SCP-993
rating: +6+x
993.png

SCP-993'ün "Bobble'ın Mutfak Sürprizi" bölümünden bir kare

Madde #: SCP-993

Nesne Sınıfı: Güvenli

Özel Saklama Prosedürleri: SCP-993 kaynaklı tüm yayınlar, Protokol Upsilon-Beta 3'de detaylıca belirtildiği şekilde engellenerek halkın gözünden saklanmalıdır. Engellenen bütün yayınlar kayıt altına alınmalı ve daha sonra görüntülenmesi için depolanmalıdır. SCP-993'e maruz kalan on yaş altı tüm şahıslar izledikleri bölümü açıkladıktan sonra kendilerine Sınıf A amnezyak verilmelidir.

SCP-993'ün görüntülenmesi üç (3) adet Seviye 4 Personel tarafından onaylanmalıdır.

Açıklama: SCP-993, ██/██/19██ tarihinde yayınlanmaya başlanan "Paylaço Bobble" adında bir çocuk programıdır. SCP-993'de, sadece ünvanıyla bilinen Palyaço Bobble'ın yeni bir yetenek veya aktivite öğrenmesi şeklinde bir eğitim teması işlenmektedir. Programın görünüşte bir destek ekibi bulunmamaktadır ve her bölümde geçen mekan değişmektedir.

SCP-993'ün anormal özellikleri, program izlenildiğinde ortaya çıkmaktadır. Programı izleyen on yaşından büyük herkes baygınlık geçirir ve program bitene kadar baygın halde kalır. Şahıslar uyandıktan sonra, bayılmadan önce kafalarında bıçak saplanmış gibi bir ağrı hissettiklerini rapor etmişlerdir.

SCP-993'ü izleyen on yaş altı çocuklarda yapılan inceleme ise programın yamyamlık, cinayet, işkence, [VERİ ÇIKARILDI] gibi aktiviteleri öğrettiği ve özendirdiği ortaya çıkmıştır. Bu aktiviteler şahısların kafasında yer etmekte ve SCP-993'e devamlı maruz kalmak, şahıslarda kalıcı psikopatlık ve şizofreni belirtilerine sebep olabilmektedir.

SCP-993 bölümleri bilinmeyen bir kaynaktan yapılmaktadır fakat ██/██/20██ tarihinden itibaren Protokol Upsilon-Beta 3 sayesinde yayınlar engellenerek başarıyla halka açık kanallardan gizlenebilmektedir.