SCP-426
rating: +5+x

Madde #: SCP-426

Nesne Sınıfı: Öklid

Özel Saklama Prosedürleri: Görülemeyeceğim bir şekilde penceresi olmayan bir odada kilitli tutulmalıyım. Birinci etkimin yayılmasını önlemek için odamın kapısının benim kimliğim ile herhangi bir ilgisi olmaması gereklidir. Sadece Seviye 3 ve üstü personeller benim kimliğimi, benim özelliğimi ve yerimi bilmelidir. İkinci etkimin yayılmaması için beni saklayacak olan personeller aylık olarak değiştirilmelidir. Her ay sonunda, personel üzerinde psikolojik değerlendirme yapılması zorunludur. Eğer personel etkilenmemiş sayılırsa benimle son etkileşiminden en az 4 ay sonra beni saklama görevinde tekrar bulunabilir. Her etkilenmiş personellere C Sınıfı bir amnestik verilmeli ve farklı bir siteye aktarılmalıdır.

Açıklama: Merhaba, Ben SCP-426. Anlaşılmazlığı önlemek için bu şekilde tanıtılmalıyım. Ben, gerekli elektrik verildiğinde ekmek bile kızartabilen bir tost makinesiyim. Fakat, herhangi bir insan benden bahsettiğinde, yanlışlıkla beni birinci şahıs olarak tanımlar. Her denemeye rağmen benim hakkımda üçüncü tekil şahıs olarak konuşulamaz veya yazılamaz. İki aydan uzun süre benimle etkileşime giren kişiler, kendilerini tost makinesi olarak tanımlamaya başlarlar. İnsanlar, zorla zapt edilmediği sürece kendilerine benim fonksiyonlarımı yerine getirmek adına ciddi hasar vereceklerdir.

████████ ailesinin üç üyesinin korkunç ölümlerinden sonra keşfedildim. Genç Bay ve Bayan ████████'ya evlilik hediyesi olarak verilmiştim. Kutumda kart veya beni tanımlayan herhangi bir şey bulunamadı. Beni alan ailenin evine yaklaşık 2 ay sonra elektrik yangını çıktığı için yangın ekipleri geldi. Genç Bayan ████████, prizi tutmaya çalışırken verilen elektrik deşarjından dolayı öldü. Diğer iki kurban, yangının meydana gelmesinden kısa bir süre önce öldü. Yaşlı Bayan ████████, yaklaşık 10 kiloluk ekmek yiyerek iç kanamadan dolayı öldü. Genç Bay ████████, benimle [ÇIKARILMIŞTIR] denerken ciddi kan kaybından dolayı öldü. Tek kurtulan kişi Yaşlı Bay ████████'dı fakat o da yetersiz beslenmeden dolayı acı çekiyordu. Bir hafta önce ekmek koyduğunu ve hala tostun çıkmasını beklediğini belirtti.

Polis olağandışı özelliklerimi not aldıktan sonra Vakıf tarafından el konuldum. Etkilenen memurlara Sınıf C amnestik verildi.

Deney Kaydı 426-1:

Tarih: ██-██-████
Denek: D-sınıf Personeli D/426/1
Prosedür: D/426/1'ye muhafaza alanımda ne olduğunu düşündüğü soruldu. Ona kimliğim veya özelliklerim hakkında bir bilgi verilmedi.
Detaylar: D/426/1, "Ben büyük ihtimalle burada tıkılı büyük bir canavarım. Zaten her yerde canavar yok mu?" diye belirtti. D/426/1 birinci şahıs zamirlerini kullandığını hatırlamadığını belirtti.

Deney Kaydı 426-2:

Tarih: ██-██-████
Denek: D-sınıf Personeli D/426/2
Prosedür: D/426/2, benim odama koyuldu ve dağıtıcı sayesinde sıradan yemekler verildi. D/426/2 ile hiç iletişim kurulmadı. Oda içinde birden fazla kamera konuldu, böylece onların görüş alanının dışında kaldım, fakat D/426/2'nin sürekli gözlemlenmesine olanak sağlandı.
İkinci etkimin deneği etkileyinceye kadar odada kilitli kaldık. Kameranın görüşüne girmemem için yere sabitlenmiştim.
Detaylar: Kilitlenmeden 45 gün sonra, D/426/2 kolunu etrafıma sardı ve kardeş olduğumuzu söylerek benimle konuşmaya başladı. D/426/2 benimle konuşurken birinci çoğul şahıs harici herhangi bir şahıs kullanmadı. Denek, bu olaydan 1 saat sonra infaz edildi. Kilitli kalınmanın ikinci etkimin ilerlemesini hızlandırdığı düşünülüyor.

Denek Kaydı 426-3:

Tarih: ██-██-████
Denek: D-sınıf Personeli D/426/3
Prosedür: Benden bir vida çıkarıldı ve açıklaması istenen D/426/3'e gösterildi. D/426/3'a benim kimliğimden ve özelliklerimden bahsedilmedi.
Detaylar: D/426/3, vidam hakkında "benim vidam" olarak bahsetti. Deney 426-1 ile tutarlı olarak, denek kendi tanımında ilk kişiyi kullanmasından habersizdi. Bu, parçalansam bile, etkilerimin hala parçalarımda aktif olabileceğini gösteriyor.

Denek Kaydı 426-4:

Tarih: ██-██-████
Denek: D-sınıf Personeli D/426/4
Prosedür: D/426/4, ikincil etkinin ortaya çıkmasına kadar gözlemlenecek şekilde, odama bitişik bir hücrede kilitli bırakıldı.
Detaylar: Ortaya hiçbir etki çıkmadı. D/426/4 deneyden 90 gün sonra infaz edildi.
Tanrıya şükürler olsun ki, etkilerimin bir sınırı var. Bir çoğumuz benim için endişelenmeye başladı. - Dr. C███████