SCP-TR-005
rating: +12+x
mauser.jpg

Ele geçirilme anında SCP-TR-005.
Sürgü kısmında "It's Not Even Over" yazmaktadır.

Madde #: SCP-TR-005

Nesne Sınıfı: Güvenli

Özel Saklama Prosedürleri: SCP-TR-005 Tesis ██ sol muhafaza kanadında, 2m x 2m bir odada sıradan bir cam çerçeve içerisinde saklanmalıdır. SCP-TR-005'in bulunduğu odaya sadece Seviye 3 ve üzeri erişim yetkisine sahip personeller erişebilir.

Açıklama: SCP-TR-005 20██'de Almanya'nın ████ şehrinde bir apartmanın bodrumunda bulunmuştur. SCP-TR-005 fiziksel olarak sıradan bir Mauser K98 Alman nişancı tüfeğine benzer ancak sıradan Mauser K98 tüfeklerinden farkı üzerine ZF39 dürbünü takılmış olması ve silahın üzerinde küçük harflerle kazınmış 'It's not even over' yazısıdır.

Bir kişinin SCP-TR-005'e dokunması halinde, kişi parmaklarında bir acı hisseder ve 30 saniye sonra dokunan kişi mükemmel bir aksanla Almanca konuşmaya başlar. Bu sürecin sonunda ise kişi çevresine karşı saldırgan davranışlar sergiler. Yapılan analizler, kişinin kendisinin İkinci Dünya Savaşı'nda yer alan bir Alman askeri olarak gördüğünü göstermektedir. Bu kişiler sorulduğunda silahın kendine ait olduğunu belirtmektedir. SCP-TR-005 keşfedildikten sonra standart hafıza silme prosedürü uygulanmış ve nesne Tesis ██'a transfer edilmiştir.

Ek belge TR-005-B: SCP-TR-005 deney raporu

Personel D-1637 gözlem odasına SCP-TR-005 ile beraber getirilir ve D-1637'ye nesne ile temas etmesi emredilir. D-1637, SCP-TR-005'i eline alır. Olaylar aşağıda belirtilen şekilde ilerler.

D-1637: elini tutarak acı içinde bağırır

Dr. Peter: D-1637, ayağa kalk ve bana tüfeği göster.

D-1637: cevap vermeden yatmaya devam eder

Dr. Peter: D-1637, ayağa kalk ve tüfeği göster. İtaatsizlik eder—

D-1637 yerde sürünerek pozisyon alır, SCP-TR-005'i tek taraflı camın arkasında bulunan Dr. Peter'a doğrultur

D-1637: (Almanca) Düşman, tam önümüzde!

Dr. Peter: D-1637, bu kadar yeter. Silahı kutunun içine koy ve ellerini kaldırarak duvara dön!

D-1637: (Almanca) Geliyorlar, geliyorlar!

D-1637 nişan alır ve tetiği çeker. Silahın dolu olmamasına rağmen namludan bir kurşun çıkar. Kurşun camdan sekerek sol duvara isabet eder

Dr. Peter: Güvenlik! Test Odası C'ye!

Odaya iki adet güvenlik personeli giriş yapar. D-1637, nesneyi tekrar ateşleyemeden güvenlik personel tarafından etkisizleştirilir. SCP-TR-005 güvenli bir şekilde muhafaza odasına geri götürülür.

Ek belge TR-005-C: D-1637 ve Dr. Mark'ın deney sonrası görüşme kaydı. Görüşme metni Almanca'dan çevrilmiştir.

[KAYIT BAŞLANGICI]

D-1637: Neredeyim? Tutsak mı düştüm? Savaşı kayıp mı ettik?

Dr. Mark: Hayır, şu anda Vakfın gözetimi altındasın. Ayrıca, hangi savaştan bahsediyorsun?

D-1637: Tabi ki de şu anda içinde olduğumuz savaş, İkinci Dünya Savaşı.

Dr. Mark: O savaş biteli 70 yıldan fazla oluyor.

D-1637: Ama bu nasıl olur? Az önce Sovyet cephesindeydim. Vurulduğumu sanıp gözlerimi kapatmıştım. Uyandığımda ise buradayım. Sizler ajan falan mısınız? Bu bir sorgu mu?

Dr. Mark: Evet, bu bir sorgu fakat bizler Rus ajanı değiliz. Şimdi bana ismini söyleyebilir misin?

D-1637: Adım Hardy.

Dr. Mark: Hayır değil. Senin adın Jeff. Teksas eyaletinde planlı cinayet suçundan yargılandın ve idam edilmek yerine bizimle işbirliği yapmayı seçtin.

D-1637: Söylediklerinden hiçbir şey anlamadım. Anlattığın kişi ben değilim.

Dr. Mark, D-1637'ye SCP-TR-005'in fotoğrafını gösterir

D-1637: (birkaç dakika duraksadıktan sonra) Sana anlatacak önemli bir şeyim var.

[VERİ GİZLENMİŞTİR]

[KAYIT SONU]

Not: Şahıs D-1637 test amacıyla SCP-TR-005 ile tekrar temas etmiştir ve nesne ile tekrar temas ettikten hemen sonra kafasında ansızın bir delik açılmış ve hayatını kaybetmiştir. Bu yüzden an itibariyle SCP-TR-005 ile deney yürütmek amacıyla kullanılan personel nesneye tekrar dokunmamalıdır. - Dr. Peter

SCP-TR-005 üzerinde bir süre daha deney yürütülmeye devam edilmiştir. Yapılan tüm deneyler, deneklerin öz geçmişi ya da kişilikleri fark etmeksizin Ek belge TR-005-B raporu ile paralel sonuçlanmıştır. SCP-TR-005 ile yürütülen deneyler, O5-██ emri ile ikinci bir emre kadar durdurulmuştur.