SCP-902
rating: +1+x
box.jpg

SCP-902

Nesne #: SCP-902

Nesne Sınıfı: Keter

Özel Saklama Prosedürleri: SCP-902 Arktik üs Theta-12'ye gönderilmiştir, bu sitedeki tek SCP'dir. Bu sitede 50 adet güvenlik personelinin oluşturduğu bir takım çalışır. Şu anda SCP-902 üzerinde hiç bir araştırma yapılmamaktadır. SCP-902 hakkında sayısı dışındaki bilgi sadece seviye 3 ve altı çalışanlara sınırlanmıştır. SCP-902'nin varlığının bilgisi sadece bir kaç kıdemli çalışanın bilmesi zorunludur. Sadece bir adet O5'e her zaman SCP-902 hakkında bilgi sahibi olma izni verilmiştir. Arktik üs Theta-12'de güvenlik ihlali olması halinde, sitedeki hidrojen bombası uzaktan patlatılır. SCP-902 sürekli zamanı gelmeden önce gerçekleştirilen imha girişimlerine karşı korunmalıdır.

Açıklama: SCP-902 kabaca yetişkin bir insan kafası boyutundaki bir kutudur. Ölçüleri 30 cm x 15 cm x 19 cm'dir. Neredeyse 60 yıldır vakfın gözetiminde bulunsa da, kabaca 30 yıl önce kullanılan türden bir cephane kutusudur. SCP-902 kurşundan yapılmıştır. SCP-902' nin içerisindeki eşya bileşimi bilinmemektedir. SCP-902 bir "tikleme" sesi olarak tanımlanan bir ses çıkartır, ve bu sesi duyan herkes eşyanın geri sayım yaptığına ikna olur. Açıldığında, kutu boş gözükür. Her nasılsa, tikleme sesi devam eder, nesne geri sayıma devam eder. Kişisel etkileşimden, ya da bu raporu okuyarak SCP-902'nin farkında olan herkes, kutunun içinde ne varsa korkunç derecede tehlikeli olduğuna, ve daha önce olmamak üzere geri sayım bittiğinde nesnenin yok edilmesi gerektiğine inanır. SCP-902,'ye maruz kalan çalışanlar çoğunlukla kutuyu açıp kapamaya, içerideki nesneyi bulmaya çalışır.

Bir nesne yok. Bir nesne var. Yok edilmeli, geri sayım bittiğinde. Harika iş çıkartıyoruz. Durdurulmalıyız.