SCP-3302
rating: +1+x

Nesne #: SCP-3302

Nesne Sınıfı: Güvenli

Özel Saklama Prosedürleri: SCP-3302 Bölge-42'deki Anormal Medya Kanadı'nda, Güvenli Saklama Kasası #86'da saklanmalıdır. 16/02/2018 tarihinden itibaren, yapılacak bütün testler Seviye 4/3302 onayı verilene kadar ertelenmiştir.

Açıklama: SCP-3302, "The Office" adındaki televizyon sitcom programının Amerikan versiyonunun birinci sezonunu bulunduran bir DVD'dir. Özellikle, aktör John Krasinski tarafından "Diğerleri başaramazsa, iki tarafa da zevzeklik et." şeklinde itham edilmiştir. Bunun kendi canlandırdığı karakterin bilinen "The Jim Bakışı" tepkimesine referans olduğu düşünülüyor.

SCP-3302'nin anormal özellikleri bir insan tarafından izlendiğinde ortaya çıkar. Ekranda belirecek ilk "Jim Bakışı" sahnesinden sonra, izleyiciler farkında olmadan ve kontrolsüzce aynı sahneyi canlandıracaklardır. Kendisine söylenmedikçe şahıslar fark etmeden bu tepkiyi vermeye devam eder; şahıslara bu tepkimeyi sürekli hatırlatmak, kendini kontrol eksikliğinden kaynaklı anormal-olmayan duygusal stres bozukluğuna yol açabilir.

Röportaj Kaydı:

Şahıs: D-3086 (SCP-3302'nin sahibi)
Röportör: Araştırmacı Evans

[KAYIT BAŞLANGICI]

Evans: Bugün nasılsın D-3086?

D-3086: En azından buradaki yemek evsizler barınağındakinden daha iyi.

Evans: Bunu duyduğuma sevindim. (Evan'ın saati öter.) Oh, bir saniye… Ayakkabılarımı ters giymişim, ama sıkıntı yok çünkü zaten iki sol ayağım var; her türlü doğru giymiş oluyorum.

D-3086, Araştırmacı Evans'ın sol tarafına bakar. Sonra dikkatini yeniden Araştırmacı Evans'a verir ve konuşma devam eder…

D-3086: Evet, yani?

Evans: Öylesine dedim. Geçmiş araştırmamız daha yeni evsiz kaldığını gösteriyor. Sebebini anlatabilir misin?

D-3086: Ben de bir bilsem… Her şey gayet normaldi, fakat günün biri karım yaptığım her şeye karşı bana sinirlenmeye başladı. Ağzımı bile açmadığım halde, sürekli onunla dalga geçtiğimi düşünürdü ve o kadar gözü döndü ki beni o koduğumun evinden attı! Ben de gitmeden ne alabiliyorsam alıp sokaklarda boş boş gezindim.

Evans: Evet, seninle birlikte bulduğumuz eşyaların. (Evan'ın saati öter.) Bu arada, Star Wars: Episode one bütünün serinin en iyisi değil mi sence?

D-3038 hafifçe Araştırmacı Evans'ın sağına bakar. Sonra dikkatini yeniden Araştırmacı Evan'a verir ve konuşma devam eder.

D-3086: Hayır, değil. Ama ne alaka şimdi?

Evans: Pardon, öylece aklıma esti. Lütfen devam et, eşin seni kovduktan sonra ne oldu?

D-3086: Bir süre boyunca, öylece sokaklarda dolaştım, fakat nereye gitsem, insanlar iki kelam edip sanki ayyaşmışım gibi sinirlenip tepki gösterdiler bana. Hiçbir şey yapmadığım halde hem de! Çorba kuyruğunda bana yaklaşan sizin şu ajan eleman bile şerefsizlik yaptı.

Evans: Bunu duyduğuma üzüldüm. Burada kalırken seni rahatlatmak için yapabileceğimiz bir şey var mı?

D-3086, Araştırmacı Evans'ın sağına bakar.

D-3086: Hücremi mi kastediyorsun?

Evans: Aynen öyle.

[KAYIT SONU]

Ek 02/16/2018: Herhangi bir saklama ihlali yaşanmadığı halde D-3086'nın yastığının altında bir mektup bulundu. Mektupta yazanlar:

AMANTANRIM ████ NE ZAMAN KAMERAYA DÖNSE KENDİMDEN GEÇİYORUM ÇOOOOOOOK HARİKA ONUN EN BÜYÜK HAYRANIYIM ██████CON BAŞLADIĞINDA ████-██████'A UĞRAMASI İÇİN SABIRSIZLANIYORUM

-[Okunamayan yazı]

Gerçek Dışılık Departmanı tarafından çok boyutlu "izleyiciliğin" mümkünatı ve dalları araştırılana kadar SCP-3302 ile yapılacak testler ertelenmiştir.