SCP-990
rating: 0+x
scp990

SCP-990'ın sanatçı gözünden tasviri.

Madde #: SCP-990

Obje Sınıfı: Keter

Özel Saklama Prosedürleri: Şu anda SCP-990'u kapalı tutmak için hiçbir yöntem mevcut değil. Tüm personel SCP-990'u muhafaza etmek için olan önerilerini Dr. ██████████'a bildirmelidir. Kimin önerdiğine bakılmaksızın tüm fikirler dikkate alınacaktır.

Açıklama: SCP-990 genellikle Soğuk Savaş dönemine ait bir takım elbise giymiş şekilde, Vakıf personelinin rüyalarında görünen, cinsiyeti erkek olan bir insandır. Şu ana dek hiçbir Vakıf personeli SCP-990 ile gerçek hayatta karşılaşmadı; eğer gerçek bir insan kimliğine sahipse, onu henüz bulamadık. Şimdilik SCP-990'ın Vakıf personeli dışında hiçbir insana göründüğüne dair bir olay rapor edilmedi.

SCP-990 Vakıf personeline [VERİ GİZLENDİ]'den itibaren görünüyor. SCP-990'ın varlığı, birçok ajanın benzer rüyalar gördüğüne dair tartıştığı zaman ortaya çıktı. Sayısız diğer ajan, SCP-990'ın tanımlamasına uyan bir bireyi rüyasına gördüğünü bildirmiştir. Bu fenomen olay-990-07 yaşanana kadar resmi SCP sınıflandırmasında yer almamıştır.

Olay kaydı 990-07:

Ajan ██████ görevlendirildiği zaman süresinde görevini yerine getirmede başarısız oldu. Onun yerine merkezde uyurken bulundu. Kabaca on sekiz (18) saattir uyuyordu ve sonrasında onu uyandırmak için yapılan tüm denemeler başarısızlıkla sonuçlandı. Şahıs tıbbi bölmeye nakledildi.

40 saatlik uykudan sonra şahıs yüksek panik durumu içinde uyandı. Şahıs rapor edilene göre tesis boyunca koşarak "dünyanın sonu hakkında" bağırmaya başlamıştır. Yüksek güçte sakinleştirici verilmesine rağmen bile tüm bedensel işlevleri tehlike arz edecek şekilde hızlanmış haldeydi: artan nabız, yüksek kan basıncı, vesaire.

Şahıs SCP-990'ın standart görünüşüyle eşleşen bir adam tarif etti. Ajan ██████████'ın raporuna göre, Ajan Orta Avrupa'ya ve Doğu Asya'ya çeşitli taktik nükleer füzelerin gönderilmesine yol açacak ve sonuç olarak insan ırkının yaklaşık %98'inin ortadan kaldırılmasına ve insan toplumunun tamamen çökmesine neden olacak bir dizi olayı ayrıntılı olarak açıkladı. Ajan, rüyada kısılı kaldığı süre boyunca bu bilginin kendisine SCP-990 tarafından aktarıldığını iddia etti.

Mobil Görev Gücü ██-█, olay zincirini başlatan ilk tehditin ortadan kaldırılması için sevk edildi. MGG ██-█ başarılı bir iş çıkardı ve kriz durumu önlendi. Ajan ██████ buna rağmen ıstırabından sağ kurtulamadı ve şok benzeri semptomlar nedeniyle öldü.

Olay-990-07'den itibaren SCP-990 birçok Vakıf personeline göründü ve benzer tehditlerde bulundu. Hiçbiri Olay-990-07'ın boyutuna erişemese de, SCP-990 başarılı bir şekilde Doktor ████, ██████, ve ████'ın ölümünü, hem de İzleme İstasyonu Epsilon-38'in imha edilişini ve [VERİ GİZLENDİ] önceden haber verdi. SCP-990 tarafından yapılan her tehdit, ciddiyetine bakılmaksızın Vakıf yetkililerine bildirilmelidir.

Vakıf personeli, eğer SCP-990 kendisine göründüğü durumda onunla konuşma konusunda özgür sayılır ve onunla ilgili bilgi edinme konusunda teşvik edilir. Ek olarak, Dr. ██████████, SCP-990'a dünyanın herhangi bir bölgesinde uyan bir bedenin varlığını veya yokluğunu belirleyebilecek herhangi birinin iyi bir şekilde ödüllendirileceğini belirtti.

Döküman 990-02:
Aşağıda Dr. ██████████ ve SCP-990 arasında geçen bir röportaj yer almaktadır. Röportaj, Dr. ██████████ tarafından uyanışına dek kaydedilememiş olsa da, hafızasının tarihsel olarak oldukça doğru ve güvenilir olduğu bilinmektedir.

Dr. ██████████: Adınızı belirtin.

SCP-990: Bir röportaj mı yapmaya çalışıyorsunuz?

Dr. ██████████: Evet. Problem var mı?

SCP-990: İyi, oyuna giriyorum.

Dr. ██████████: Lütfen adınızı belirtin.

SCP-990: Tony nasıl?

Dr. ██████████: Tony mi? Adınız Tony mi?

SCP-990: Bence bir insan nasıl isterse öyle anılma hakkına sahip.

Dr. ██████████: Tamam o zaman Tony.

SCP-990: Aslında, vazgeçtim. Richard nasıl?

Dr. ██████████: Bana uyar.

SCP-990: Richard iyidir. Bir sonraki soru ne?

Dr. ██████████: Neden Vakıf personelini tehdit ediyorsun?

SCP-990: Tehdit mi? Kim tehdit ediyor?

Dr. ██████████: Vakfı ilgilendiren, dünyanın sonu da dahil olmak üzere birtakım talihsiz olayı öngördün.

SCP-990: Peki bunların gerçekten bir zararı oldu mu?

Dr. ██████████: Ajan ██████'ı öldürdün.

SCP-990: [uzunca bir duraksamanın ardından] Doktor, bence hakkımda yanlış bir izlenime kapıldın.

Dr. ██████████: Nasıl yani?

SCP-990: Buradaki kötü adam ben değilim.

Dr. ██████████: Burada bir kötü adam olduğunu fark etmemiştim.

SCP-990: Ah, var tabii.

Dr. ██████████: Kim?

SCP-990: [başka bir duraksama] SCP ██████████.

Dr. ██████████: Bu atamaya sahip bir SCP yok ve bir süre de olmayacak.

SCP-990: Elbette yok. O (Kız) henüz doğmadı ki vakfınız tarafından sınıflandırılsın.

Dr. ██████████: Başka bir kehanet mi?

SCP-990: Alarmın çalıyor.

Bu noktada Dr. ██████████ çalar saati nedeniyle uyandı ve röportajı yazmaya koyuldu.