SCP-527
rating: +1+x
fish.png

SCP-527.

Nesne #: SCP-527

Nesne Sınıfı: Öklid

Özel Koruma Prosedürleri: SCP-527 Site-19'da standart bir insansı canlı evinde tutulmaktadır. Diğer koruma prosedürlerine ihtiyaç duyulmamaktadır.

Açıklama: SCP-527 Puntius semifasciolatus, ya da Altın Barb Balığı kafası dışında hiç bir biyolojik anormalliği olmayan, 1.67 cm boyunda, insanımsı bir erkektir.

SCP-527'nin başka bir anormal özelliği yoktur. SCP-527'nin kafası aynı anormal-olmayan bir insan kafası gibi çalışmaktadır. SCP-527 normal bir insan gibi konuşabilir. Sol ayağının altında "Dr. Wondertainment'in Küçük baylarından ® , Bay Balık." yazan bir dövme bulunmaktadır

Keşfi: SCP-527 Boston'da 2002 yılında vakıf ajanları tarafından bulundu, 2004 yılında ise Site-19'a taşındı.

Ek belge 527.1: İlk Görüşme

[KAYDI BAŞLAT]

Dr. Baker: Şimdiye kadarki iş birlikteliğiniz için teşekkür ederiz, SCP-527. Bu görüşmeyi sadece beklemediğimiz potansiyel anormallikleri bulmak için yapıyoruz.

SCP-527: Pekala.

Dr. Baker: Başlangıç olarak, su altında nefes alma yeteneğine sahip misiniz?

SCP-527: Hayır.

Dr. Baker: Diğer balıklarla, ya da diğer deniz-esaslı canlılarla iletişim kurma özelliğine sahip misin?

SCP-527: Hayır.

Dr. Baker: Anlaşıldı. Bu durumunuzu ilk olarak ne zaman keşfettiniz? Bir şekilde farketmediğiniz bir balık tarafından ısırıldınız ya da hiç saldırıya uğradınız mı, ya da bir tür deniz-tabanlı bir ilahla karşılaştınız mı?

SCP-527: Hayır.

Dr. Baker: Ah…Pekala, doğduğunuzdan beri mi böyleydiniz?

SCP-527: Aynen.

Dr. Baker: Eh…Pekala. Sahip olabileceğinizi düşündüğünüz başka türlü anormal özelliğiniz var mı?

SCP-527: Elbette yok. Diğer elemana söylediğim gibi, bu kadar. Sadece bakıyorsun. Diğerlerinin hepsinde güzel şeyler var. Bense sadece balık kafalı biriyim.

Dr. Baker: Peki ya, yaratıcının seni neden böyle yapmış olmak isteyebileceğini biliyor musun?

SCP-527: Bilmiyorum.

[KAYIT SONU]

Ek Belge 527.2: Geri bulunmuş dosya

Not: Sorulduğunda SCP-527 bu belgeyi yazabilmişti.