SCP-TR-039

Nesne #: SCP-TR-039

Madde Sınıfı: Öklid Afkom

Özel Saklama Prosedürleri: SCP-TR-039, Site-401-TR'de insansı saklama odalarında Site-17-TR'de x2 boyutlu insansı saklama odasında, günlük ihtiyaç ve isteklerini karşılayabilecek şekilde, tuvalet, lavabo, duşakabin, yatak, tek kanala bağlı kapalı devre televizyon, ısıtma sistemi gibi eşyalar bulunmalıdır. Bunların dışında saklanma şartları:

  • Odanın içinde en fazla 0,5 saniyelik gecikmeye sahip 5 adet gizli kamera,
  • Odanın içini gözetlemeye yarayan tek taraflı transparan bir cam,
  • 24 saatte bir, 1.5 saat istediği personel ile birlikte izin verilen bölgede gezebilme izni,
  • Yaşının düzeyinde gerekli olan eğitimin verilmesidir

SCP-TR-039, içinde dini materiyal bulunmayan dergileri, kitapları, yazıları, sanat unsurlarını istediği gibi inceleyebilir. SCP-039'un işbirlikçi ve sakin tavırları yüzünden Dr. ████ ve herhangi bir Seviye-4 üstü personel ile birlikte haftada bir sefer Site-17-TR'ye gemiyle 2 saat uzaklıktaki 3km^2^'lik yapay ada olan Puton'a 7 saatliğine gezip orada vakit geçirebilir.

SCP-TR-039; normal insan besinlerini yiyebilir, özellikle et ve süt ürünlerine düşkünlüğü gözlemlenmiştir. SCP-TR-039'un dengesiz beslenmesine rağmen yaş-kilo-boy dengesini koruduğu görülmüştür, bu yüzden besin konusunda tedbir gerekmez.

SCP-TR-039'un tıbbi değerlendirmeleri haftada en az bir kez yapılmalıdır.

Açıklama: SCP-TR-039, genç yaşlarında bir kadın görünümündedir. Uzun boylu ve düşük kilodadır. Fiziksel olarak normal bir insandan görülebilir farkı saptanmamıştır. Vücudu normal yollarla zarar görebilir. Tütün ürünlerine ve toz akarlarına alerjisi olduğu belirlenmiştir.

SCP-TR-039'un anormal özellikleri: çok hızlı iyileşme, telepati, psikometri ve prekognisyondur, bir insan ile göz göze geldiğinde o kişi ile telepatik olarak bağlanabilir, vücuduna bir yara alırsa hızlıca iyileşebilir, bir eşya ile etkileşime geçip onun hakkında anıları öğrenebilir ve olacak olayları önceden sezebilir. Bu güçleri engellemek için NGK V.4.0.6 kullanılacaktır.

Ek-TR-039-1: SCP-TR-039'un Odasındaki Çekmeceden Çıkan Metinler

Değerli █████

Annen ile ilk tanıştığımda, onun güneş emsali sapsarı saçları ve sanki deniz gibi olan gözleri beni sanki kendine çekti. O güzeldi ve doğaldı. Ancak o iyi biri değildi. Onu kendi ellerimle yok ederek seni ve kendimi kurtardım.

Cennet bizim için bir yer değil. Seni dedenin evine götüreceğim tatlım, orda özgür olacaksın. Çünkü orası buralara çok uzak. Kurtulmamıza az kaldı tatlım. Seni çok seviyorum, senin için daha fazlasını yapmak isterdim, yapabileceğim en iyi şeyi yaparak seni şefkatli ve güvenli ellere bıraktım. Seni bu yere aldıkları için özür dilerim. En iyisini yaparak seni burda güvende ve huzurlu tutmaya çalışacağım.

Beni anlamanı ve affetmeni istiyorum. Seni güvende tutacağım..

Baban;
█████ ███ ███████