SCP-TR-077
rating: +7+x

Madde #: SCP-TR-077

Nesne Sınıfı: Güvenli

Özel Saklama Prosedürleri: SCP-TR-077 sadece O5 konseyi izni olan Seviye 4 ve üzeri personelin girebileceği, sinyal alabileceği 5 m x 5 m x 5 m bir oda içerisinde, bir televizyona yayın akışı sağlayacak şekilde bağlanmış ve bulunduğunda baktığı ilk konuma göre konumu ayarlanmış şekilde tutulur ve anomalinin gösterdiği tüm yayınlar kameralar ile kaydedilir.

Açıklama: SCP-TR-077'nin fiziksel görünümü normal bir çanak antene benzemektedir ve üzerinde ne bir seri numarası ne de hangi marka olduğu yazmamaktadır ve aldığı sinyallerin yeri tespit edilememiştir.

SCP-TR-077'nin varlığı ██/██/1997 tarihinde bir sivilin polislere televizyonda ██████ başkanının öldürüldüğü görüntüler yayınlandığını söylendiğinde keşfedildi. Sonrasında ise Türkiye'nin ██████ kentinde bulunan Site-TR-██ ye getirilmiştir. Araştırmacılar SCP-TR-077'yi incelediklerinde kaynağı belirsiz sinyaller dışında anormal bir özelliği olmadığını doğruladı. SCP-TR-077'nin yayınladığı tek bir kanal vardır ve bu kanal SCP-TR-077-1 olarak adlandırılmıştır. SCP-TR-077'nin baktığı yönde bir uydu bulunmamaktadır ve baktığı yöne başka bir anten yönlendirildiğinde SCP-TR-077-1 örneği görülmemektedir. Aynı zamanda SCP-TR-077 başka bir yöne yöneltildiğinde SCP-TR-077-1 örneği gözlemlenemez. SCP-TR-077-1 örneğinde bir program yayınlanmadığı zamanlarda karıncalanan siyah bir ekran vardır.

Ek 077-1:
Tarih: ██/██/1997
SCP-TR-077-1 örneği bugün İkiz Kuleler Saldırısı adında bir belgesel yayınladı. Belgesel Amerika Birleşik Devletlerin New York kentinde bulunan ve 11 Eylül 2001 terör saldırılarında yıkılan ticaret merkezini konu almaktadır. Belirtilen terör saldırısının tarihi sonradan doğruluğu kontrol edilmek üzere veri tabanına eklenmiştir

Ek 077-2:
Tarih: ██/██/1998
SCP-TR-077-1 örneği 3 Şubat 2002 tarihinde Türkiye'nin Afyon kentinde gerçekleşen depremleri ele alan bir belgesel yayınladı ve deprem sonrası hasarın görüntüleri gösterildi. Belirtilen depremin tarihi sonradan doğruluğu kontrol edilmek üzere veri tabanına eklenmiştir

Ek 077-3:
Tarih: ██/██/2003
SCP-TR-077-1 örneğinin yayınladığı belgesellerde anlatılan olayların belirtilen tarihlerde gerçekleşmesi üzerine yayınlanan belgesellerin çoğu erişime engellenmiştir ve SCP-TR-077'ye erişim O5 Konseyince büyük ölçüde kısıtlanmıştır ve Dr. E. R. San anomaliden sorumlu araştırmacı konumuna yükseltilmiştir.