SCP-895
rating: +3+x

Saklama Alanı 895-06 Canlı Görüntü (30 m)

Nesne #: SCP-895

Nesne Sınıfı: Öklid

Özel Saklama Prosedürleri: SCP-895 yaklaşık olarak 100 metre derinliğinde mühürlenmiş izole bir yeraltı saklama hücresinde tutulmaktadır. Hiç bir kamera, mikrofon ya da herhangi bir gözetim ekipmanı SCP-895'in 10 metre yarıçapındaki "Kırmızı Bölge"sine en az iki adet seviye 3 personelin kesin izni olmadan getirilemez.

Sitede herhangi bir psikolojik travma işareti ya da alışılmadık davranışlar gösteren her personel anında taranmalı, ve siteden kaldırılmalı ya da duruma göre imha edilmelidir.

Açıklama: SCP-895, █████ █████ Morgundan SCP Personeli tarafından ██/█/██ tarihinde Morgu gözlemleyen kameralardaki sıradışı görüntülerin bildirilmesi üzerine alınmış süslü, meşeden bir tabuttur. Morg çalışanları sorgulandığında, SCP-895'in nereden geldiği ve Morga nasıl taşındığını bilmedikleri gözlemlenmiştir. SCP-895'i açma girişiminde, bölgedeki ajanlar tabutun içinin boş olduğunu gözlemlemiştir; her nasılsa, canlı kamera görüntülerini izleyen gözlemciler [VERİ SİLİNDİ]. Yeni bir emre kadar, SCP-895 sürekli kapalı kalmalıdır.

SCP-895 50 metre yakınında çalışan video ve fotoğrafçılık ekipmanlarında gerçekçi, görünme süresi değişebilen ve sıradanlığı kameraların SCP-895'e olan yakınlığına göre değişebilen halüsinasyonlar ve görüntü bozuklukları yaratır. SCP-895'in en az 5 metre yakınından çekilen görüntüler çoğu kişide histeriye veya şiddetli psikolojik travmaya sebep olabilir. Bu bozunmalar fiziksel olarak 5 metre mesafede duran gözlemcilere görünmez.

Ek belge 895-01: SCP-895 kurtarma kaydı (██/█/██)'den alınan bir ses dosyası.

03:41L - Merkez: Takım Bir, burası merkez. Tüm siviller bölgeden boşaltıldı ve gözaltına alındı. Nesneyi yakalamakta ve hareket etmekte serbestsiniz.
03:41L - T1Lideri: Merkez, Takım Bir Lideri. Anlaşıldı, hareket ediyoruz.
03:43L - T1Lideri: Lobinin içerisindeyiz. Görüntü kontrolü.
03:44L - Merkez: Takım Bir, Emir. Görüntüyü alıyoruz…[duraklatma]…duvarlarda kan görüyoruz, lütfen onaylayın.
03:44L - T1Lideri: Negatif, Merkez, burası temiz. Anormal olan hiç birşey yok.
03:45L - Merkez: … gitti. Takım Bir, cisimde zihin kontrol özelliği bulunması muhtemel.
03:45L - T1Lideri: Anlaşıldı, Komuta. Takım Bir depoya doğru ilerliyor.
03:47L - T1Lideri: Depo alanındayız, nesne saptandı.
03:48L - Merkez: Aman Tanrım, hareket ediyor… Takım Bir, onayla nesne canlıymış ve hareket ediyormuş gibi görünüyor.
03:48L - T1Lideri: … Merkez, negatif, hareket görmüyoruz. Nesne normalmiş gibi görünüyor.
03:48L - T1Lideri: İki, aç şu tabutu.
03:48L - Silahların kurulmasını takip eden objenin açılmasının gıcırdama sesi.
03:49L - T1-2: Efendim, içi boş.
03:50L - T1Lideri: Merkez, Bir Lideri. Nesne boş gibi görünüyor.
03:51L - T1Lideri: Merkez, duyuyormusunuz?
03:51L - Command: Çığlık ve öğürme sesleri.
03:51L - T1Lideri: Merkez, duyuyormusunuz?!
03:52L - T1Lideri: Hassiktir, gidiyoruz. Kapat şunu!

Ek Belge 895-02: Kaza [VERİ SİLİNDİ] sonrası ve 3 personelin kaybından sonra, SCP-895'in Kırmızı Bölgesi 5 metreden 10 metreye çıkartılmış, ve önlem olarak güvenlik personelinin vardiyası 4 saat olacak şekilde azaltılmıştır.