Vaka 096-1-A
rating: +2+x

“Öyleyse muhafaza sağlandı mı?”

“Evet, doktor.”

“Güvenlik görüntülerini göreyim.”

<Kayıt Başlangıcı>

Bir araştırma laboratuvarının ortasında, bir düzine kadar araştırmacı ile iç içe olan büyük bir çelik küp gösterilmektedir. Kameranın görünümünde, küp içindeki çeşitli sensörlerden okumaları gösteren bir kontrol kabini vardır.
‏‏‏‏‏‏‏‏
[Bir dakika, otuz iki saniye ileri sar]
‏‏‏‏‏‏‏‏
Kontrol kabini operatörü, sensör üzerindeki çeşitli okumalar hakkında uyarı vererek öne doğru eğilir. Yaklaşık beş saniye sonra, muhafaza küpü üzerindeki çelik bir duvar dışa doğru bükülür ve büyük bir göçük oluşur. Göçük kırılmadan önce büyür. SCP-096 çeliği bükerek çılgınca kaçmaya çalışıyor. Muhafaza ihlali belli olduğunda acil durum plakaları küpün üzerine düşer.
‏‏‏‏‏‏‏‏
[SCP-096'nın yüzü muhafaza protokolü yüzünden güvenlik kamerasında bulanıklaştırılmıştır.]
‏‏‏‏‏‏‏‏
SCP-096 Muhafaza alanından çıktığı anda iki güvenlik takımı odaya girer. Canlı mermiler ve sakinleştirici dartlar görünür bir etki yaratmaz. Araştırmacıların ve güvenlik görevlilerinin yaklaşık %90'ı direkt olarak SCP-096'nın yüzüne baktılar, ve bir Lima Kodu ilan edilir. Oda ve çevresi mühürlenir ve ██-sınıf sinir ajanı ile yıkandı.
‏‏‏‏‏‏‏‏
Yaklaşık iki dakika sonra SCP-096 Araştırma Sitesi ██'ı ihlal etti ve ████'e dış çölden ██ km/sa hızla hareket etti.
‏‏‏‏‏‏‏‏
<Kayıt Sonu>

"Echo Romeo acil muhafaza ihlaline atandı. Ne kadar büyük bir ihlalle uğraştığımızı farkettiğimizde, tamamen mahçup olmuştuk. Dünyanın en iyi ve en parlak zihinlerinin bile nasıl bu kadar hazırlıksız olabileceği, komik.”

“Yani bu sizin hatanız mı demeye çalışıyorsun?”

“Kesinlikle hayır. Bu SCP-096’nın davranışında yeni bir keşifti. Bilmemizin hiçbir yolu yoktu ve bir XK'ye dönüşmediği için şanslıyız.”

<Kayıt Başlangıcı>
‏‏‏‏‏‏‏‏
ER-1'den HelmCAM kamera görüntüsü
‏‏‏‏‏‏‏‏
[Bir UH-60 içinden gelen görüntüler, çöl katında dikkate değer bir hızda hareket eden SCP-096'yı gösterir.]
‏‏‏‏‏‏‏‏
ER-A: Biz Echo Romeo-Actual'ız. Hedef görüş alanımızda! -Anlaşılmaz- …da [VERİ ÇIKARILDI] deniz mili hızında ve artıyor!
‏‏‏‏‏‏‏‏
ER-A telsizden gelen emirleri (Dr.Dan'dan geldiği tespit edilir) dinler. SCP-096'nın yavaşça hız kazandığı görülebilir.
‏‏‏‏‏‏‏‏
ER-A kamerayı hareket ettiriyor. Modifiye edilmiş bir XM500 anti-malzeme tüfeği tutan ER-3 belirir. İki atış yapılıyor; İlki ıskalıyor ve ikincisi SCP-096'ıyı alt bacaktan vuruyor. SCP-096 tökezler ama toparlanır. Hızında değişim olmamıştır.
‏‏‏‏‏‏‏‏
ER-A: - Anlaşılmaz -… hedef üzerinde hiçbir etkisi yok!
‏‏‏‏‏‏‏‏
ER-A tekrar ER-3'ü işaret eder. ER-3 üç atış daha yapıyor; İlk ikisi iskalanır, ve üçüncüsü SCP-096'ı tam kafasından vurur. SCP-096 yere düşer, savrulur, birkaç kez yuvarlanır ve bu da hızını en aza indiriyor. SCP-096 ayağa kalkıyor ve hız kesmeden devam ediyor.
‏‏‏‏‏‏‏‏
Kamera, yukarıdan uçan ve SCP-096 ile aynı giden vektör üzerindeki sekiz V-22 Osprey (MTF Tau-1'e ait) helikopterlerini göstermek için yukarıya kaldırılır. Kamera kesilir.
‏‏‏‏‏‏‏‏
<Kayıt Sonu>

<Kayıt Başlangıcı>
‏‏‏‏‏‏‏‏
Video görüşme kaydı 096-1-A
‏‏‏‏‏‏‏‏
[Dr. Oleksei çok sakin, azimli görünüyor ve bütün sorulara yavaşça ve kasten cevap veriyor]
‏‏‏‏‏‏‏‏
Görüşmeci: İhlal olduğunda tam olarak neredeydiniz?
‏‏‏‏‏‏‏‏
Dr. Oleksei: Moladaydım, Bir kahve alıyordum. Muhafaza alanında yakalanmamam tamamen şanstı.
‏‏‏‏‏‏‏‏
Görüşmeci: Muhafaza ihlalinden hemen sonraki eylemlerinizi açıklayın.
‏‏‏‏‏‏‏‏
Dr. Oleksei: Echo Romeo'yu SCP-096'yı takip etmesi için gönderdim ve Dr. Dan'ı durumla ilgili uyarmıştım. Daha sonra SCP-096-1'in yerini belirleme görevini üstlendik. SCP-096'nın genel yönü belirlendikten sonra, Muhafaza Protokolüne göre, SCP-096'nın yolundaki sivil nüfus merkezlerini tahliye etmek için Mobil Görev Gücü Tau-1'i gönderdim.
‏‏‏‏‏‏‏‏
<Kayıt Sonu>

<Kayıt Başlangıcı>
‏‏‏‏‏‏‏‏
Video görüşme kaydı 096-1-B
‏‏‏‏‏‏‏‏
[Dr. Daniel "Dan" ███████ sabırla oturuyor. Önündeki masada, bir dizi modifiye edilmiş gece görüş gözlüğü görünüyor]
‏‏‏‏‏‏‏‏
Görüşmeci: Kayıt için, SCP-096’nın muhafaza ihlali sırasında tam olarak neredeydiniz?
‏‏‏‏‏‏‏‏
Dr. Dan: [VERİ ÇIKARILDI] Sıradağlarındaydım, SCP-096’nın kökeni hakkında daha fazla bilgi bulmaya çalışıyordum. Hızlı bir araştırma gezisiydi, bu yüzden Dr. Oleksei'yi muhafaza görevine atadım. o yeterince yetkindir, eğer biraz… istekliyse, ve kendisinide geçmişte kanıtlamıştı. Tüm bunlar ilgili çeşitli evraklar tarafından onaylanmıştır, Bu yüzden düşünmeye-
‏‏‏‏‏‏‏‏
Görüşmeci: Bu sadece kayıt içindi, doktor. Şimdi, SCP-096'nın öfkeli bir durumdayken bilinen tüm hasar formlarına karşı etkilenmediğini bildiğinizde, neden acil müdahale ekibinden keskin nişancı saldırılarına emir verdiniz?
‏‏‏‏‏‏‏‏
Dr. Dan: Neden olmasın? Eğer SCP-096'yı yavaşlatıp MTF-Tau-1'e daha fazla zaman verme şansımız vardıysa, O zaman denememiz gerekirdi. ER'i hiçbir tehlikeye sokmadı ve helikopterler yine de kaçma tehlikesiyle karşı karşıyaydı. Dürüst olmak gerekirse, ER, duruma yardım etmek veya duruma zarar vermek için çok az şey yapabilir.
‏‏‏‏‏‏‏‏
Görüşmeci: Anlıyorum. Şimdi, bunu açıklayabilir misiniz?
‏‏‏‏‏‏‏‏
[Görüşmeci masadaki gece görüşü gözlüklerine işaret eder.]
‏‏‏‏‏‏‏‏
Dr. Dan: Evet. Bu proje SCRAMBLE, ER ve MTF-Tau-1'e atadığımız bir mercek, Dr. Oleksei ve benim tarafımdan SCP-096 için özel olarak tasarlanmıştır. SCP-096'nın yüz özellikleri için görüntüleme alanını sürekli analiz eden küçük bir mikroişlemci taşır. İçindeki yüz tanıma yazılımı kişiyi anında tanımlar ve ışık insan gözüne ulaşmadan önce görüntüyü tanınmayan bir karmaşa haline getirir. Bu baya zekice, gerçekten.
‏‏‏‏‏‏‏‏
Görüşmeci: Ve pahalı.
‏‏‏‏‏‏‏‏
Dr. Dan: Baya. Bu yüzden çalışmaması üzücü.
‏‏‏‏‏‏‏‏
<Kayıt Sonu>

‏‏‏‏‏‏

<Kayıt Başlangıcı>
‏‏‏‏‏‏‏‏
MTF Tau-1 ve Modifiye edilmiş EG-3 Sentry AWACS, çağırma şifresiyle "Big Brother" arasındaki sesli konuşma metni.
‏‏‏‏‏‏‏‏
MTF-T-1: Havadaki Ospreyler, [VERİ ÇIKARILDI]'daki [VERİ ÇIKARILDI]'dan hareket ediyor. Vektör bekleniyor
‏‏‏‏‏‏‏‏
Big Brother: Elektronikler çevrimiçi, seyir irtifasına ulaşıldı. SCRAMBLE programı tüm kamera sistemlerine yükleniyor… kameralar çevrimiçi. Big Brother izliyor.
‏‏‏‏‏‏‏‏
MTF-T-1: Hedef şu anda hangi giden vektöre yol alıyor?
‏‏‏‏‏‏‏‏
Big Brother: Hedef şu anda batıya doğru… seyahat ediyor… siktir.. Evet, O I-40'da. Bence sadece yarım döndü. Um, giden vektör… [VERİ ÇIKARILDI]'ya [VERİ ÇIKARILDI] derece. Bu vektördeki bir sonraki şehir… [VERİ ÇIKARILDI]. Birkaç yüz kilometre söyleyebilirim. Siktir… MTF, Echo Romeo'nun I-40'ı tahliye etmeye başlamasını öneriyoruz. Hedefin kaç tane arabayı mahvettiğini bilmiyorum.
‏‏‏‏‏‏‏‏
MTF-T-1: Bekle biraz. Bu olumsuz, Big Brother. ER, hedefin helikopterleri geride bıraktığını bildiriyor. Onun önüne geçemezler.

Big Brother: Öyleyse sürücülerin diğer şeritte durmalarını sağlayın… Bu şeyin yüzünü kaç kişinin gördüğünü bilmiyorum.

<Kayıt Sonu>

“Tau-1'in ilk üç öğesi, ilk üç kasabadaki kasaba halkını kazasız bir şekilde toplamayı başardı. SCP-096 her kasabayı durmadan geçtiğinde SCP-096-1'in bunlardan hiçbirinde olmadığı doğrulandı. Ancak, MTF-Tau'daki bir video günlüğü, SCP-096-1'in [VERİ ÇIKARILDI] kasabasında tanımlandığını gösteriyor.”

“Göster onu”

<Kayıt Başlangıcı>

[VERİ ÇIKARILDI] kasabasında MTF-Tau-1 Öğe 4'ten HelmCAM görüntüleri

Kasaba halkının çoğu meydanda toplanıyor, hepsinin gözü kapalı. Helikopterler şehri tarıyor. Hem helikopterlerin hem de yer personelinin hoparlörlerinden belirsiz emirler duyulur.

MTF-T-1 (TauCOM radyo ve hoperlörlerden): Hedef yaklaşıyor! Tüm üniteler SCRAMBLE programını etkinleştirsin ve kalabalık kontrol prosedürlerine başlasın! Bütün siviller kendi yerlerinden hareket etmemeli veya gözlerindeki bağı çözmemelidir! Eğer göz bağınıza dokunursanız veya hareket ettirirseniz vurulursunuz! tekrar ediyorum, bütün siviller- [Emirler, kameranın görünümünün dışından gelen yüksek çığlık sesiyle bastırılır]

Yaklaşık iki kilometre uzaklıkta, SCP-096'nın tepelerin üstünden geldiği görülüyor. İnişte yavaşlamaya çalışır, ancak yüksek hızda takılır ve yuvarlanır, neredeyse hiç gecikmeden ilerleyişine devam etmeden önce birkaç eve çarpıyor.

Hoperlörlerden bilinmeyen bir ses: [Anlaşılmaz]…siviller hareket etmemelidir! Yoksa vurulursunuz! Tekrar ediy…[Anlaşılmaz]

Hiçbiri SCP-096'ya yönlendirilmeyen birkaç atış sesleri duyuluyor. SCP-096, kasaba halkı kalabalığına girmeden önce bir saniye durur, halkın birçoğunu bir kenara atar ve çoğunuda çiğner. Kalabalık dağılmaya başladığında daha fazla atış duyuluyor, SCP-096'nın sesleri tarafından baskılanmış anlaşılmaz hoparlör sesleri. SCP-096, SCP-096-1'i bulur, orta yaşlı bir adam, ve kamera onu yakalayan SCP-096'nın kaçan bir kasaba halkı tarafından vurulmadan ve kasktan çıkarılmadan önceki kısmı görüntülüyor

<Kayıt Sonu>

<Kayıt Başlangıcı>

Video görüşme kaydı 096-1-C

Büyük Jack Wilford (MTF Tau-1'in şuanki komutanı): Ekibimle birlikte SCP-096-1’in evine bakıyordum. █████████ gezisine çıkan zavallı piç, bir yarı profesyonel dağcıydı, Görünüşe göre manzaranın fotoğrafını çekti ve arka planda SCP-096'yı yakaladı.

[Wilford vurgulamak için dört parmağını tutar]

Wilford: Dört piksel. Dört lanet olası piksel. Adamın ne gördüğünü bile bildiğinden şüpheliyim. Muhtemelen bir gün resme bakıyordu, renksiz bir kar yaması fark etti ve gününe devam etti.

Görüşmeci: Bunu nasıl buldun?

Wilford: SCRAMBLE donanımımız hemen anladı. Teğmen resmi aldı ve ben daha hiç resmi görmeden önce helikopteri götürdü. O zaman lanet olası canavar Big Brother'ı devirmiş ve [eski] Binbaşının Strykerını parçalamıştı. Cehennem gibiydi.

Görüşmeci: SCRAMBLE ekipmanı etkisiz miydi?

Wilford: Etkisiz mi? Lanet SCRAMBLE, tüm lanet görev gücünün ölümüne sebep olan bok parçalarıydı. Benim dışında sadece üç kişinin hayatta olduğunu biliyor musun? Bütün bunlar, bazı gerizekalı yumurtakafalı kişiler yüzündendi, SCP-096’nın saldırma tepkisine karşı bir “son-teknoloji” karşı önlem olduğunu düşünmüşlerdi. Bu gerizekalı aptallar hedefin başına bir çanta koyabilirdi ve onunla yapılabilirdi ama hayır, son-siktiğimin-teknoloji'si SCRAMBLE'ı kullanmak zorunda kaldık.

<Kayıt Sonu>

G9zmJ.jpg

MTF-Tau tarafından güvence altına alınmış fotoğraf. SCP-096 sarı ile yuvarlak içine alındı, bloke edilmiştir.

<Kayıt Başlangıcı>

Dr. Dan: O sikik bana ne dedi?

[Dr. Dan kendini masadan geri iter ve ayağa kalkar.]

Dr. Dan: O siktiğimin orospu çocuğuna yumurta kafanın ne olduğunu göstereceğim, beklesin o, onun- [Görüşülen kişi bağırmaya ve küfretmeye başlar.]

[İki görevli odaya girer ve Dr. Dan'ı koltuğuna geri iter.]

Görüşmeci: Sakinleştirici uygulamamız gerekiyor mu, doktor?

[Dr. Dan nefes alır ve ceketini düzeltir.]

Dr. Dan: Hayır, hayır. Özür dilerim. [İç çeker] SCRAMBLE gerçekten zeki bir fikirdi. Ancak, SCP-096'nın tamamen nasıl çalıştığını anlamamıştık. Görüyorsun, SCRAMBLE'ın içindeki çip SCP-096’nın yüz özelliklerini aldı ve onları karıştırmaya başladığı zaman, retinaya yarım saniyelik kesintisiz ışık akışı oldu. Bilgisayarlar hızlıdır, ancak ışık kadar hızlı değildir. Yani, SCP-096’nın yüzünün doğrudan beyne gönderildiği ikinci bir görüntü vardı. Bilinçli olarak alınmadı, ancak görünüşe göre SCP-096'nın saldırgan reaksiyonunu tetiklemek için yeterliydi.

Görüşmeci: Yani, Fotoğrafın bu raporuyla…

Dr. Dan: Bu bütün kazanın en iğrenç kısmıydı. Eski SCP-096-1'in dağ gezisine ne zaman gittiğini biliyor musunuz? 199█. SCP-096'yı görmeden önce fotoğrafın ██ yıl boyunca orada asılı kalması anlamına gelir. Beynin reaksiyonu tetiklemek için SCP-096’nın yüzünü görüntülediğinin farkında olması gerekmediğinden, dünyanın herhangi bir yerinde gizlenmiş saatli bombalar olabilir. SCP-096 içeren kaç tane fotoğraf var, öylece fark edilmeden, dikkatli bir göz bekleyen? Daha önce söylediğim gibi, bu şeyin imha edilmesini istiyorum. Şimdi.

<Kayıt Sonu>

“Kısa bir soru doktor. Peki, orada tam olarak ne yapmayı planlıyordun? Binbaşı Jack Wilford, onu işe aldığımızda birinci sınıf SBS idi.”

“Ben de bir Recon corpseman'dim, efendim ve Kafkasya'da konuşlandırıldım. Denizciler SBS'yi yener.”

“Hayır, yenmezler.”

“Yeterli, İkinizde. İlerleyin.”

<Kayıt Başlangıcı>
Video görüşme kaydı 096-1-D

Şef Uzman Çavuş ████(Echo Romeo altında kapı nişancısı): Çantayı kafasının üstüne koydum.

Görüşmeci: Evet, bunu bana söylemiştin. Bana tam olarak ne olduğunu söyler misiniz?

████: O… Saldırısını bitirmişti… O koridorda, öylece oturuyordu. Bir minivanı söktükten hemen sonraydı [Görüşülen kişi sessizdir.]

Görüşmeci: Ve?

████: Ben… helikopterden inmiştim; Çıktım, Ve ona çantayı geçirdim. Çantayı kafasına koymuştum. Oda sakinleşti ve onu götürdüler.

Görüşmeci: Yani, SCP-096'nın yüzünü gören son kişiler minivandakilermiydi?

[Görüşülen kişi sessizdir.]

Görüşmeci: ████?

[Görüşülen kişi görüşmenin geri kalanı boyunca sessiz kalır ve serbest bırakılır. Daha sonra ranza odasında, kendini geçici önlem ipiyle asarak intihar etti. Yumruğunda yarı ezilmiş bir emzik bulundu.]

<Kayıt Sonu>

<Kayıt Başlangıcı>

Video kaydı 096-1-D, “CNN” haber yayınından el konulan kaset

[Resimde, muhabirin omzunun üzerinden bir uçağın kalıntıları ve onu çevreleyen ekipler gösterilmektedir.]

Muhabir: Aslen askeri gibi görünen uçağın, ABD ordusunun bir parçası olduğunu belirtilen işaretler yoktur. İlk müdahale ekipleri kara kutu kaydı ararken, polis tarafından uçağın hem kokpit hem de gövdede büyük bir kabin ihlali nedeniyle düştüğü düşünülmektedir.

[Muhabir, uçağın yanında, birkaç itfaiyecinin içine tırmantığı büyük bir deliğe hareket eder.]

Muhabir: Sağlık görevlileri, yaklaşık yirmi kişilik bir mürettebat gerektiren bir uçak için garip olarak sadece üç ceset buldular. Polis önerisi-

[Muhabir üç Super Stallion'un havada uçtuğunu gösterir, ki ikisi MTF-Epsilon'a ait birlikleri boşaltmaya başlamışken kesildi..]

MTF-E-1: Kamerayı kapat. Siktiğimin kamerasını k-

<Kayıt Sonu>

<Kayıt Başlangıcı>

Dr. Oleksei: Yani burada işimiz bittimi?

Görüşmeci: Bir son soru daha, doktor. yada, göründüğü kadarıyla, ifade. Araştırma Site'si ██'te dinlenme odası bulunmamasını ilginç buluyoruz yada direkt kahve de bulunmaması.

[Görüşülen kişi sessiz kalır.]

Görüşmeci: Konuşmaya başlarsan en iyisi olacağını düşünüyoruz.

[VİDEO RÖPORTAJ KAYDI HATIRLATMASI 096-1-A YAZI HALİ]

<Kayıt Sonu>

“Bunun benimle ne ilgisi olduğunu anlamıyorum.”

“Aptalı oynamak için bir sebep yok, doktor. O bize her şeyi anlattı..”

“…Öyleyse, sanırım bir şey uydurmanın bir faydası yok, değil mi??”

Ses Kaydı, O5 İşitmesi

O5-1: Şahitliğinizi ve mevcut kamera görüntüleri ve rahmetli Dr. Oleksei'nin itirafını inceledikten sonra, SCP-096'nın ağır ihlaline katkınız olduğu için infaz edilmeniz O5'in oybirliğiyle kabul görmüştür-

Dr. Dan: Ve ben senin "Çoğunluğun iyiliği için" cümlesinin anlamını bildiğini sanardım.

O5-1: Sabrımı deneme doktor. Olayın kapsamı ve potansiyeli göz önüne alındığında, O5, SCP-096'nın imha edilmesi talebinizi onayladı. SCP-096'yı anlayan personel eksikliği göz önüne alındığında, imha görevi size verilecektir. Kişisel gözetimim ve ağır koruma altında. Sizin kendi infazınız ise başka bir güne planlanacaktır.

<Kayıt Sonu>

“Bu çok korkunç, doktor. Bunu bilerek nasıl-”

“İşe yaradı. Yüksek nüfuslu bir merkezde yaşanması ve yüzünün dünya haber bültenlerinde yayınlanması meselesiydi. Artık 096'yı öldürebilirim, ancak bu süreçte kendimi de öldürdüm.”