayir, Çad, Mısır, Libya, Mali, Moritanya, Fas, Nijer, Batı Sahra, Sudan ve Tunus ve ayrıca tüm harici kurtarma güçleri, SCP-3062'nin varlığına ilişkin bilgileri en aza indirmek için kayıp bireylerin kurtarılmasına dahil olmamalıdır.

Açıklama: SCP-3062, Sahra'da yaşayan bir varlığın atamasıdır. SCP-3062 çoğunlukla 20'li yaşlarının başında Mısır kökenli bir erkek olarak tanımlanmaktadır. SCP-3062'nin İngilizce, Fransızca, Arapça, Hintçe ve Almanca dahil olmak üzere birçok dili anlayabildiğine inanılmaktadır. Varlık, ileri derecede bir şekil değiştirme yeteneğine sahiptir ve boyutunu ve görünümünü neredeyse anında değiştirebilmektedir.

SCP-3062, Sahra Çölü'nde kaybolan veya yollarını kaybeden bireylerin önünde belirmektedir. SCP-3062'nin onları hedeflemesi için bireyler yalnız ve yerde olmalıdır. Kayıp bir bireyi hedefledikten sonra, SCP-3062 görünüşte onlarla "dalga geçecektir". Diğer benzer eylemlerin yanı sıra, bireylerin akrabalarına dönüşmek, sahte yiyecek ve su vermek ve nehir halüsinasyonları yaratmak, bilinen davranışlardandır. SCP-3062, bireyleri yalnızca Sahra'dan ayrıldıklarından, başka bir bireyle bir araya geldiklerinden veya öldüklerinden sonra yalnız bırakacaktır.

SCP-3062'nin ayrıca küçük yerel gerçeklik bükme yeteneklerine sahip olduğuna inanılmaktadır. SCP-3062 nesnelerin halini1 değiştirebilmektedir. SCP-3062 bu yetenekleri "dalga geçmenin" etkisini arttırmak için kullanmaktadır. SCP-3062'nin eylemlerine maruz kalmış bireylerin yaklaşık %93'ü ciddi şekilde psikolojik hasar görmüştür.

Ek: Aşağıdaki, İngiliz Hava Kuvvetleri pilotu James ██████'in kurtarılmış günlüğüdür. James ██████'in uçağı 1942'de bilinmeyen bir teknik arıza nedeniyle Kuzey Çad'da düştü. Günlük, bir motor kılavuzuna yazılmıştı.

Ek 2: Aşağıda en dikkate değer D-Sınıfı deneyinin bir özeti bulunmaktadır. Özet, dikkate değer kayıt alıntıları içermektedir.

Ek 3: Mısır Sahrası'na yapılan alakasız bir Vakıf seferi, yaklaşık 3000 yaşında olduğuna inanılan bir yapı ortaya çıkardı.

ruins.jpg

Keşfedilmiş yapı

Yapı, eski Mısır kökenliydi ve ilk başta bir ibadet yeri gibi görünüyordu. Personel, yapının yeraltı kısmına girdikten sonra görünüşe göre bir mücadelenin gerçekleştiği bir alan buldu. Ortada, mumyalanmış cesetlerle çevrili büyük bir tabut benzeri yapı yatıyordu. Cesetlerin hepsinde olağandışı yara izleri vardı - örneğin, bir gövdede kurşundan oluşan bir göğüs kafesi vardı. Tabutun kapağı odanın birkaç metre ötesinde bulunmuştu.

Duvarda birkaç satır hiyeroglif vardı. Bu hiyerogliflerin büyük bir kısmı okunaksızdı. Personel mümkün olduğu kadar çevirmiştir. Çeviri aşağıda bulunmaktadır.

Kırmızı kapıdan [OKUNAKSIZ] buraya gömülmüştür

[OKUNAKSIZ] her yerde [OKUNAKSIZ] ve acıya neden oldu

Erdemlilerin [OKUNAKSIZ] ordularını fethetti

[OKUNAKSIZ] sonsuza kadar bu kumlara lanetlendi

Keşiften kısa bir süre sonra, SCP-3062 yapının dışında ortaya çıktı. Personel, SCP-3062'yi engelleyemedi ve varlık yapıyı kuma çevirerek yok etti. Çok sayıda personel ağır yaralandı.