SCP-999
rating: +20+x

Madde #: SCP-999

Nesne Sınıfı: Güvenli

Özel Saklama Prosedürleri: SCP-999 eğer istenilirse tesiste serbestçe dolaşabilir, ancak aksi takdirde yuvasının içinde kalmalıdır. Nesne, yuvasından gece çıkma ve tesis dışı araziye çıkma izni yoktur. Yuva temiz tutulmalıdır ve günlük iki kez yemek verilmelidir. Tüm personeller yalnızca o anda başka bir göreve atanmamışlarsa veya ara sırasında SCP-999'un saklanma alanına girebilir. Nesneyle sıkılınca oynanabilir ve tehdit etmeyen bir sesle konuşulabilir.

Açıklama: SCP-999, fıstık ezmesine benzer bir kıvama sahip, yaklaşık 54 kg (120 lbs) ağırlığında, yarı saydam, turuncu renkte, büyük, şekil alabilen jelatinimsi bir kütledir. Nesnenin büyüklüğü ve şekli sıkça değişir, ancak çoğu zaman büyük bir puf koltuğun boyutuna gelir. SCP-999'un bileşimi yağ esaslıdır, ancak modern bilimin açıklayamayacağı bir madde içerir. Turuncu kütlenin etrafını saran ince, şeffaf bir zardan başka nesnenin organı yoktur.

Nesnenin huyları en iyi neşeli ve köpek-benzeri olarak tanımlanır: SCP-999, yaklaşıldığında en yakın kişiye sürünerek ve üstüne sıçrayarak kişiye bir çift psödopodla sarılırken, kişinin yüzüne üçüncü bir psödopodla sokulurken yüksek perdeli bir ses ve mırıldanma sesleri çıkartır. SCP-999'un yüzeyi, etkileşim kurduğu kişi ile farklılık gösteren memnuniyet verici kokular yayar. Kaydedilen kokular arasında çikolata, yeni yıkanmış çamaşırlar, pastırma, gül ve Play-Doh™ bulunmaktadır.

SCP-999'un yüzeyine dokunmak, SCP-999'a daha uzun süre kalındığında artan ve yaratıktan ayrıldıktan sonra çok uzun süre boyunca kalan ani bir coşkuya neden olur. Nesnenin en sevdiği etkinlik gıdıklama-güreşidir, genellikle bir kişiyi boynundan aşağıya kadar tamamen sarar ve kişinin durmasını isteyene kadar gıdıklar (her zaman bu isteğe uymuyor olsa da).

Yaratık herkesle etkileşime girebilir olsa da, herhangi bir şekilde mutsuz veya incinmiş kişilere özel bir ilgi duyar. Depresyondan muzdarip kişiler, SCP-999 ile etkileşime girdikten sonra, hayata çok olumlu bir bakış açısı ile tamamen iyileşmiştir. SCP-999'un kütlesi bir antidepresan olarak pazarlanma olasılığı tartışıldı.

Neşeli davranışlarına ek olarak, SCP-999 tüm hayvanları (özellikle insanları) sever, et yemeyi reddeder ve hatta başkalarını kurtarmak için kendi hayatını riske atar, bir durumda üstüne kurşun sıkılmış kişinin önüne atladığı görülmüştür (Nesnenin zekası hala tartışmaya açıktır: davranışları çocuksu olsa da, insan konuşmasını ve silahlar dahil çoğu modern teknolojiyi anlıyor gibi görülüyor). M&M’s™ ve Necco™ gofretleri favorisi olarak, yaratığın diyeti tamamen şeker ve tatlılardan oluşuyor. Yemek yeme yöntemleri bir amipe benzer.

Ek SCP-999-A: Bütün personele hatırlatma: SCP-999'a hiçbir türden hafif, kafeinli içecek verilmemelidir. Geçen hafta birisi SCP-999'a sıradan kahvaltısının yanına bir de kola vermiş. Yarım saat boyunca duvardan duvara sekmesi yetmezmiş gibi bir de karbonlaşma yüzünden SCP-999 gözle görünür halde bulantı geçirdi. Bu yüzden günün geri kalanında ne yemek yedi ne de hareket etti. Neyse ki SCP-999 sonradan kendini toparladı fakat bundan sorumlu personel kınama cezası aldı.

-Dr. ████████

Ek SCP-999-B: Aşağıdakiler SCP-682'nin öfkesini dindireceği ümidiyle SCP-999 ile etkileşime girdiği deneyin raporudur.

SCP-999, SCP-682'nin saklama alanına bırakıldı. SCP-999 anında SCP-682'ye doğru sürünmeye başladı.

999: (neşeli sesler)

682: (anlaşılamaz inilti, homurdanarak) Nedir o?

SCP-999 SCP-682'nin önüne gelir, köpek-benzeri şekilde zıplayarak yüksek perdeli bir ses çıkartmaya başlar.

682: (inler) İğrenç…

SCP-682 anında SCP-999'un üstüne basar ve SCP-999'u dümdüz eder. Gözlemciler SCP-682 tekrar konuşmaya başladığında deneyi iptal etmek üzereydi.

682: (homurdanır) Hmmm? (anlaşılmaz) bu nedir… (sessizce, kıkırdamaya benzer bir ses) sanki… gıdıklanıyorum…

SCP-999 SCP-682'nin ayaklarından tırmandığı ve sonra da psödopoduyla hareketler yaptığı boynuna çıktığı görülebilir. SCP-682'nin yüzünde bir gülümseme görülebilir.

682: (yüksek seste kıkırdamalar) Çok… mutlu hissediyorum. Çok… (güler) mutlu… mutlu…

SCP-682, hiç durmadan gülmeye başlamadan birkaç dakika boyunca “mutlu” kelimesini tekrar eder. Gülme devam ederken, SCP-682 yuvarlanır ve kuyruğunu tehlikeli bir güçle yere çarpar.

682: (gülme devam ederken) Yeter! Gıdıklamak yok! (gülmeye devam eder)

SCP-682 ve SCP-999, SCP-682 nihayet yorulduğu zaman ve yüzünde bir gülümseme görünecek şekilde uyuduğu görününceye kadar "gıdıklama-güreşi" devam eder. On beş dakika sonra, hiçbir etkinlik görülmediğinde SCP-999'u almak için iki D-Sınıfı personel içeriye girer. SCP-999 kaldırıldığında, SCP-682 derhal uykusundan uyanır ve manyakça gülerken vücudundan tanımlanamayan bir enerji dalgası açığa çıkarır.

Dalganın menzilindeki tüm insanlar, SCP-682'nin kaçmasına ve önüne gelen herkesi öldürmesine yol açarak gülmeye başlar. Bu arada SCP-999, kurtarabildiği kadar çok kişi kurtarır, SCP-682'nin "gülme dalgası" ndan kurtulmak için güvenli bir yere götürür. Aynı anda ajanlar SCP-682'yi tekrar saklamaktadır.

SCP-682'nin tesise getirdiği trajediye rağmen, SCP-999 yaratığa karşı hiçbir korku göstermedi ve SCP-682 ile tekrar "oynamak" istediğini gösteren işaretler yaptı. Ancak SCP-682, "Şu sefil küçük sümüklü böcek gidip [VERİ ÇIKARILMIŞTIR] ve ölebilir." diye belirtti.

Dr. ████'dan Not: "Test başarısız oldu ve trajediyle sona erdi, ancak bu gördüğüm en komik şeydi. SCP-682'yi "sevimli" olarak kabul edeceğim günü hiç düşünmemiştim. Lütfen en kısa zamanda bana güvenlik kasetlerinin bir kopyasını gönderin."