SCP-914
rating: +3+x
scp-heritage-v3.png
gears3a.jpg

Aktif olmadığı bir zaman diliminde SCP-914'ün en az karmaşık kısımlarından biri

Nesne #: SCP-914

Nesne Sınıfı: Güvenli

Özel Saklama Prosedürleri: Sadece bölge komutanlığına resmi bir başvuruda bulunmuş ve onaylanmış olan personeller SCP-914'ü çalıştırabilir. SCP-914, yanında daima iki muhafız personel bulunması suretiyle, her daim araştırma hücresi 109-B'de tutulur. 109-B'ye giren her araştırmacı tüm test süreci boyuca en az bir muhafız tarafından eşlik edilmek zorundadır. Yapılacak tüm testlerin bir listesi tüm görev başındaki muhafızlara verilmek zorundadır; bu listeden yapılacak yapılacak herhangi bir sapma testin sonlandırılması, araştırmacının 109-B'den zorla çıkarılması, ve bölge komutanlığının sağduyusunda uygulanacak resmi disiplin ile sonuçlanacaktır.

Uyarı: Şu noktada, herhangi bir biyolojik maddenin test edilmesine izin verilmemektedir. Döküman 109-B:117'e bakınız. Patlayıcı maddelere "Sert" seçeneğinin uygulanması tavsiye edilmez.

Açıklama: SCP-914 tonlarca ağırlıkta olup 18 metrekare genişliğinde bir alanı kaplayan ve vidalar, kayışlar, makaralar, dişliler, yaylar gibi etmenlerden oluşan büyük bir mekanizmadır. İnanılmaz derecede karmaşık olup, çoğu teneke ve bakırdan oluşan sekiz milyondan fazla hareketli parça içermektedir, ayrıca odun ve deri parçalar da gözlemlenmiştir. Gözlemler ve araştırmalar boyunca, "Seçim Paneli'ndeki" "Ana yay" dışında hiçbir elektronik düzeneğe rastlanmamışır. 3mx.2.1mx2.1m (1ftx 7ftx 7ft) ölçülerindeki iki büyük kabin, bakır borular yardımıyla SCP-914'ün ana gövdesine bağlı olup, "Girdi" ve "Çıktı" olacak biçimde etiketlenmişlerdir. Bunların rasında, küçük bir ok takılmış büyükçe bir düğme bulunuran bakır bir panel bulunmaktadır. Sert, Kaba, 1:1, Hassas, ve Çok Hassas sözcükleri düğmenin etrafındaki noktalarda konumlandırılmıştır. Düğmenin altında bulunan büyük bir "anahtar", "ana yay'ı" sarmak için kullanılır.

Bir nesen Girdi Kabin'ine yerleştirildiğinde, kapı kayarak kapanır, ve küçük bir zil sesi duyulur. Eğer düğme herhangi bir yöne çevrilmişse ve anahtar sarılmışsa, SCP-914 kabindeki nesneyi "düzeltecektir". Süreç boyunca enerji kaybı yaşanmaz, ve Çıktı Kabin'inin kapısı açılana kadar evrende donup kalıyor gibi gözükmektedir. Derinlemesine gözlemler ve yapılan testler SCP-914'ün bunu nasıl başardığını açıklayamamıştır; ve test amacıyla kullanılan hiçbir nesne, "düzeltme" süreci boyunca SCP-914'ün içinde bulurken gözlemlenememiştir. Süreç beş ila on dakika kadar sürmekte olup, düzeltilen nesnenin boyutuna bağlı olarak değişiklik göstermektedir.

Eklenti: 5/14: Dr. █████ Test Kaydı

Girdi: 1kg ağırlığında çelik (ayar: Sert)

Çıktı: Görünüşte lazerle kesilmiş olan, farklı boyutlardaki çelik parçalarından oluşmuş bir yığın.

Girdi: 1kg ağırlığında çelik (ayar: 1:1)

Çıktı: Toplam 1kg ağırlığında çelik vidalar

Girdi: 1kg ağırlığında çelik (ayar: Hassas)

Çıktı: Toplam 1kg ağırlığında çiviler

Girdi: 1kg ağırlığında çelik ( ayar: Çok Hassas )

Çıktı: Havaya çabucak karışan çeşitli gazlar, ve 50,000 derece sıcaklığa dirençli olup; hiçbir güçle kırılamayan ve bükülemeyen, ve neredeyse mükemmel oranında iletken ( 1.6x10-75 ρ ) olan, 1 gram miktarında tanımlanamamış bir metal.

Girdi: Dr. █████'a ait bir kol saati (ayar: Kaba)

Çıktı: 1 adet tamamen parçalara ayrılmış bir kol saati

Girdi: ███████'a ait bir cep telefonu (ayar: 1:1)

Çıktı: Farklı bir menşei ve modele sahip, farklı bir cep telefonu

Girdi: Bir adet standart Colt Python altıpatlar (ayar: Çok Hassas)

Çıktı: [VERİ ÇIKAIRLDI] Yukarıda adı geçen ████████████, ateş hattında bulunduran her türlü maddeyi atomlarına ayırdı. Obje yüksek yoğunlukta gamma ışınları içermekteydi.

Girdi: Bir beyaz fare (ayar: 1:1)

Çıktı: Bir kahverengi fare

Girdi: Bir şempanze (ayar: Hassas)

Çıktı: [VERİ ÇIKARILDI]

Girdi: 1 şempanze (ayar: Sert)

Çıktı: Oldukça kötü sakatlanmış olup, ezilme ve yüksek ısıyla kesilme izleri barındıran bir ceset

Döküman # 109-B:117: Dr.███ and Dr.███████ Test Kaydı

Girdi: Denek D-186, Kafkasya kökenli bir erkek, 42 yaşında, 108kg, 185cm boyunda. (setting: 1:1)

Çıktı: Koyu esmer, 42 yaşında, 100kg, 188cm boyunda bir erkek. Denek oldukça kafası karışmış ve heyecanlıydı. Denek güvenlik personeline saldırdı. Denek etkisiz hale getirildi.

Girdi: Denek D-187, Kafkasya kökenli bir erkek, 28 yaşında, 63kg, 173cm uzunluğunda. (ayar: Çok Hassas)

Çıktı: [VERİ ÇIKARILDI]. Denek test odasından kaçıp, Dr.███ and Dr.███████ ile birlikte sekiz güvenlik personelini öldürdü. Kilitleme başlatıldı. Denek devam eden kaçış teşebbüsü olarak üç SCP bölgesinde yakalama sorununa seep oldu. Özel karşılık takımı denekle etkileşime geçip, deneğin derin bir biçimde yaralanmasıyla sonuçlandı, özel karşılık takımı üyelerinde kısmi hafıza kaybı ve su tesisatı sisteminde aşındırıcı hasar yaşandı. Denek birkaç saat sonra tükenip, mavi bir kül halinde çözülerek yakındaki araştırmacı takımın kör olmasına sebep oldu.

SCP-914 ile yapılan biyolojik madde içeren testler durduruldu.

Not: "Bu SCP'nin doğası yüzünden geniş bir dizi test verisi oldukça yardımcı olacaktır. Dr. Gears 3. Seviye bir araştırmacı olan veya 3. Seviye bir araştırmacı tarafından eşlik edilen herkesin biyolojik etmenler içermeyen testler yapmasına izin verilmesi yönünde emir vermiştir. Tüm yapılan testlerin dosya #914-E'ye kaydedilmesi gerekmektedir (Deney Kaydı). Biyolojik testler sadece 05 Emri üstüne önceden olaya getirilecek açıklık ile devam edecektir. Dünyevi ve canlı olmayan bir şeyi denemek istediğiniz sürece veri toplamaya yardım etmek konusunda özgürsünüz." - Dr. █████